Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    Ismét Erste:
    Az egyik családtag igen bonyolult műveletet kért tőlük amit természetesen nem sikerült megcsinálniuk az Erstés "szakembereknek", ugyanis igényeltünk egy visa electron bankkártyát. Az igényléskor pos terminálon beüttették velünk a pin kódot kétszer, majd egy hét múlva megjött a kártya és úgy tűnt minden jó lesz.

    Később használni is szerettük volna a kártyát de a pin kódot az ATM automata nem fogadta el. Vissza a bankfiókba ahol kiderült hogy a pos terminálos pin kód megadását a rendszer valamiért nem fogadta el csak ezt az ügyintéző nem vette észre. Majd mivel nem volt pin kód megadva ezért legyártották papíron a pin kódot és elküldték az adott bankfiókba a kártyával együtt. Sokadik csavar: Az ügyintéző ezt sem vette észre így pin kód nélkül odaadta nekünk a kártyát. A szakértelem csúcsa a végére, hiába mentünk vissza az adott fiókba pár nap múlva, hiába lett lekönyvelve hogy melyik ügyintéző vette át papír alapon a pinkódot, a papírt nem találták a bankfiókban mert egyszerűen elvesztették. Emiatt a pinkódot újra le kell gyártatni a bankkártya újabb egy hétig nem használható. :)

    A tanulság az hogy az Erstenél a legegyszerűbb műveletbe is képesek az ügyintézők belekontárkodni mindegy hogy készpénzbefizetés/bankkártya igénylés vagy netbank a téma számítanod kell rá hogy hetekig tarthat ha kifogsz egy "jó" ügyintézőt. :)

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz KEndre #39 üzenetére

    ''MKB-nál van a floppilemezes netbank, ez végülis működik, de hiányolom a mobiltelefonos azonosítót.''
    Ez a floppilemezes netbank mit jelent? Csak mert MKB-s vagyok 2-3 éve de még nem találkoztam vele. MKB-nál hagyományos jelszavas, és SMS aláíró jelszavas + belépésről sms-ben értesítő netbank közül lehet most választani.

    [Szerkesztve]

  • Flashcash

    Közösségépítő

    Én erste/cib/otp/mkb számlákat kezelek.
    -Az Erste valóban bonyolult és régebben amikor én igényeltem a netbankot akkor az ügyintéző sem tudta elmondani mit kell tennem a lentiekre magamtól kellett rájöjjek. :)

    Lényegében kötsz egy telebank szerződést, kapsz egy sokszámjegyű azonosítót meg megadsz egy pinkódot, ezután felhívod a telebankot és bejelentkezel ezzel a két adattal a netbank aktiválása menüben az ügyintéző aktiválja a netbankot. Megadod a bejelentkező nevedet, kapsz még egy sms jelszót. A bejelentkezés telebank kód/felh. név/jelszó+sms visszaigazolással megy ezentúl.
    Egyszer egy betéti számla kamatait nem tudták jól kiszámolni a netbank rendszerben, hibabejelentés után egy hónappal kijavították. Összességében a kezdet nehéz volt, de azóta komolyabb gondom nem volt velük.

    -Cib: Nekem itt az nem tetszett hogy a netbank megerősítő jelszavamat le kellett írnom papírra a netbank igénylésekor. Meglehetősen gagyi megoldás. Emellett kp. befizetéskor többször velem töltették ki a banki adatlapot, miközben a banki ügyintéző vidáman malmozott. Nem hiszem hogy az én feladatom hogy helyettük adatlapokat töltsek ki. Ezen kívül jól használható a számla, megfelelő a netbank is.

    -MKB: Eddig ez a bank jött be a legjobban, számlanyitáskor kezembe nyomták lezárt borítékban az előre generált netbank/telebank belépési kódokat, amit azonnal a számlanyitás után használni is lehetett. Az ügyfélkiszolgálás is példás volt eddig mindíg, olyan amilyennek lennie kéne minden bankban (belváros V. kerületi fiókok). A netbank felületekből is ez tetszik a legjobban. 28 év alattiaknak nagyon kedvező árú számlacsomagjuk van: [link]
    (95FT, havi két ingyen kp. felvét idegen ATM-ből is,ingyen netbank,ingyen sms kártyaőr)
    -OTP: minden szempontból katasztrófa, átutalási számlához netbankot akarok igényelni de azt nem lehet mert akkor csináltassak bankkártyát is hiába mondom hogy arra nekem nincs szükségem, ez se megy az se megy, sorbanállás, örülj hogy kiszolgállak felfogású ügyintézők, drága szolgáltatások.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák