Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vamp

    senior tag

    válasz HERR Z #75 üzenetére

    Szerintem így jó a sorrend ahogy van. A gázaapú meghajtás bár kétségkívül kevésbé elterjedt, mint pl. a napenergiával történő, mégis éppen elég népszerűnek mondható (gondolj bele, a legújabb BKV-s buszok is gázzal működnek).
    Elég sok autószalonban tudnak rendelésre hozni gázüzemű kocsit, de kérj valahol tisztán villamos meghajtásút...

    A biodízellel kapcsolatban igazad lehet, bár totalcar rajongó nem vagyok, inkább a régi (wartburg,trabant stb) kocsik cikkei érdekelnek az oldalon.

    ''A másik és egy kulcsfontosságú dolgot teljesen elfelejtettél megemlíteni:
    Az etanol fűtőértéke nagyobb mint a benziné vagy bármi más üzemanyagú....ha megkuksizod a Saab E85-ös verdáját feltűnhet hogy 180LE benzinnel, és 190LE E85-tel
    Érdekes, azt mondják erre hogy az etanol oktánszáma magasabb a benzinnél...csak ugyebár egy deka izooktán sincs benne..''

    ''Oktánszám

    a motorhajtóanyagok kompressziótűrési hajlamának a jellemzésére szolgál. Az oktánszám egyenlő egy olyan izo-oktán és n-heptán elegy térfogatszázalékban kifejezett izooktán tartalmával, amely szabványos üzemi feltételek mellett kompressziótürés szempontjából azonos a vizsgálandó mintával.'' Én ezt úgy értelmezem, hogy az oktánszám mint olyan nem a benzin oktántartalmát fejezi ki, de javítsatok.


    A sorrend pedig nem számít, sem itt, sem lent, mivel mind a gáz, mind a benzin s a Diesel kőolajszármazék. A többi nem.

Új hozzászólás Aktív témák