- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
Ez off lesz ezerrel.
A SE-on kívül gyengém a Mercedes, azon belül pedig az aktív-passzív biztonság.(többek közt ezzel foglalatoskodom)
Majdnem leestem a széről, hogy olyat nyilatkozol:
''Inkább normális fékeket szerelnének az új Mercikbe [link]''
A belinkelt példa egy sajnálatosan rosszul elsült prezentácója volt a Distronic fejlesztésnek!
Ez a rendszer ráadásul nem közvetlenül a fékekkel kapcsolatos, legalábbis nem azok hatásfokával.
Ez a rendszer egy radartechnikán alapuló tempomattal egybeépített követési távolságtartó finomság.
A sajtó miatt felfújt szerencsétlen bemutató pedig a zárt, fémes szerkezetű terem miatt megzavart radarhullámok miatt alakult úgy ahogy alakult. Az éles helyzetekben kevés olyan hely akad, ahol teljesen zárt, fémes teremben száguldozunk. Ott is arra kell felhívnom mindenki figyelmét, hogy ez a rendszer sem helyettesíti a vezető figyelmét.
A distronic megfelelő sőt, kiváló eredményekkel zárta a teszteket, amiket természetesen nem ilyen kivételes és közúton elő sem forduló egységekben teszteltek.
Nem ideértendőek a hidak, hiszen azok nem teljesen zárt, minden oldalról fémes elemekkel burkolt szerkezetek. Szintén nem ide értendőek az alagutak, aluljárók, stb.
Ezekben a rendszer biztonsággal működik.
A Mercedes fékeivel semmi gond, jól fognak, az átlagnál jobban, még a sokat kritzált SBC
fékkel szereltek is 2002-től kiadott new E, SLK hogy a legismertebbeket említsem az elmúl 3-4 évből, amiknél már rendelkezünk tapasztalattal. Ugye ezek további fejlesztését és alkalmazását egyelőre leállították, mert sok elekrtonikai gond volt velük, a tulajok pedig nem igazán törődtek a kötelező karbantartással, így csak azt vehették - írom vehették, feltételes módban - észre, hogy a visszajelző villog, hogy valami nincs rendben az elektrohidraulikus fékekkel, ami mellett viszont az autó biztonsággal, jó hatásfokkal, a hagyományos technikával megállítható.
Kérek mindenkit, fatális, óriási hülyeségeket ne írjon...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
- Akció! USB-C - Lightinng kábel és Adapter! A készlet erejéig 2500Ft egyben!
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó
- Apple Pencil 3rd Gen. USB-C, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest