Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sárpac

    nagyúr

    válasz RasHaN #8 üzenetére

    1 fps gyorsulást sem hozott nálam!!!
    Sőt a cpu2 tesztnél valahol 10fpsre degradálódott.

  • Sárpac

    nagyúr

    válasz Thrawn #12 üzenetére

    "*MP-ben csökkentett ütközéskár-multiplikátort színész-jármű-ütközésekért."

    Dublőrt is alkalmaznak!:DDD

  • Sárpac

    nagyúr

    Csak így gyorsban a webfordítás.hu alól!(biztos lesznek benne vicces mondatok is:DDD)

    Optimalizálások és stabilitás

    *Kijavított a memória egy száma FSAA módokkal szivárog.
    *Nagyon magasan DX10 tárgymozgásfoltot optimalizált leírás
    *Megsemmisítő tárgyak most megfelelően eltávolítja az emblémáikat a világból DX10.
    *Néhány ügyrendi növényzettel és destroyable*tárggyal bámult sok memóriaszivárgást physicalization.
    *Rögzített kérdés ablakos módban hol a térkép vagy a fegyvermelléklet az UI kurzor elhagyhatja a játékablakot.
    *Rögzített potenciális szerverhőstett, ami szervereket okozhatna, zuhan le
    *AIJAL bámult szerencsétlenséget triangulation a szerkesztőben

    Fixes tábornok/csípések

    *Új hatásokat adott hozzá járműért, ami összetörik miután fagyott volt
    *Játékosmozgást fognak törölni most, ha a játékos lő amíg hajlamos módban mozog.
    *Rögzített kérdés hol játékos zárt hátsó tolóajtóról fog kimenni VTOL-ból független ülés.
    *Folytonosan 3. személymódban eltüzelni a VTOL gépfegyvert már nem okozza azt, hogy a VTOL leereszkedjen.
    *Megjavított egy kérdést hol jármű 3. személyfényképezőgép el tudott törni mikor kapcsoló a játékos, ControlledTurret csüng amíg használja a fegyvert.
    *Rögzített azonos úszó hangok, amiket felszínen használnak, víz alatti és úszó különböző irányokban.
    *A békák már nem fogják eltorlaszolni a játékos nézetét miután felvették
    *Megjavított egy kérdést hol fegyvertelen módban a karakter karjai hirtelen újra meg fognak jelenni és el fognak tűnni mikor szedő fent és esés egy tárgy.
    *Rögzített egészségügyi utántöltés arány amikor számolni megfulladó, rongálódj meg.
    *Ha mászás egy létra amíg álcázott, energia már kimerít ugyanannál számíts ha játékos nyugodtan állt.
    *Az egérkurzor hozzáragadó gamepaden* nem lesz állandóan eltávolított már.
    *Rögzített kérdés hol resetting* a gamepad*irányítás Default gombbal nem teszi lehetővé Force Feedbacket.
    *Rögzített kérdés, hogy a Clear All és Back Keys hol nem működnek megfelelően, mikor megalkotó egy profil a gamepad.
    *Megjavította a Back kulcsot a képernyőre írt billentyűzetben, ami nem törli az első karaktert a billentyűzetszöveg-dobozban.
    *Megjavította a Clear All kulcsot, ami nem működik szöveginputért a képernyőre írt Keypadben.
    *Vízeséseket nézhetnek meg most víz alatti.
    *A virtuális billentyűzet most helyesen működik, amikor egy játékírótömb kapcsolódik
    *A Right Stickkel bámult egy kérdést, hogy a felhasználók hol tudják elveszteni a képességet, hogy körülnézzenek.
    *Játékos már nem mozog előre tovább mikor hajlamos a bunker tetőjén bérbeadás után menj gomb.
    *Egérkurzort rejtettek el most, amikor virtuális billentyűzetet tesznek lehetővé
    *Megjavított egy kérdést, hogy fő kötéseket hol nem mentettek meg, amíg a játékos folytatta a játékot
    *Megjavította a chainlink*kerítés/barbwire* egy számát azt nem lőhetnék le keresztül.
    *Tárgyat javított meg egy törött LOD1 az elektromossági oszlopon
    *Rögzített játékos kap ragdollsöktől* kárt.
    *Decoupled alapvető sebesség-mód-mozgás-sebesség aktuális öltönyenergia-szintről. Nyugodtan vágtatni energiát emel fel.
    *Megszilárdult miközben elmenekült,/szivattyúzó hang, ami nem játszik, mikor a tüzelő vadászpuska, precíziós puska és gauss* területnézetben fosztogatnak.
    *Rögzített kérdés járművel MOAR újratöltéshangot szerelt fel, ami minden játékosnak hallható.
    *Egérkereket adott hozzá, ami szerverböngészőnek nyújtott támogatást görget

    Fegyverek

    *A hozzáadott overfreezing* kéziszámítógépba hangzik és a jármű felszerelte MOARt/MOAC
    *C4 most helyesen ragaszkodni fog ajtókhoz
    *C4 már nem tud ragaszkodni a víz felszínéhez
    *Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol tudta megrövidíteni a MOAR lövéstartamát egy térkép élei közelükben.
    *Megjavított egy kérdést amikor miközben kettős kézi lőfegyvereket használ és 3. személynézetre kapcsol, egy pár kar maradni fog mikor futó devmode* vagy szerkesztőben
    *Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol tudott tüzelést kényszeríteni, újra betöltő ha a játékoskattanások és ellátások, amik tüzet nyomnak, gombolódnak amíg újra betöltő.
    *A robbanó töltetek már nem száguldanak keresztül a NKnek azon a tetőjén, amit a tankok, amik a hadianyagokban helyezkedtek el, küldetéstankban raknak ki.
    *A jéggerendaanimáció a moar*fegyverről már nem száguld keresztül az alagutak falain.
    *A Grenade Launcher lövedék már nem láthatatlan.
    *Mikor fagyás egy kettős-SOCOM játékos, a második pisztoly most megfelelően fagyott lesz.
    *Fagyás egy olyan játékos, akinek az lő egy MOARt, most állítsd le a MOAR gerendáját megfelelően.
    *Nano-Disruptor gránát már repedt az sérthetetlenséghatást éleszt fel.
    *Rögzített claymore/mine határt nem alkalmaznak megfelelően.
    *Hozzáadott egy üres taposóakna animációt.
    *Játékosokat nem fednek fel ellenségnek már ellenséges minimapen* mikor használó hangtompítók fegyvereken hacsak nem egy másik játékos 5 méterén belül vannak.
    *Mikor hajlamos egy orvlövészpuskával, a mellékletek menüt nem kellene elvágni már.
    *Rögzített kérdés hol kettős kezelő SOCOMs a pisztoly, amit fő kézben szereltek fel, nem automatikusan újratöltés ha fegyver kapcsolt amíg üres.
    *A szálkereszt a TAC-nak már nem tűnik el, miután a játékos ráközelít és ironsight*módból.
    *Összeadott miközben FY71 és SMG-nek animációkat szalasztott el, mikor holding egy ellenség és használó a kavarodástámadás.
    *Rögzített kérdés, hogy a játékos, akit utoljára leejtettek, mikor vette fel SOCOMöt, még akkor is, ha az a pisztoly a legtöbb lőszerrel.
    *Nyomott gránát rakétaindító állvány röpítő jobb láthatóságért.
    *Füstöt adott hozzá gránátrakétaindító állványra húzódik héj jobb láthatóságért.
    *Beállította a gránát rakétaindító állvány lövedék furcsa néző véletlen forgás értékeit
    *Beállította a gránátrakétaindító állvány robbanássugarát hogy hatékonyabb legyen, v játékosok
    *A gránátrakétaindító állvány csökkentett repülési sebessége lövedék jobb olvashatóságért.
    *Nagyon kissé csökkentette a gránát rakétaindító állvány héj kezdeti láthatóság idejét
    *Javította az irányított rakéták viselkedését, mikor célozó játékosütközésmeghatalmazásokon keresztül. Ennek csökkentenie kellene a rakéták példáit pöckölő céloktól távol néha.
    *Javította a HUD Grenade Indicatort - a játékosok most képesek lesznek, hogy egy ellenséget és egy barátságos gránátot kövessenek. Az ellenséges gránátok pirosként mutatkoznak meg, barátságos mérkőzés kékként.
    *Rátett multiplayer ügyfelekre, sok kérdést, ahol a gránátindikátor nem mutatkozott meg.
    *Új gránát indikátor ikont adott hozzá.
    *Javította a Repair Kit viselkedését, mikor megjavító forgó lövegtornyok.
    *Újdonság különösség robbanás hatás.
    *Megjavított egy kérdést néhány fegyverhatással az azt okozná, hogy a robbanásokat ne tegyék.
    * A fényképezőgéptől távol tovább támadó területet mozgatott hogy vegyen számításba egy jobb periferikus nézetet, amíg száguldott

    Járművek

    *A helikopter hozzáadott első személynézetkorlátai, VTOL és APC üléseket emelnek fel.
    *Helytelen barátságos tűzzel bámult egy kérdést ikon multiplayer VTOLsban
    *A helikopterszélhatás jármű után nem játszik már megsemmisítik.
    *Sok kérdést javított meg, ahol a játékosok, akik eltűnnek járművekből, be lennének ragadva falakba.
    *Rögzített kérdés, hogy az AA ágyú hol termel indikátorokat a bal oldali hordókból csak
    *Rögzített kérdés barátságos tűzzel nyugszik le miközben nem hat jármű-színész ütközésekre
    *Az összetevők már nem lehetnek több mint 100 százalékos megrongálódott.
    *Helyes firemode*, amit most bemutattak, mikor kapcsoló ülések Gauss Tankben Multiplayerben.
    *A javított járműkezelés alatta fékez és fellendítő
    *Kárt csípett meg játékosoknak, akiket alacsonyabb sebességeknél sújtottak járművek
    *MP-ben csökkentett ütközéskár-multiplikátort színész-jármű-ütközésekért.
    *Járműnézetek között simít ki változást mikor változó ülések.
    *Polgári autóért állított be falütközés kárt.
    *Lassú ütközések alatt csökkentett teherautókban keletkezett kárt.
    *Levegőjárművekért adott hozzá új héjkilövellés hatást.
    *A járműfények most játékoslevelek után fogják leoltani a járműlámpákat jármű.
    *Vtol ágyúnak van helyes pörgése most fent vagy lenti hangokat fon
    *Megszilárdult javításra ered a kétéltű apc*elfoglalással messze tovább bármennyinél másik jármű
    *Rögzített potenciális kérdés tanklövegtoronyforgással amikor egy második játékos átveszi az irányítást jármű felett, a lövegtorony szerver és ügyfelek között lehetne unsync'd.
    *Fokozott VTOL sebezhetőség sújtani másik repülőgép-ágyúk
    *Hozzáadott ülésbelépési pont lövészpozícióért Truck taxijának a tetőjéről
    *Megjavított egy kérdést, hogy a járműlőszer hol tudott megszürkítetté válni kint, mikor egy érvényes buyzone. levő járműben
    *3-ig növelte a barátságos játékoskitűző azonosítók láthatóságát idők mikor járművekben
    *Rögzített kérdés hol játékosok kezek nem érintették meg a légpárnás járművet, ami helyesen bárokat kormányoz
    *Mozgássérült jármű, ami felrobban egy MP-ben levő bizonyos sebességküszöb és SP FÖLÖTT, mikor nincs a járműben egy játékos.
    *Bezárt fényképezőgép 3. személynézetben mikor játékos van használni egy járművet fellépett fegyver nehézségbeállításokban az megenged vezető járműveken irányított lovas fegyvereket.
    *Rögzített kérdés, hogy robbanásoknak hol nem volt hangjuk, mikor ütő VTOL vagy a helikopter
    *Összeadott VTOL-nak való hangokat és helikopterfegyvereket hevít túl
    *Rögzített kérdés VTOL fegyverekkel nem túlhevítő helyesen
    *Nagyon fokozott AAA kár v VTOL és Helicopter
    *Beállította a rakéták kárát v. AAA
    *Sok kérdést javított meg hol játékosok kapni az helyesen odaítélt/csapatvadászzsákmányokért való presztízspontok összegét vagy az ellenséges vadászzsákmányokat vont le

    SinglePlayer

    *Gömbből bámult egy kérdést Escort prófétával tárgyilagos kudarc, ami újra betöltő kérdéseket okoz.
    *Játékos most hajlamos lesz ha rakodás egy szint azt megmentették, amíg ők hajlamosak voltak.
    *Azzal bámult egy kérdést, hogy katonák pajzs fx-et* szalasztottak el, ha a játékos tartotta őket, amikor a szint megmentett és megrakott volt.
    *Rögzített kérdés hol megtakarítás után a játék kézzel amíg a héjban, az spórol azonnal nem fog megjelenni az spórol lista.
    *A játékos jelenetek alatt nem veszi át a gránát irányításokat már
    *Játékos van már rátermett vágott színhelyekbe vinni ellenségeket.
    *Rögzített kérdés hol játékosfegyver veszít árnyék rakodáson spórol játék.
    *Rögzített játékosnézet állít egyenesbe horizont a rakodáson.
    *A sisakok a repülőfedélzeten levő haditengerész-személyzeteken most illesztik a fejeiket.
    *Hozzáadott egy hiányzó szövetet a kapualjnak az alapjánál, ami faluban vezet iskolaépülettetőhöz lépcsőházból.
    *Az a vágólapok közül mindegyikről szóló írás keresztül kint a flotta már nem tűnik úgy, hogy fejjel lefelé van.
    *Javított AI machinegun* kezelő (mindkettő mozdulatlan és a járműveken szerelt fel machinegunsokat*.)
    *Játékoskavarodás kárt és csökkentett AI kavarodás kárt növelt
    *Fokozott kár leginkább játékos-eltüzelt fegyvereket és a legtöbb AI csökkentett kárát-fegyvereket tüzelt el.
    *A sisakok soha nem fognak lövéseket elhajlítani, amikor a játékos üti őket amíg fegyverlátványokat használ.
    *Öltönyenergiát felezett meg, amit igényeltek mert befúrt erőt, mód.
    *Beállított AI jármű lőfegyverhangmagassághatárokat vesz rá

    MultiPlayer

    *Rögzített kérdés, hogy halálhatások hol mutatkoztak távoli játékosokon csak.
    *Szerver admins most sv_password 0 el tudja távolítani a szerverjelszót.
    *Az ügyfelek egy jelszóval lenyugodnak tud most csatlakozz unpassworded*szerverekhez helyesen.
    *Megjavított néhány játékállamot nem megfelelően resetting* játékújraindítás után.
    *Megjavított egy kérdést hol gyári járműjelző nem mutatkozott meg ügyfeleknek. Az a jármű, amit vettél, egy kék ikonnal most látható.
    *Megszilárdult egy kérdés, hogy a pontszámok hol tudtak változni a játék után, véget ért.
    *Rögzített kérdés hol néha lefokozásokat megfelelően nem jelentenének be.
    *A rádió parancsnokol most játsszanak hanghangként megfelelően.
    *Megjavított egy kérdést nézőmódban, ahol a játékos nézete keresztül tudott száguldani a tárgyak tetőjén
    *Rátett ügyfelekre, egy kérdést, hogy a járműrepesztőhatások hol nem voltak miközben játszottak
    *Megjavított egy kérdést hol státusz egy guggolt a squadmate* modellszorítást okozna.
    *Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol volt képtelen, hogy menün kívül vegyen további bányákat vagy claymoresokat* terhen keresztül, ha egy már leltárban.
    *Rögzített kérdés hiányzó feliratokkal a PowerStruggle leírás francia verziójában.
    *Játékos tud most ne ments meg unpurchasable-t* és ne hozd létre őt már egyedi loadoutsok* több tartalmazó többszörös darab poggyászberendezés által.
    *Játékos tud most ne hozz létre egyedi loadoutsokat* már több fegyverrel a játékosnál tud szállítás.
    *Rögzített kérdés hol játékos automatikusan fegyverzetet jelöltek ki mód mikor kapcsoló nézőcsapatnak.
    *Rögzített kérdés hol egy ellenség konzultációs üzenetfigyelmeztető játékosa alapot játszanak túl későn.
    *Rögzített kérdés hol konzultációs üzenet túl hamarosan kezdődik mikor játékos odaér a repülési gyárhoz.
    *Játékos már nem nyer 1 szabad gránátot mikor felhasznál minden lőszert egy gránátrakétaindító állványban és vesz egy különböző fegyvert.
    *Megjavított egy potenciális negatív lőszer hurrikán kérdést.
    *Megjavított egy kérdést hol ha a játékos felvesz egy claymore-t* miután helyezett két claymorest*, játékos fegyver nem fog kapcsolni claymore-ba* választáson fent.
    *Játékos tud nincs hosszabb öngyilkosság mikor már halott.
    *A loadout*menü már nem változik a fegyverekre menü mikor egy éber esemény történik a játékban.
    *Mikor használó PDA, ha bármilyen játékos elfog egy helyszínt, ez már nem fog visszatérni a PDA első oldalára.
    *Játékosokat nem fognak betiltani már csapatgyilkosságért amíg elő-játék-időszakban.
    *A játékosok most képesek lesznek, hogy rendbe jöjjenek egy respawned MOAR melléklet.
    *Megszilárdult miközben nem volt képes, hogy játékosneveket görgessen a játékeredményjelző tábla végén.
    *Megszilárdult egy kérdés, hogy a karakter hol kéz, azonnal eltűnik mikor megkísérlő dobásra, amit egy gránát kettős socomsokkal* felszerelt.
    *Mikor megragadó egy ellenség amíg Dual SOCOMs felszerelik a jobb kéz SOCOM már nem fog eltűnni.
    *Megjavított egy kérdést, hogy az ejtőernyőt hol nem látják játékosok, mikor felfejlődött Powerstruggle-ben.
    *Rögzített kérdés, hogy VOIP hol nem dolgozik megfelelően, non-dedikált kiszolgálók.
    *Néző fényképezőgépet csípett meg tehát a nézet vízszintesebb.
    *Késleltetett kézi kapcsoló nézőmód-jog halál után.
    *Rögzített kérdés, hogy a nézők hol nem látnak játékosneveket Iában.
    *Térképszűrő inputba nem engedi meg a felhasználót már végtelen mennyiségű karakter.
    *Képességet távolított el, hogy azonnali tetteredményjelző táblán hangsúlyozzanak ki játékosokat.
    *Rögzített kérdés, hogy a játékospontszám hol nem volt az alapértelmezett nézet, mikor követelődzés a Tab gomb MP-ben.
    *Rátett ügyfelekre, sok kérdést, ahol lövedékek nem játszanak robbanáshatásokat és hangokat.
    *Hozzáadott csapatszínek ölnek/halálüzenetek
    *SMG-t és SCAR lőszert venni most adja a helyes mennyiségű golyót mindegyik csipeszben
    *Kissé FY71 Incendiary lőszer kárt növelt
    Az *Teamkilled játékosok már nem fogják feladni a fegyverüket.
    *Megjavított egy kérdést hol ellenség HQ zászlóikon eltűnne.
    *Hozzáadott valamennyit további összekapcsoló és védelem néhány konzolváltozóba azt arra használhatnák, hogy csaljon.
    *Helytelen térképverzióért és hiányzó térképekért adott hozzá sok figyelmeztetést mikor csatlakozó szerverekre.
    *Abból sok, hogy további entitásokat szalasszanak el, adott hozzá a hálózati ütemezőhöz
    *AV bányákkal bámult egy kérdést, hogy játékosokat hol ölhetnének meg, amiket járművek fölé tettek, de nem kapcsolatban a járművel.
    *TAC ikon ellenségnek a játékosok most el fognak tűnni, amikor az a játékos, aki visz egy TAC rakétaindító állványt, köpenyt húz.

    Új jellemzők

    *Gépkocsicsapatmérleget adott hozzá. Játékosokat fognak mozgatni teljes csapatokból a szemben álló oldalra most mikor halott ha a számok kiegyensúlyozatlanok.
    *Hozzáadott multisample* megy át árnyékokért.
    *Jármű-jellemzőt adott hozzá törj össze hatásokat, amikor a járművek fagyottak voltak.
    *Logitech g 15 kijelző teljesen támogatott most MP-ben és SP-BEN
    *Ingyen összeadott-néző fényképezőgépnek nyújtott forgástámogatás.
    *Néző fényképezőgépnek nyújtott száguldó támogatást adott hozzá.
    *Összeadott mod töltő a főmenübe. Felhasználó megalkotott tartalom most megrakott és kirakott tud lenni ezen keresztül a menün keresztül.
    *Hozzáadott egy kevés további audiót hitfeedback*funkcionalitás multiplayer és singleplayer*golyó-ütközések. Headshots bele fog számítani egy hallható bulit multiplayer játékokba.
    *Javított piros közeli-halál HUD hatás és vizuális visszacsatolás játékosnak, akit ütnek.
    *További audióvisszacsatolást adott hozzá játékosnak, aki ellenségeket üt. A visszacsatolás g_useHitSoundFeedback 0 kikapcsolhat.
    *Egyetlen játékosban AIT most meg tudják ütni több mint amíg beléjük való futás sebességmódban.
    *Gyorsabb referenciáért adott hozzá számokat energiatilalomhoz PowerStruggle-ben
    * Engedd meg, hogy egyedi objectives.xml rakodása menetel a viszonylagos sík dossziéban.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés