Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shad0w

    senior tag

    válasz AbuDabbi #59 üzenetére

    Jaaa, ez határozottan nem normális. Annak fényében, hogy csak a bal oldalon van a hiba, kicsi az esély, hogy tudok segíteni, viszont gyárilag van pár állapota amikor ilyet tud csinálni (ezek legtöbbször mind2 oldalon hallhatóak):
    - nincs bekapcsolva a hearthrough? Jobb oldali fülesen dupla gombnyomásra ki/be kapcsol a funkció.
    - ha PC-re csatlakoztál nem lehet, hogy a "headset"-re raktad a hangot? A képen nálam "Disabled"-re van állítva pont ez miatt. (fogalmam sincs hogy hívják magyar Windowsban, ha angol Windowsod van csak írd be a start menübe, hogy "sound". Legjobb tippem, hogy magyarul "hang" vagy "hangok" lesz)

    - szintén ha PC-n használod: le van némítva minden mikrofon?

    - ha telefonra feltetted a Sound+ -t akkor ott a "Focus" módban lehet kiválasztani mindenféle zajt háttérnek, hátha véletlenül benyomtad az egyiket (white noise, pink noise erősen hasonlít arra amit mondasz)
    - Ha nem csatlakozik a telefonos appra és Androidos telefonod van, akkor tedd fel a "jabra services" appot is (egyik lépésnél ad linket, de külön is rákereshetsz). Ha fent van a Sound+ és a jabra services is:
    1. unpair-eld a fülest
    2. indítsd újra a telefont
    3. amíg a telefon újraindul kapcsold ki a fülest: nyomd a jobb oldalin a gombot ~3 másodpercig amíg pirosan nem villog, engedd el a gombot.
    4. tartsd nyomva a jobb oldali gombot ~10 másodpercig amíg nem villog lilán. Most sikeresen factory resetelted
    5. indítsd el az appot és csináld végig a lépéseket

    Most csak ennyi ötletem van. Aztán lehet hogy csak kifogtad, minden sorozatgyártásban vannak hibák, és mindig átjut 1-2 a minőség ellenőrzésen is...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák