Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ati_X_321

    aktív tag

    A saját grafikus motoromban én is az ő ''fejlesztőcsomagjukat'' használom. kártyám nincs, tehát csak ''szoftveresen'' használom ki.

    van az ageia oldalán egy RealityMark nevezetű csoda, ami igazából szvsz unrealitymark, azt hivatott bemutatni, hogy fizikai gyorsítókártyával mennyivel gyorsabban menne egy adott jelenet.

    az én gépemen kihozta, hogy kábé 15x lenne gyorsabb a kártyával a jelenet (kb 20fps) a athlon xp3200-ommal (0.6-1 fps) szemben

    de ezt nehezen veszem be, mert a saját motorommal is csináltam ''hasonló erejű'' szimulációt ami azért még ment 40fps-sel, és több mint 500 doboz esett egymásra, és pattogott ideoda.

    igaz, hogy a realitymarkban van más fizikai effekt is, de ott is dobozok vannak csak, amikre viszonylag egyszerű számolni az ütközésdetektálást, legalábbis egyszerűbb, mint pl egy teáskannára.

    egyébként azért vannak az ageia-s fizikai demokban csak dobozok, gömbök, hengerek, mert csak ezeknek az ütközés detektálását gyorsítja egyelőre hardveresen a kártya, az összetett konvex esetleg nem konvex alakzatokra szoftveresen mennek a számítások, tehát ha vkinek ilyen kártyája van, az az ilyen esetekben nem profitál semmit.

    de ezért vannak támogatott játékokban csak a fent sorolt egyszerű objektumok, esetleg kombinációi főleg, de azóta lehet megcsinálták a kártyához a rendes firmware-t, hogy ''mindent vigyen''

    azért vannak dolgok, amik csak hardveresen mennek ageia rendszerével
    ruha szimuláció, folyadék szimuláció

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák