- Tesztpadon az exynosos Galaxy Z Flip7 FE
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
HTC U11
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
thesongold #3865 üzenetére
Egyelőre nagyon ne várd, mert az újabb kiadású modellek eladása most inkább a cél.
-
ferob
őstag
válasz
illes0102 #3687 üzenetére
Nem az lesz a probléma, ha leszeded, hogy szennyeződés kerül a készülékbe, hanem az, hogy megfelelően szigetelve kerüljön vissza, ugyanis pl. a hátlapi mikrofon körül és máshol is található ragasztó, amiből nem fogsz tudni venni sehol gyárit, mivel a hátlapnak alkatrészként is gyárilag csak kétféle ragasztó a része.
A hátlap levételekor arra kell figyelni, hogy ne melegítsd túl, mert további bajt okozhatsz, ennek ellenére kétféle ragasztó tartja, az egyik a keret mentén, a másik a ház belseje felé haladva, főleg a kamera körül, ezeket külön be is kell szerezni, ha nincs az új hátlapon, mert újra felhasználni nem fogod tudni, mivel melegen nyúlik és amúgy sem fog utólag semmit tartani.
Továbbá a hátlap eltávolításakor a belső műanyag takaróelemek elmozdulhatnak, így az új felhelyezésekor érhet meglepetés, ami miatt újból le kellhet venni a hátlapot, mert valahol nem illeszkedik, így ezt érdemes mindenképp előtte ellenőrizni.Az általad készített képek alapján én nem gondolnék semmilyen karcolásra a lencsén, ha fényben nem látszik sérülés, így ezen felül csak egy hibás modul lehet, aminek ugyanúgy megoldható a cseréje, de értelemszerűen tovább növeli a költségeket, amivel összeségében nem jössz ki olcsóbban a telefon árával együtt, mint akár egy aránylag hibátlan, külföldről rendelt használt készülék.
Az említett esetben is én segítettem a szóban forgó felhasználónak, mert nem tudta elintézni az itteni regionális szervizzel a javítást.
Ha esetleg szükséged lenne segítségre, akkor nyugodtan szólj, de sajnos ez sem a legolcsóbb dolog a javítás szempontjából. -
ferob
őstag
Olyan hátrányai vannak, hogy bármi, amihez nincs kiadott forrás, az nem lesz elérhető alatta, esetleg korlátozottan csak, így ez érintheti hátrányosan a kamera képességeit vagy bármi mást is.
A készülékre nem a kernel flashelése a probléma, az nem fogja tönkretenni a készüléket, de ha pl. túlhevül, mert valaki egy módosított kernelt használ, akkor abba te tehetsz akár öt IC-t is, nem fog segíteni, de ezen kívül megannyi más gondot is lehet okozni, hidd el, hogy tudják, mit csinálnak. Az igény kapcsán pedig... épp ezért van a nyitható bootloader, hogy aki akarja, az csinálhatja.
A Project Treble nem csak a forrástól függ, hanem ez partíciós változtatást is igényel, így nem véletlenül nem lépik meg általában ezt, mert egy OTA frissítés, ami hozzányúl a partíciós táblához, az komoly gondokat okozhat. -
ferob
őstag
Amennyiben egy HTC készüléken azonos verziójú android fut, akkor semmi értelme pl. egy Lineage ROM-ot felrakni, mert inkább csak hátrányai lesznek, mint előnyei, és több dolgot veszít vele az ember, mint amit nyerne. Így még mindig, ahogy sok éve már, ha módosított szoftver, akkor a gyári jön leginkább szóba alapként.
A zárt bootloader azért létezik, mert a gyártó nem kíván arra pluszban nem kevés forrást elkülöníteni, hogyha pl. egyesek módosított kernelekkel tönkreteszik a készüléket, ami nem kötelezően előforduló dolog, de megtörténhet sok más dologgal együtt.
A Project Treble kapcsán pedig nincs mit kommunikálni, mivel minden készülék, ami legalább Oreo szoftververzióval került forgalomba, az támogatja, minden más esetben semmilyen kötelezettség nincs.
Olyanról soha nem volt szó, hogy a regionális szerviz nem veszi figyelembe a módosított szoftvert, sőt ebben a régióban kifejezetten foglalkoznak vele.
A márka kapcsán nyilvános fórum nincs, ahol bármilyen véleményt tudnál nyilvánítani, így maximum a Twitter és egyéb hasonló felületek vannak, ahol meg tudod írni, amit szeretnél. -
ferob
őstag
válasz
dodicsaba #3357 üzenetére
Ennek semmi köze a készülékhez, így inkább tedd fel a kérdést az Android alkalmazások topikban.
-
ferob
őstag
válasz
TheBikerider #3331 üzenetére
Kikapcsolt állapotban a hangerő lefelé és a bekapcsoló gomb együttes nyomva tartása után a fekete képernyő tetején a *** LOCKED *** felirat jelzi, egyéb esetben unlocked vagy relocked.
A gyártói jótállás csak akkor érvényesíthető, ha európai régiós készülékről van szó, amiről leginkább a HTC__001 és a HTC__034 CID esetén beszélhetünk.. -
ferob
őstag
válasz
_Moriarty_ #3305 üzenetére
Oreo rendszeren Substratum-mal megoldható az Andromeda kiegészítővel root hozzáférés nélkül.
-
ferob
őstag
válasz
errorcode06 #3298 üzenetére
Az értesítési sáv ikonjai alapján, valamint a csatolt képernyőképed felbontásából következően elmondható, hogy neked egy HTC U11 Life készüléked van, abból is a 64GB/4GB modell, ami egyáltalán nem azonos az U11 készülékkel sem hardveresen, sem szoftveresen.
Az általad használt alkalmazás pedig valóban felesleges, mert inkább csak problémát okozhat, mint bármilyen más előnyt.
-
ferob
őstag
válasz
errorcode06 #3295 üzenetére
Ez nem Windows, teljesen máshogy működik a memóriakezelés, azzal semmit nem érnél, ha kihasználatlan lenne.
Ha érdekeknek a részletek, akkor érdemes lehet utánaolvasni az android memóriakezelésének. -
ferob
őstag
válasz
wgaborw #3218 üzenetére
Amennyiben európai régiós, akkor igen, mivel úgy vonatkozik rá a két év gyártói jótállás, egyéb esetben nem érdemes beruházni rá, tekintve, hogy alig többért már hozzá lehet jutni közvetlenül a gyártótól.
A készülékből létezik 128GB háttértárral és 6GB RAM-mal rendelkező modell is, ami értelemszerűen valamivel drágább. -
ferob
őstag
Így van, a módosítás többnyire azt jelenti, hogy ezek a szolgáltatások használhatatlanok lesznek, bár megfelelő hozzáértéssel megkerülhető, vagy akkor, ha közvetlenül nem módosítasz rendszerfájlokat.
Legjobb tudomásom szerint a DIGI-nek nincs külön szolgáltatói firmware megoldása ennek kapcsán, így éppen működhetne is, viszont én magam nem jártam arra, hogy ezt a gyakorlatban is kipróbáljam.
-
ferob
őstag
Több külföldi szolgáltató a hozzájuk tartozó szolgáltatói firmware meglétéhez köti a használatát a megvalósítástól függően, így ez nagyban függ az említett tényezőktől, de ezekben az esetekben magától a szolgáltatótól érdemes megrendelni, úgy biztosan menni fog bármilyen módosítás nélkül.
Arról pedig az adott ország szolgáltatójánál kell meggyőződni, hogy egyáltalán támogatott-e a hálózatukon a készülék. -
ferob
őstag
válasz
Kobun1980 #3089 üzenetére
Az htc_ocnuhl lesz, de a számlán egyátalán egyezik az IMEI a készülékékével vagy azzal, ami a dobozon van?
(#3090) roller0123: A tokoknál, főleg az olcsóbbaknál arra kell figyelni, hogy a mikrofonok furatánál ki legyen vágva.
A szilikon alapú tokok előbb-utóbb elöregednek, így el is fognak színeződni. -
ferob
őstag
válasz
Kobun1980 #3087 üzenetére
Bárhol is vetted, ha a a készülék doboza zsugorfóliázva volt, akkor az kell legyen benne, ami rá van írva.
A beállításokban a két kártya beállításait kell tudni valahogy kezelni, így létezik is rá menüpont.
Ha kikapcsolod a készüléket, majd addig tartod lenyomva a bekapcsoló és a hangerő lefelé gombot, míg be nem jön a download mode, akkor a *** LOCKED *** sor alatt a kétkártyás modellnél a htc_ocndugl típusnévnek kell szerepelnie. -
ferob
őstag
válasz
Kobun1980 #3081 üzenetére
Akkor egyszerűen keress rá, hogy feldobja az elérhető frissítést.
Ha továbbra sem, akkor innen letölthető a 2.33.401.10 verziójú OTA frissítés a kétkártyás európai régiós készülékekhez.
A végeláthatatlan kérdéseket elkerülendő, aki nem tudja, hogy ezzel mit kezdjen, az inkább ne foglalkozzon vele és várja ki, míg a készülék magától felajánlja a frissítést. -
ferob
őstag
Nem országfüggő, ahogyan eddig sem volt az, így a jelenlegi frissítés az összes európai régiós (+orosz és közel-keleti, mert ugyanazon a szoftveren osztoznak) kétkártyás készülékre elérhető, bár ahogy az előzőekben említettem, nem egy frissen jóváhagyott verzió, így a biztonsági frissítés is csak novemberi.
Aki nem kapta meg, annak valószínűleg egykártyás készüléke van, de arra is elérhető lesz ugyanez a verzió.
-
ferob
őstag
A száraz tények inkább azok, hogy a cél az újabb készülékek eladási számának maximalizálása a régióban, így fordulhat elő az, hogy más magasabb prioritású régiókban már elérhető egy ideje a frissebb főverzió.
Az új irány már megfigyelhető volt a 10-es modell kapcsán is, ami itt is elkezdődött, így egyre ritkábbak lesznek az elérhető frissebb verziók és a biztonsági frissítések ebben a régióban.
Viszonyításképp az Egyesült államokban általában a havonta kiadott frissítések a jellemzőek.
A jóval nagyobb többségnek ez vélhetően eddig sem okozott gondot, akinek mégis, az módosította a készülék szoftverét, ha elkötelezett volt a márka iránt, megint mások lecserélték.Manapság ez így működik, ha egy márka mögött nem folyik minden csapból pénz és nincsenek jelen tucatnyi más ágazatban.
-
ferob
őstag
válasz
Darellus92 #3062 üzenetére
Jól gondolod, az az egy szám eltérés csak a szín miatt van, így a feltételeknek megfelelően, ha bármilyen garanciális probléma adódik a készülékkel, akkor a 2 éves gyártói jótállás érvényesíthető és a regionális szerviz megjavítja.
-
ferob
őstag
válasz
Darellus92 #3054 üzenetére
Tegnap az alábbit írtam neked itt a topikban:
"A dobozon maximum cikkszámot és vonalkódot fogsz csak találni, nem lesz szövegesen ráírva, hogy milyen régiós, de a keresőbe ezeket beírva találhatsz bővebb információt, ami alapján megállapítható."Így tényleg nem lenne nehéz a keresőmezőbe például annyit beírni, hogy cikkszám, ezért legközelebb ha segítséget kérsz, akkor tiszteld meg a másikat annyival, hogy legalább ne feleslegesen törje magát.
-
ferob
őstag
válasz
MrPetya19 #3052 üzenetére
Ha az ember figyelmesen végigolvassa, akkor hamar kiderül, hogy miért írtam, de alább megtalálható a szájbarágós magyarázat.
A kábel feje az átalakítóval együtt egy szép hosszú merev részt hoz létre, míg az autóban a készülék többnyire fektetve helyezkedik el, így ez folyamatosan feszülni fog lefelé a folyamatos rázkódás miatt és/vagy ahogy a kábel húzza, ettől pedig idővel kitágul a csatlakozó, így nem, a kábel a rövidebb fejével nem lesz ennyire káros a csatlakozóra nézve.
-
ferob
őstag
válasz
jotzo01 #3049 üzenetére
Lényegében teljesen mindegy, hogy milyet használsz, mert csak annyi eltérést fog jelenteni, hogy lassabban vagy éppen gyorsabban tölt-e.
Ha cél a gyorstöltés, akkor leginkább olyan jön szóba, ami támogatja a QC3.0 szabványt, ellenkező esetben bármelyik másik alkalmas, mert csak a töltés sebességében fog eltérni, de azért mindenképp valamilyen minőségibb darab legyen, hogy ne tapasztalj semmi problémát.Átalakító használata nem javasolt, mert ahogy folyamatosan húzza a kábel, idővel kitágítja a csatlakozót és minden lötyögni fog benne.
Vásárolj olyan autós töltőt, aminek az USB portjába kell dugni a kábelt, így tudod használni akár a telefon saját vezetékét is. -
ferob
őstag
válasz
Darellus92 #3045 üzenetére
A dobozon maximum cikkszámot és vonalkódot fogsz csak találni, nem lesz szövegesen ráírva, hogy milyen régiós, de a keresőbe ezeket beírva találhatsz bővebb információt, ami alapján megállapítható.
Ha európai régiós, akkor a regionális szerviz javítja a hibás készüléket. -
ferob
őstag
válasz
Darellus92 #3043 üzenetére
Ajánlom elolvasásra a téma összefoglalóját, mivel a szerencse vagy netán a sokatmondó, mutatós számla, valamint a gyártói garancia semennyire nem függ össze.
Ha európai régiós készülékről van szó, akkor érvényesíthető rá a 2 éves gyártói jótállás, minden egyéb esetben pedig nem. -
ferob
őstag
válasz
Jumbozorz #2989 üzenetére
Ha a közelből vagy a gyártótól szeretnéd, akkor sajnos olcsóbban nem igazán fog sikerülni, misen egyéb esetben a külföldi oldalak lehetőséget nyújtanak az olcsóbb beszerzésre.
A lezárási képernyőre se kirakni, se bármi egyebet eltávolítani nem lehet, egyedül az értesítéseket lehet testreszabni.
-
ferob
őstag
Nincs ezzel gond, de feltettél egy kérdést a topikban, én pedig csak olyasmire szoktam reagálni, amire tudom is a választ, de alább megtalálhatod a svájci Media Markt által forgalmazott készülékek adatait, amiből egyértelműen kiderül, hogy a kétkártyás modellt árulják, ami alá is támasztja az általam az előbbiekben leírt dolgokat.
Ellenben, ha van ismerősöd, aki Svájcban él, akkor csak besétál a több tucat üzlet egyikébe és ott felvilágosítják a készülékek paramétereiről.Media Markt Gruppe Schweiz
HTC U11 64GB - Schwarz
HSN: 99HAMB057-00
EAN: 4718487705023HTC U11 64GB - Weiss
HSN: 99HAMB058-00
EAN: 4718487705030HTC U11 64GB - Blau
HSN: 99HAMB059-00
EAN: 4718487705047HTC U11 64GB - Silber
HSN: 99HAMB060-00
EAN: 4718487705054HTC U11 64GB - Rot
HSN: 99HAMB098-00
EAN: 4718487706037 -
ferob
őstag
válasz
birka_zozo #2910 üzenetére
Egy gmail-es címre végképp hiába írtál, ott ugyanúgy nem fog neked senki segíteni.
-
ferob
őstag
válasz
birka_zozo #2908 üzenetére
A HTC-nek nincs magyar ügyfélszolgálata, így mindenképp angolul tudod csak megbeszélni, amit szeretnél, de nem ajánlom, mert nekik semmi rálátásuk a rendelésekre.
Amit tehetsz még, hogy felveszed a Digital River-rel a kapcsolatot a +353 61 230 000 telefonszámon vagy a enquiriesemea@digitalriver.com e-mail címen a rendelésed adataival, és megkéred őket, hogy terheljék meg újra a kártyát, de arra számíts, hogy ebből idén már nem lesz semmi.
-
ferob
őstag
válasz
birka_zozo #2904 üzenetére
Miért nem módosítod a kártyádon a limitet és írsz nekik az egyik elérhetőségen, hogy terheljék meg újra?
Ennél egyszerűbb megoldás nem lesz és még különösebb beavatkozást sem igényel a dolog. -
ferob
őstag
Bármilyen módosítás, így önamgában a bootloader nyitása is az érvényes jótállás megvonását eredményezi, ezért a gyártó oldalán keresztül végzett ilyen jellegű módosítás nem javasolt.
Alapvetően mindenhol a kétkártyás modelleket árulják, kevés kivételtől eltekintve, ami főként szolgáltatókat jelent, de ennek ellenére utánanéztem neked és ott is a kétkártyás készülékek kaphatóak.
-
ferob
őstag
válasz
Jumbozorz #2850 üzenetére
Elég sok sebből vérzik ez a hozzászólás, mert az általad bemásolt részlet az U11 Life modellre vonatkozik, míg feltételezem, hogy te az U11+-ra vársz inkább, valamint az, hogy az Egyesült Királyságban mikor várható a rendelések kézbesítése, az a magyarországi címre történő megrendeléskor elég keveset számít, továbbá a rendeléseket még mindig az írországi Digital River teljesíti és nem egyszerű postai feladással, ami eléggé körülményes és bizonytalan volna, hanem megbízhatóbb futárszolgálat igénybevételével.
-
ferob
őstag
válasz
f3rdzs0 #2791 üzenetére
Az soha nem volt mérvadó, hogy pár külsős munkatárs mit ír ki pl. egy nyilvános oldalra válaszként, netán ugyanilyen módon levélben intézett kérdésre mit válaszol egy ilyen alkalmazott, mivel pontosan nulla információjuk és rálátásuk van ilyesmire, annyit tudnak, amire fel vannak készítve, és ilyen jellegű információkat nem osztanak meg velük, mivel ez nem csak annyiból áll, hogy na majd kiküldjük a készülékeket pontosan december 4-én.
Ezek sokkal bonyolultabb, szerteágazó üzleti stratégiákon és döntéseken alapulnak. -
ferob
őstag
válasz
f3rdzs0 #2789 üzenetére
Eddig is nagy betűkkel fel volt tüntetve, hogy a várható kézbesítés december, így nem is kellett semminek egy hónap alatt történni, ami mellesleg nem is telt el, szóval érthetetlen, hogy milyen tájékoztatás hiányáról írsz.
Azért, mert más gyártók ezekből a rendelésekből külön generálnak mondvacsinált készlethiányt, valamint egyéb eszközökhöz folyamodnak, inkább az a pozitív, ha valaki szinte ugyanakkor meg tudja kapni, mint azok, akik előrendelték, mert ez továbbra is csak egy készülék és a gyártónak szerencsére nem célja, hogy mások pl. megkülönböztetve érezzék magukat, mert mitől is lennének különbek attól, hogy mondjuk egy hónapig csak nekik van olyan készülékük. -
ferob
őstag
válasz
f3rdzs0 #2787 üzenetére
Ezt hívják marketingnek, valamint azért, mert valaki előrendel egy készüléket, azzal csak azt biztosítja, hogy az elsők között kapja meg, sehol nem volt kikötve, hogy ezzel bármi más előnyhöz vagy plusz ajándékokhoz juthat, és hogy attól kezdve bárki, aki később rendeli, csak rosszabbul járhat.
-
-
ferob
őstag
Igen, tudok rá megoldást, a bootloader-rel kapcsolatos dolgokhoz keress meg privátban, viszont a rootcloak már a múlt, mivel elég sok dolog változott azóta, így a SuperSU helyett is inkább a Magisk (MagiskSU) van használatban, az elrejtéshez pedig a beépített Magisk Hide.
Így nem csak a root hozzáférés rejthető, de a SafetyNet ellenőrzésen is átmegy, így pl. az Android Pay is működik. -
-
-
ferob
őstag
válasz
f3rdzs0 #2584 üzenetére
Egyrészt nem a HTC, hanem a Digital River teljesíti a rendeléseket, másrészt nem a gyártási számok határozzák meg, azért nem volt olyan olcsó, hogy mindenki kapkodja és ne maradjon a végén, valamint a backorder rendelések máshogy vannak kezelve, így szükséges raktárkészlet lesz hozzá.
Épp ez a lényege a backorder rendeléseknek, hogy nem azonnal kapod meg, a megrendelés az első naptól kezdve így volt elérhető, mivel még nem kapható a készülék, így a raktárkészlet sem feltétlenül áll rendelkezésre. -
ferob
őstag
válasz
kekkola #2575 üzenetére
Semmit nem jelent az, hogy mennyire karcálló, mert akár a kibontás után 1 órával is össze lehet szedni olyan apró karcokat, amik kellő mennyiségű fényben látszanak, de persze a használatot nem befolyásolják.
Minden csak azon múlik, hogy ki milyen környezetben fordul meg vagy épp mivel érintkezik, és milyen részecskék vannak a levegőben szálló por formájában.Tehát lehet az egy HTC 10 vagy U11 is, ha valaki bátor, akkor vegye elő akár pl. egy autószerelő műhelyben megfordulva és csináljon rajta 2-3 mintával való feloldást vagy csak húzza végig a kijelzőn az ujját párszor és arra a nem meglepő eredményre fog jutni, hogy karcos lett a kijelző.
-
ferob
őstag
válasz
silentkiller #2479 üzenetére
Amelyik gyártó bizonyos ékezetes karaktereknél nem csökkenti az egy üzenetben elküldhető karakterek számát, az egyszerűsített karakterkészletet használ, tehát amit te látsz, az részben vagy egészében ékezet nélkül fog elküldésre kerülni, így abban a formában fogja megkapni a címzett is.
Ez konkrétan a szabvány általi limitáció, így nem a gyártó dönti el, tehát a szakmai részletekben nem túlságosan elmélyülve az mondható el, hogy amit tapasztalsz, az csak a GSM és az Unicode szabvány közti különbség, mivel ebben az esetben egy-egy karakter többet foglal és csak így oldható meg a többi karakter támogatása, ezért is tapasztalhatod azt, hogy ekkor az egy üzenetben elküldhető karakterek maximális száma lecsökken.Amit tehetsz az az, hogy pl. trükközöl balra dőlő ékezetekkel, de még olyan üzenetküldő alkalmazások is léteznek, ahol ezek a karakterek felcserélésre kerülnek automatikusan, ha engedélyezed, így ez részben megoldást jelenthet.
Csak érdekességképp ezek a karakterek az alábbiak:
á > à
í > ì
ó > ò
ú > ù
ő > ö
ű > ü
Á > Å
Í > I
Ú > U
Ó > O
Ő > Ö
Ű > ÜNetán másik megoldás lehet, hogy letölthetsz egy olyan üzenetküldő alkalmazást, ahol be tudod állítani, hogy milyen szabványt használjon, így küldés előtt átalakításra kerül ugyanúgy az üzenet és a problémás karakterek ékezet nélkül kerülnek elküldésre.
-
ferob
őstag
válasz
nagytomikaa #2466 üzenetére
Egyes alkalmazások tudhatnak ilyesmit, hogy bekapcsolják a kijelzőt, ha értesítés érkezik, de egyszerűbb és akkumulátorkímélőbb megoldás egy másik Sense alapú ROM felrakása, amiben ez a beállítás megtalálható környezeti kijelző néven.
Ezt gyárilag csak más technológiájú panelek esetén alkalmazzák, mivel ott nem gyakorol semmilyen nagyobb hatást az üzemidőre.(#2469) Nahát!: Csak ezek érhetőek el, nem képes a teljes RGB-re, így korlátozottak a lehetőségek, bár egyéb megoldások léteznek, így a bootloader nyitása után egy másik ROM/kernel esetén megoldható, hogy pl. pulzáljon a LED vagy villogjanak a kapacitív gombok, netán a vaku villogjon, továbbá ezeket különböző ideig és ismétlésszámmal, esetleg eltérő erősséggel beállítva különbséget lehet tenni az értesítések között.
Töltés esetén is lehetőség van a két szín közötti fokozatos átmenetre, így a teljes töltöttség elérésekor zöld, előtte fokozatosan változik a színe, de ehhez is az említett módosítások szükségesek.
-
ferob
őstag
válasz
brainticket #2353 üzenetére
A rendelés feldolgozása után átadják kézbesítésre, sőt expressz szállítás esetén 1-2 napról van szó, valamint az ő átváltása több, mint a valóság, de vélhetőleg azért, mert a PayPal rendszerére bízza ezt, ami köztudottan sokkal drágábban váltja.
-
ferob
őstag
Mivel most felkapottabb lett a HTC oldaláról való közvetlen rendelés, ezért az újra felmerülő kérdésekre alább megtalálható újra a válasz.
Ha ilyen módon a HTC-től rendel valaki, akkor a Digital River teljesíti a rendeléseket Írországból, mint viszonteladó, és a készülékekre ugyanúgy vonatkozik itthon is a 2 év gyártói jótállás, tehát ugyanazok az átvevőhelyek állnak rendelkezésre, mint az itthon vásárolt készülékek estében.Aki nem tudja, hogy hogyan kell regisztrálni az akciós árakhoz, az látogasson el ide és iratkozzon fel, majd itt adja meg az email címét és már láthatja is, hogy melyik termékhez mennyiért lehet hozzájutni.
-
ferob
őstag
Próbálkozni persze lehet, de utólag elég költséges bánat lesz, mert semmilyen más termékénél sincs feltüntetve más helyszín, még csak a lehetőség sem, ezért nem hinném, hogy valóban EU-n belülről küldene bármit, elvégre azt a megrendeléskor úgy kell rendelni, másképp reklamáció alapjául sem szolgálhat.
Mellesleg mocsyzozi is tőle rendelte az U11-et, akkor is csak hongkongi postázási lehetőség volt. -
ferob
őstag
Nem, nem küld semmit az EU-n belülről, ezt a HK stock és az item location: Hong Kong is megerősíti, sőt az, hogy milyen pénznemben adja meg az árát, nem számít, valamint nem véletlenül addig tart az előrendelés, amikortól ott is kapható lesz, sőt a kézbesítés módja sem véletlen, mivel egy adott forrásból szerzi be ő is, amire nem kevés hasznot tesz.
-
ferob
őstag
válasz
Aryon87 #2201 üzenetére
Továbbra sem garanciális probléma, mivel egy törött hátlap cseréjéről volt szó, térítéses javítás keretein belül, ezért ilyen esetben teljesen mindegy, hogy a készülék honnan származik.
Elsőre pl. küldtek árajánlatot a javításhoz a logisztikai partneren keresztül, csak ő nem kapott ilyesmit, mert állítólag rossz volt a rendszerük, így visszaküldték a készüléket. -
-
ferob
őstag
válasz
szallasi007 #2103 üzenetére
Azért, mert valaki Írországból vette, sajnos semmi nem garantálja, hogy nem egy ázsiai készülék, és így tippre a legtöbb, amivel találkozhatsz, az pont ilyen.
Egy készülék jótállása az adott régióban érvényes, így nem korlátozódik bizonyos országra, az EU teljes területén javítják.
-
ferob
őstag
válasz
szallasi007 #2099 üzenetére
Semmi ilyen jellegű oldal nem lát bele egy gyártó adatbázisába, egyszerűen a téma összefoglalójában is megtalálható módszerrel, a gyártási idő alapján kiszámolja, de ez semmi mást nem jelent.
Ha bontatlan és gyártói jótállással rendelkezik a készülék, akkor elég kevés lehetőséget tudok elképzelni, amikor valaki nem rendelkezik a készülékhez tartozó számlával.
Amennyiben valóban európai régiós és ezen belül is nem valamely külföldi szolgáltatótól származó készülék, akkor különösebb gondod nem lesz a javítással, de számla hiányában a gyártástól számított két év az, ami figyelembe vehető.
Ettől függetlenül a dobozon levő cikkszám alapján elég sok dolog kiderül, de bővebben erről mindent megtalálhatsz a kereső használatával.
(#2100) oba: Az utolsó kérdésed kapcsán a kereső bőséges választ ad, de ha európai régiós, külföldi szolgáltatótól független a készülék, akkor szinte mindegy, hogy honnan.
-
ferob
őstag
válasz
FeRRaR1 #2083 üzenetére
Pontosan erről van szó, itt már-már elfogadott ez a kelet-európai hozzáállás, bár ugyan nyugatabbra is előfordulnak problémák, de nagyságrendekkel kisebb százalékban.
Sajnos a mai napig az ország inkább a "sötét kelet"-hez van sorolva világszinten, EU ide vagy oda.Rengeteg emberen keresztül jut el a készülék egy technikushoz a szervizen belül is, sőt a legtöbb esetben azt se tudják, hogy mi miért lett leadva, de épp egy hanyag illető aznapi gyenge munkája miatt is megakadhat a folyamat.
Sokszor a telefonnak a kísérő papírjai sem mennek el a készülékkel, de az is előfordul, hogy még a továbbküldés előtt valaki, aki hozzáértőnek hiszi magát, a saját szája íze szerint viszi fel a javítási igényt.Bár itthonról megkeresni az angol ügyfélszolgálatot már sajnos nem sok segítséget jelent, hogy a magyar helyzetre adjanak valami megoldást, nem fognak tudni mit tenni, mert néhány általános tény után megkérik a tulajdonost, hogy keresse fel a kereskedőt, akitől vette a készüléket.
(#2084) istnag: Egészen az U11-ig a készüléket a kijelző felől kellett megbontani, így bármilyen technikus általi apró hiba esetén a komplett házat is cserélni kellett, így ezek a szerencsés esetek könnyebben kifoghatóak voltak.
Most, hogy az U11 már a hátlap felől bontható, és rendezett lett a belseje, már nem ilyen egyszerű a helyzet, mert akár egy egyszerű repedés miatt az üvegben, megvonhatják a jótállást, ami nem a legkorrektebb lépés, bár tény, hogy van olyan, amikor van alapja. -
ferob
őstag
válasz
Aryon87 #2080 üzenetére
Amiről te beszélsz, az teljesen más, mivel gyártói jótállást említesz, aminél a meghatározott feltételeknek meg kell felelni, de itt ilyenről szó sincs, mivel alapból fizetős javításra lett leadva.
Ez egyáltalán nincs így, valamint ne vicceljünk már, tehát az elméleted alapján pl. nyitod a bootloadert és ezért térítés ellenében sem tudod javíttatni többet a készüléked.
Az, hogy egy készülék nem is kapható egy régióban, teljesen más kategória egy szerviz szempontjából, de itt ilyenről nincs szó, sőt még hardveres eltérés sincs.
-
ferob
őstag
Pontosan erről van szó, a HTC partnere felvesz egy készüléket fizetős javításra, majd a szintén partner szervizből kétszer is visszaküldik, egyszer azért, mert nem érkezik meg az árajánlat, egyszer pedig azért, mert módosított szoftver fut a készüléken, miközben egy fizetős javítás keretein belüli hátlap cserét kellett volna elvégezni.
Ha szerinted ez alapján nem lehet megítélni, akkor azt gondold végig, hogy velük áll szerződéses viszonyban a gyártó, ami a végfelhasználó szemszögéből teljesen mindegy, mivel mindkettő a HTC-nek tartozik elszámolással és az általuk támasztott feltételeknek kéne elviekben megfelelni, így pontosan ez alapján lehet megítélni őket. -
ferob
őstag
Ne foglalj olyasmiben állást, amire nincs rálátásod, mert a szerviz még akkor is tud másik régiós készülékhez alkatrészt rendelni, ha konkrét hardveres eltérés állna fenn, így egyáltalán ne vedd olyan biztosra, hogy másik készülékkel senki nem járna így.
Garancián kívüli javításról volt szó, elvégre egy külső behatás következtében összetört hátlap cseréjéről szól a problémája, amit mindegyik alkalommal fizetős javításra adott le, mivel értelemszerűen erre a jótállás nem is vonatkozna, amivel ő tisztában is volt.
De akkor arról még említés se esett, hogy teljesen mindegy, hogy milyen régiós a készülék, mivel hardveresen teljesen megegyeznek, bár ez lényegtelen, mivel az üveg hátlap pontosan ugyanolyan paraméterekkel rendelkezik mindegyik modellnél.Elég meglepő lenne, ha bárki, aki HTC készülékkel rendelkezik és Európában tartózkodik hosszabban vagy éppen ide is költözik, akkor soha többet nem tudná javíttatni a készülékét, még teljesen kifizetve sem, mert a szerviz azt nem javítja.
Egyszóval teljesen igaza van, ha valaki megvásárol ennyi pénzért egy ilyen készüléket, akkor a regionális szerviznek ugyanúgy kötelessége térítés ellenében javítani a telefont.
-
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #2060 üzenetére
Ha egyértelműen garancián kívüli javításra van leadva a készülék és el is ér a regionális szervizig, akkor függetlenül attól, hogy milyen állapotban van, az árajánlatot követően kötelesek megjavítani.
A továbbiakat megtárgyaljuk privátban, hogy ne legyen ezzel tele a topik.
-
ferob
őstag
Hívások, egyéb vezeték nélküli eszközök, de lényegében bármilyen más eszköz vagy alkalmazás, ami képes többek között a hangerő szabályozására, akár a tartózkodási hely alapján, okozhat ilyen jellegű problémát, így érdemes a saját használatodat figyelembe venni és ez alapján könnyen meg tudod majd határozni, hogy mi idézi elő.
-
ferob
őstag
válasz
kekkola #1900 üzenetére
Ez semmit sem helyez más megvilágításba, mivel eddig is adott volt a lehetőség az üzleteknek a jogszabály szerint, hogy csak egy évig foglalkozzanak a vevővel, így adott esetben a 12 hónapos időtartam alatt továbbítják a készüléked javításra, de a fennmaradó további egy évben neked kell eljuttatni az éppen aktuális átvevőhelyre, ami jelenleg pl. az összes Media Markt.
Vannak olyan üzletek, ahol ilyen okokból 24 hónapig állnak rendelkezésedre, viszont éppen ezért drágábban is adják a készüléket, sőt olyan üzletek is vannak, ahol még kifejezetten magyar beszerzési forrásból származó készülékeket is árulnak jóval drágábban, de minden esetben ugyanaz a 24 hónapos gyártói jótállás vonatkozik minden európai régiós készülékre.
Ellenben teljesen felesleges bevonni még a vásárlás helyét is, hogy ők juttassák bárhova a készüléket, mert csak hosszú napokkal vagy éppen hetekkel elnyújtja a javítás idejét.A fentieket csak én magam is nagyon sokszor részletesen leírtam a topikban, így nem csak a téma összefoglalója, de a kereső is bőséges választ ad minden felmerülő garanciális kérdésre.
-
ferob
őstag
válasz
kekkola #1574 üzenetére
A feloldással kapcsolatban valóban nem létezik ilyesmi, előtted pontosan le lett írva, hogy hogyan működik, annyival egészíteném ki, hogy akkor is előfordulhat, ha nem tiszta a szenzor, valamint száraz bőr esetén is lehetnek problémák.
Ahhoz a tokhoz ne fűzz sok reményt, mert nagyon könnyen karcolódik és sok védelmet nem nyújt, tekintve, hogy nincs oldala sem, addig érdemes használni, míg meg nem érkezik egy másik, amit megrendel az ember valahonnan.
Azért ez elég sok cikkszám lenne, mert se azt nem írtad, hogy a 64GB-os modellről van-e szó, se pedig azt, hogy egy- vagy kétkártyást szeretnél, szóval ezt pontosítani kéne.
-
ferob
őstag
válasz
petique #1559 üzenetére
Állítsd vissza a gyári beállításokat, majd ha nem segít, akkor csinálj egy akkumulátor tesztet a *#*#3424#*#* tárcsázóba való beírása után a Battery Test választásával, így várhatóan kiderül, hogy van-e probléma az akkumulátorral, valamint annak kapacitásával.
A gyors merülést valamilyen alkalmazás vagy folyamat okozza, ami látszik is a grafikonon, mert folyamatosan ébren tartja a készüléket.(#1560) Aryon87: Te egy teljesen más dologról beszélsz, mivel ő azt írta, hogy a készüléke 36 perc alatt feltölt 10%-ról, míg te arról, hogy hamar merül 1%-ot.
A tiedre a megoldás az, hogy ne használd a készüléket töltés közben, ha elérte a 94%-ot, így sokkal később fogja jelezni, hogy feltöltött, mintha használnád, de amikor jelzi, hogy teljesen fel van töltve a készülék, akkor még egy kis ideig hagyd a töltőn, majd utána levéve az első pár százalék is tovább fog tartani.A sok újraindítás szereti összezavarni a töltöttség kijelzését, de ezen idővel a folyamatos elhasználódás se fog sokat segíteni.
A másik készülék kapcsán megjegyezném, hogy azért ahhoz sok reményt nem kell fűzni, hogy amennyiben 20 perc használat után egy készülék még mindig 100%-ot jelez, akkor az úgy is van.
-
ferob
őstag
válasz
mocsyzozi #1547 üzenetére
Éppen azért kell bevizsgálni, mert garanciát kell vállaljanak a javításra, ami az IP védelem miatt sem mindegy.
Arról nem is beszélve, hogy egy átvevőhely nem közvetlenül küldi a szervizbe a leadott készülékeket, és a továbbküldés sem naponta történik, valamint akkor még az is időbe telik, mire kijut a regionális szervizközpontba, ahonnan a bevizsgálás és a javítás ezt az utat visszafelé is meg kell tegye.
Nagyjából csütörtöki napon adtad le, amivel valószínűleg azon a héten már semmi nem történt, így érdemben csak a múlt héten történhetett bármi, ami erre összességében kevés idő még.Ez a folyamat átvevőhelyet közbeiktatva több éve sem volt gyorsabb, mivel a gyártó mindig is bizonyos régiónként bízott meg egy-egy szervizt, mert nem errefelé található a legnagyobb piacuk, de még rengeteg más dolog is beleszól ebbe.
Az nem kérdés, hogy a tulajdonosnak az lenne a legjobb, ha minden azonnal elkészülne, de a jelenlegi helyzet semmivel nem rosszabb annál, mint amilyen pl. 5 éve volt.
Azért viszont azzal semmi rosszat nem teszel, ha éppen kicsit érdeklődsz, hogy mi a helyzet, mert az is előfordulhat, hogy már esetleg tudnak valamit, de neked még nem szóltak. -
ferob
őstag
válasz
Aryon87 #1485 üzenetére
Sőt szerencsére végre a készülék belseje is sokkal rendezettebb lett és sokkal könnyebben szerelhető, köszönhetően annak, hogy végre nem a kijelző irányából kell kezdeni a bontást, így egyedül a hátlap levételénél kell figyelni, hogy ne törje össze az ember.
A bontás után az jelentheti még a kihívást, hogy mennyire sikerül a javítás végeztével a gyári IP védettségét visszaadni a készüléknek. -
ferob
őstag
válasz
Kobun1980 #1473 üzenetére
Az előzőekben említetted, hogy eddig nem voltál elég körültekintő, de a jövőben legyél az, mert minden információ részletesen megtalálható a kereső használatával a topikban általam megválaszolva vagy a téma összefoglalóban szintén általam leírva.
Hogy megkönnyítsem a dolgod, olvasd el mások felmerült kérdéseire adott válaszaimat pl. itt, valamint itt.
A további kérdéseket megelőzendő, a példaként említett Smartshop európai régiós készülékeket árul, így vonatkozik rájuk a két éves gyártói jótállás.
-
ferob
őstag
válasz
Kobun1980 #1471 üzenetére
Nincs miről beszélni jogilag, mivel semmilyen hivatalos jellegű irattal nem rendelkezel, de aki ilyen készülékek eladásával foglalkozik, az erre rákérdez akkor, amikor vásárolja, de minimum tisztában van vele, már csak abból a tényből adódóan, hogy a számlán fel van tüntetve az oldalak száma, így tájékoztathatott volna erről téged.
Mivel nem az eladón múlik, hogy mennyire vagy biztonságban és használható marad-e a készülék, így kár arról beszélni, hogy az eladó mennyire megbízható, mert ez rajta kívül álló következmény lenne és mivel csak rajta múlik, hogy hajlandó-e visszavenni a készüléket, ezért más választásod nagyon nincs, mint hogy beszélsz vele, aztán vagy sikerül, vagy nem.
-
ferob
őstag
válasz
Kobun1980 #1469 üzenetére
Ha neked ez így nem felel meg, akkor meg kell beszélni azzal, akitől vetted, hogy adja vissza a vételárat, te pedig visszaadod a készüléket.
Tekintve, hogy a számla az összes mellékletével és oldalával együtt érvényes, valamint ilyesmiről illik tájékoztatni a vevőt, így nem feltétlen csak a te hibád.Továbbá igaz, hogy némileg drágább újonnan, de ugyanúgy 2 év gyártói garanciával a Smartshopnál is van ilyen színben és csak kicsit több, mint 10 ezer forint az eltérés az árát tekintve.
-
ferob
őstag
válasz
TazLeacher #1379 üzenetére
Ezzel minden rendben lesz a jövőben a garanciális ügyintézés kapcsán a két év alatt.
-
ferob
őstag
válasz
kakuk100 #1376 üzenetére
Minden HTC készülék kereskedelmi árának a 60-70%-a általában a kijelző cseréje, de ezt kár felróni, mivel semmilyen márkánál nem fedezi a gyártói jótállás a fizikai behatás okozta sérülések javítását.
Értelemszerűen a jótállás keretein belül semmilyen árról nem kell beszélni, ami a két évet követően úgy is másként fog festeni. -
-
ferob
őstag
válasz
kakuk100 #1355 üzenetére
És pontosan ilyen buktatókra céloztam, amikor itt és másik témákban kifejtettem, hogy mennyire nem lesz előrelépés a szervizhálózatban bekövetkezett változtatás.
Akit érdekel, az bővebben olvashat róla ebben a hozzászólásomban.Azt tudom tanácsolni, hogy inkább ne erőltesd annál az üzletnél a leadást, mert a végén még elküldés nélkül ülnek rajta pár hetet teljesen feleslegesen.
Add le javításra az Oktogonnál található FirstPhone-nál a készüléket, mert ők már valamivel előbb elkezdték ezt a folyamatot, amibe a Media Markt még csak most rázódna bele.Ettől függetlenül mi a konkrét probléma a készülékkel, hogy szervizelni kell?
Nagyon kíváncsi leszek, hogy a szerviz képes lesz-e úgy megjavítani a készüléket, hogy a vízzáró szigetelés is képes legyen hozni a gyári értékeket.
Persze nem azt mondom, hogy utána egyből próbáld is ki, de mindenképp elgondolkodtató dologról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új Poco F7 Ultra 512/16GB Black 3év garancia!
- Samsung Galaxy s23 256GB !!! (Snapdragon Gen 2-es SOC) Cream színű gyári gari + carbon szálas tok.
- Honor 400 Lite+ Honor Choice Earbuds fülhallgató, fekete, bontatlan, eladó
- ! 1 ÉV GARANCIA ! Független Samsung Galaxy Z Fold 3 256GB Phantom Silver. WWW.TRUSTPHONE.HU - FLP381
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! HP ZBook FireFly G8 - i7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD Touch I Nvidia 4GB I Cam I W11 I Gar!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest