- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzoley
veterán
Annak ellenére választottam a V8-at, hogy lényegében csak "tötyögök". De nagyon nem ugyanaz, mint a jó öreg 1.4 Ecotec-em volt(szerettem). Türhetően vitte a 9xx Kg-ját, de a negyedik fokozatot ritkán látta, és 3000rpm magaságában érezte jól magát. Most elég csak simítani néha egy picit a gázpedálon, pár másodperc alatt megvan az utazó sebesség úgy, hogy a mutató alig megy 2000rpm fölé. A többit a lendület intézi.
Bambanő kifelejtette a jótékony hatások közül a tömeget. A nagy motorokat jellemzően nem Suzukiba rakják, hanem hozzá illő bódéba. 2T másképp vonul az úton. A saját tömeg és a lendület kigurítja a világból, és másképp viszonyul az útegyenetlenségekhez is. Nem ráz, nem pattog. Egy méretesebb vasban nyugisan közlekedni már-már unalmas, az elalvás veszélye is nagyobb
Most, 200k km magasságában szinte még bejáratós, néhányszor ennyit még biztos elmegy, mert nincs kispórolva belőle az anyag.[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
válasz Donki Hóte #99 üzenetére
Szerintem nem kéne egy duplaturbós már-már vesenymotort és egy ódivatú szívó v8-at összehasonlítani. Nem is ugyanarra van kitalálva.
Sima 5.7-es motorról van szó 340LE/530Nm mellett. Alacsony fordulaton köbcentiből van ereje turbó/kompresszor nélkül.
Forszírozott üzemről akkor beszélhetnénk, ha rajta lenne egy kompresszor és Hellcat-nek hívnák -
bzoley
veterán
válasz Donki Hóte #102 üzenetére
A 2.9 és 3.2, sőt a korábbi 3.5-ös v6-om is számomra elég messze van még a "nagyobb motor" kategóriától.
A belefújt 510 lóerőtől nem lennék boldogabb, a Hungaroringen talán. De ha közlekedésről van szó, maradok az őserőnél -
bzoley
veterán
Semmi értelme forgatni, mert az alsó tartományban is rendelkezésre áll az összteljesítmény jelentős része. Így értettem. És még mindig közlekedésről van szó, nem gyorsulási versenyről. Nálam mondjuk nehéz is túlforgatni, mert még manuális módban is elvált 4500 körül. Csak előzésnél engedi feljebb. Egyébként ha jól emlékszem 4500 fölött már csökken a nyomaték.
-
bzoley
veterán
válasz Donki Hóte #128 üzenetére
Nem mindig van ésszerű magyarázat. Főleg, ha belül valami félrecsúszik.
Ha lenne rá pénzem, egy percig sem gondolkodnék, hogy átüljek egy Redeye-ba annak ellenére, hogy a józan észnek teljesen ellentmond. Ő ezt szeretné, és megteheti. Én még gyűjtögetek egy darabig
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- Dark Souls sorozat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen