- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Macrodroid
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzoley
veterán
válasz
Donki Hóte #128 üzenetére
Nem mindig van ésszerű magyarázat. Főleg, ha belül valami félrecsúszik.
Ha lenne rá pénzem, egy percig sem gondolkodnék, hogy átüljek egy Redeye-ba annak ellenére, hogy a józan észnek teljesen ellentmond. Ő ezt szeretné, és megteheti. Én még gyűjtögetek egy darabig -
bzoley
veterán
Semmi értelme forgatni, mert az alsó tartományban is rendelkezésre áll az összteljesítmény jelentős része. Így értettem. És még mindig közlekedésről van szó, nem gyorsulási versenyről. Nálam mondjuk nehéz is túlforgatni, mert még manuális módban is elvált 4500 körül. Csak előzésnél engedi feljebb. Egyébként ha jól emlékszem 4500 fölött már csökken a nyomaték.
-
bzoley
veterán
válasz
Donki Hóte #102 üzenetére
A 2.9 és 3.2, sőt a korábbi 3.5-ös v6-om is számomra elég messze van még a "nagyobb motor" kategóriától.
A belefújt 510 lóerőtől nem lennék boldogabb, a Hungaroringen talán. De ha közlekedésről van szó, maradok az őserőnél -
bzoley
veterán
válasz
Donki Hóte #99 üzenetére
Szerintem nem kéne egy duplaturbós már-már vesenymotort és egy ódivatú szívó v8-at összehasonlítani. Nem is ugyanarra van kitalálva.
Sima 5.7-es motorról van szó 340LE/530Nm mellett. Alacsony fordulaton köbcentiből van ereje turbó/kompresszor nélkül.
Forszírozott üzemről akkor beszélhetnénk, ha rajta lenne egy kompresszor és Hellcat-nek hívnák -
bzoley
veterán
Annak ellenére választottam a V8-at, hogy lényegében csak "tötyögök". De nagyon nem ugyanaz, mint a jó öreg 1.4 Ecotec-em volt(szerettem). Türhetően vitte a 9xx Kg-ját, de a negyedik fokozatot ritkán látta, és 3000rpm magaságában érezte jól magát. Most elég csak simítani néha egy picit a gázpedálon, pár másodperc alatt megvan az utazó sebesség úgy, hogy a mutató alig megy 2000rpm fölé. A többit a lendület intézi.
Bambanő kifelejtette a jótékony hatások közül a tömeget. A nagy motorokat jellemzően nem Suzukiba rakják, hanem hozzá illő bódéba. 2T másképp vonul az úton. A saját tömeg és a lendület kigurítja a világból, és másképp viszonyul az útegyenetlenségekhez is. Nem ráz, nem pattog. Egy méretesebb vasban nyugisan közlekedni már-már unalmas, az elalvás veszélye is nagyobb
Most, 200k km magasságában szinte még bejáratós, néhányszor ennyit még biztos elmegy, mert nincs kispórolva belőle az anyag.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hegesztés topic
- Filmvilág
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Debian GNU/Linux
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy Watch Ultra
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest