- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
-
Morden24
nagyúr
Nem, a tesztet nem olvastam el, csak azt tudom, hogy C30-at tettek a filmbe, tekintettel arra, hogy a film fő célcsoportja a női nemből kerül ki (plusz pár pasi, akiket vagy a nőjük cipelt el, vagy egy csajjal mentek, aki persze barátként tekint rájuk, de ők nagyon sokat remélnek ettől a randitól ). A könyvben ha jól tudom, még csak annyi volt, hogy "szürke Volvo", de mivel a Volvo-kból ez az egyetlen, ami nőknek reklámozható, a filmbe meg kellett a product placement, nem volt meglepő a döntés
Én attól még fiatalosnak tartom.
Én inkább úgy mondanám, hogy fiatalosabb, mint a Volvo termékskálája. Igazából ha meglátok egy fiatal lányt egy C30-ban, egyből arra gondolok, hogy az anyjáé vagy a nővéréé, csak elkérte. Mondjuk megjegyzem, amikor S40-60-80ban látok 18-20 éves gyereket, akkor is biztos vagyok benne, hogy a faterét kötötte el
Sectumsempra - For Enemies