Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Google Pixel topik
- Apple Watch
- iPhone topik
- Indiában Philips okostelefonokat is lehet majd választani
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chaser
legenda
mire eljutnnak oda, h ebből megvalósul valami már olymindegy' , igazából már most is ( : csak legtöbben nem akarják látni, úgy egyszerűbb
és ezekből semmi nm valósul meg egyébként sem, iszen' mindig oda lyukadunk ki, hogy gtk, az meg nem lehet
az elektromos ótók' sem oldanak meg semmit, max arréb tolják a szennyezést, nem közvetlen az emberek pofájába a városokban
részemről amit tudok megteszek, annak tudátban h kb értelmetlen, mivel az emberek 95-99%-a tojik mindenre, de valamivel nyugodtabb a lelkiismeretem ( : -
Úgy gondolom egy ilyen tesztet nehéz lenne úgy elkészíteni, hogy abból egy általános következtetést le lehessen vonni, hiszen az általad említett tevékenységek nehezen reprodukálható, nehezen megismételhető terhelést jelentenek.
Továbbá, ahogyan a kollégák is írják, nehéz egy - átlagos felhasználót feltételezve - olyan helyzet elképzelni, hogy az egymástól független folyamatok mind-mind önálló processzormagot használjanak, akkor is ha van "elegendő". Nem beszélve az operációs rendszer saját feladatairól, amik mindenképp futnak a háttérben.
Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy párhuzamos feladatok, több program futtatása esetén például memória sávszélessége, a háttértárak sebessége a processzormagok számától függetlenül nem fog változni, ezért a párhuzamosan futó programok kénytelenek ugyanannyi erőforráson osztozni.
Ez miatt szerintem játék közben még egy háttérben futó letöltés is képes gigantikus lagokat, megtorpanásokat okozni. Véleményem szerint a játék klasszikusan egyfeladatos művelet ami nagyon érzékenyen reagál a vele együtt futtatott programokra.
Ezek mellett lehet érdekes lenne látni, hogy pl enkodolás vagy valami server üzelmeltetése mellett lehet játszani vagy sem. Attól tartok én sem a cikk eredeti célja, sem pedig a felhasználói szokásaim okán sem fogok illyesféle tesztet végezni.
Robitrix:
Igazad van, a hőtermelés kérdése fontos a játékmenet szempontjából, hiszen például akár a processzor akár a videokártya órajele csökkenhet ennek hatására. És ezek pont a teljesítményigényes helyzetekben, nagy terhelésnél jelentkeznek, amikor a jelenség a legjobban fáj, amikor azt a leginkább észre fogjuk venni. Ennek ellenére úgy gondolom az üzemi hőmérséklet kérdését nem szabad egyértelműen összemosni a fogyasztással. Mondom ezt annak ellenére, hogy a két dolog között van összefüggés. De úgy ahogy a megjelenített képkockák számát sem csupán a magok száma határozza meg, úgy a melegedést sem egyértelműen lehet a hardver fogyasztásához kötni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo L14 Thinkpad Gen2 FHD IPS i5-1135G7 16GB RAM 256GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro WiFi6 Garancia
- Dell Latitude 5320 - hibás kijelzők - i5 1135G7 ,16GB RAM, SSD, jó akku, számla
- Silvercrest Rajztábla
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



