Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz holozis_HUN #35 üzenetére

    Gears Of War 4 CPU test:
    https://www.techspot.com/review/1263-gears-of-war-4-benchmarks/page4.html

    i5-4690K-val 65 minimum és 133 átlag FPS van, mig i7 3770K-val ami egy generációval korábbi processzor ugyanezek az értékek 118 és 163,tehát a +4 szálra szépen skálázódik,pedig az csak +4 logikai szál,ráadásul Intel féle Hyper Threading messsze áll a tökéletestől(itt a hozzászolásokba néhányan panaszkodnak rá, mondjuk nekem is i7-esem van és nem kapcsolom ki a HT-t,de én nem is vagyok érzékeny a Frametime ingadozásra .https://prohardver.hu/hir/kritikus_hiba_a_hyper_threading_kompatibilis_intel.html)

    Visszatérve Gears Of Warra, 5960X 8mag/16 szál de csak 3ghz , ugyanannyi FPS mint a 3770K-val szóval 8 szál fölött ez se nagyon skálázódik,(ráadásul itt 8 fizikai mag van,de hogy oszt előtérbe helyezi a fizikai magokat,vagy 4 fizikai magot és 4 logikai magot használ az jó kérdés).

  • kikikirly

    senior tag

    válasz holozis_HUN #35 üzenetére

    Szia. Elvileg csökkenti a proci limitet, jobban skálázódik több szálra.De Forza Horizonhoz nem rég jött egy update amibe megoldották a rendes több szálusitást ,meg is nőtt a minimum és átlag FPS.De már megjelenéskor DX12-es volt,mégis mindenki arra panaszkodott hogy 2 magnál többet nem terhel.Szóval csodák nincsenek, de ugyananannyi befektetett munka órával jobb eredményt lehet elérni mint DX11 alatt, 4 mag/szál fölött pocsék a skálázódása ha fejed tetejére állsz is(Abu szerint videó kártya Driver rengeteg processzor időt elvisz és gátolja a többszálusitást ,DX12/Vulcan alatt kisebb szerepet játszik driver).Szintén Abu írta valahol hogy konzolon 6 szálig 90% fölött van a skálázódás, és ezt át akarják hozni PC-re,de csak az új Api-k alatt.Itt a pro hardveres hír: https://prohardver.hu/hir/forza_horizon_3_brutalisan_begyorsult.html
    (javaslom olvasd el a hozzászólásokat is).

Új hozzászólás Aktív témák