- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple Watch
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
válasz
pakriksz #174 üzenetére
Na mondjuk ez pont egy nagy tévedés. Menj fel egy Caspian Border-re vagy egy Firestorm-ra vagy vegyük az egyik legnagyobb pályát, a Bandar Desert-et, 640x480-ban. Kíváncsi vagyok meglátod-e a tank csövét amikor farkasszemet nézel vele.
A multi FPS játékokban borzasztó nagy előny ha nem 1 pixel = 1 ember. Nem C64-en toljuk már régóta, meg ez nem COD hogy 5x5m egy pálya.
Crucio: erre van az a beállítás a menüben aminek az a neve hogy MESH QUALITY, ez szabályozza meddig látsz el az adott pályán, ezt illik ULTRA-n tartani.
-
kriszpontaz
veterán
Szerintem is ez az egyetlen megoldás. Volt hasonló az Oprendszerekkel is, sok játéknál alapból nem támogatott az XP. Ha játszani akarsz, cserélj Win7-re minimum. Az új DX11.2 szabvánnyal ugyanez van. Min fog menni? 8.1-en. Ugyanezt kellene csinálni a hardverekkel is. Nem szívatni a népet rosszabb minőségű átiratokkal mert nincs elterjedve a hardver. Minimum követelmény lenne a HSA kompatibilitás és kész. Ha húzócím lenne senki nem gondolkodna rajta vegyen-e APU-t vagy nem. Persze csak ha látható és érezhető előnye lenne a normál konfigokhoz képest.
-
kriszpontaz
veterán
Most lehet durva példát hozok fel de annak idején amikor bejöttek a 3D gyorsító kártyák (3DFx Voodoo), alig volt valakinek. Hasonló a helyzet most is APU ügyileg (vagyis lesz, ha kijön a Kaveri). Viszont annak idején mégis meg tudták úgy írni a játékokat hogy mind fussanak szoftveres (DirectDraw), mind hardveres (OpenGL) felületen. Pl. jó példa erre a Quake-hez kiadott patch, ami lehetővé tette a 3D gyorsítást.
Blőd kérdés lesz, de a mai 3D grafikus motoroknál nincs olyan lehetőség hogy opcionálisan támogasson pl. APU-kat, amelynél egyes számításokat (megfelelő hardver jelenlétében) automatikusan azon számolna a motor, vagy esetleg plusz effekteket, fejlettebb AI-t, fizikát kapna az ember ha már a lehetőség adott? Vehetem példának a PhysX-et, mert úgymond az is vagy fut normálisan GPU-n, ha az NV, vagy izomból számoltatod procival, de opcionális, vagy bekapcsolod, vagy nem. Vagy ott van az OpenAL, vagy támogatja a hardver, vagy nem, de még sorolhatnám.
Tehát ez annyira nagy befektetés a kiadók részéről hogy ezt a lépést megtegyék, vagy technikai akadálya van? -
kriszpontaz
veterán
Az új generációs PC-s APU-k (Kaveri) a konzolokban alkalmazott számításokat ugyanúgy tudják majd kezelni, vagy itt is hátráltató tényező lesz a PC-s API?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OLED monitor topik
- Revolut
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Elektromos autók - motorok
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest