- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone SE (2020) - életképes alternatíva
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
Hirdetés
-
Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
it A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
ma Megfizethető teljesítmény és sebesség az M-széria mottója, egyelőre a hivatalos magyar kínálatban még nincsenek bent, de közeli országban már listázták és beárazták az egyiket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Alakul nagyon lassan az ár is, de az lenne az ideális, ha csak 20-30%-a lenne drágább a hasonlóan felszerelt, motorizált benzines verzióhoz képest állami támogatás nélkül...amit remélhetőleg nagyon hamar megszüntetnek.
Elég felháborító, hogy autónként több milliót ad a gazdagoknak az állam autóvásárlásra a költségvetésről. Pont azoknak adja, akik nem szorulnak rá. A minimálbéresek, meg a közmunkások által befizetett SZJA milyen jó helyre megy. Mikor látnak egy elektromos autót, büszkén kihúzzák majd magukat, tudva hogy ők is megdolgoztak azért.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
noro79
tag
Azt hittem elöször hogy Audi A1. És másodszorra is. Úgy látszik nem nőtte ki az opel a koppintást
-
Vikitorony
tag
Ki tud 2,5-3x-os árat kifizetni csak azért, hogy elektromos verziót vegyen?
Nagyon úgy látom, hogy még sok évnek, évtizednek el kell telnie, mire értelmes áron (akár a robbanómotoros ára alatt) fogják adni a(z) (tisztán) elektromos autókat. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Vikitorony #5 üzenetére
Szerintem a plug in hibridek lehetnének a következő lépés. Kapna egy 50-80km-es tiszta elektromos hatótávot, meg persze KERS funkciót és a hétköznapokban tisztán elektromos módban elevickélne a nagy többség. Erre kapna egy 20%-os felárat a sima benzineshez képest, ami még kifizethető. Otthon töltenék, vagy esetleg mehetne a tetőre egy nagyobb hatásfokú napelem.
Jóval kevesebb akku kell hozzá, olcsóbb az ára emiatt, kevesebb töltő is elég. Otthon reggelig feltöltődne és lehet menni munkába, iskolába, bevásárolni vele, de ha messzebb kell akkor benne van a benzinmotor és lehet tankolni.
Persze el kell felejteni a nagy és nehéz autókat, nagy motorokat ha már előrébb akarunk lépni a kibocsájtásban, mert egy másfél-két tonnás autóhoz akkuból is sok kell. A dízelt meg felejtsék el, ha nem tudják tisztábbá tenni milliós felárak nélkül.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Sorozatok
- Ukrajnai háború
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Apple notebookok
- További aktív témák...