- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apróbb óra érkezik a OnePlustól
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- iPhone topik
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Rekord vékony lesz a Z Flip7 is
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
Ez off lesz ezerrel.
A SE-on kívül gyengém a Mercedes, azon belül pedig az aktív-passzív biztonság.(többek közt ezzel foglalatoskodom)
Majdnem leestem a széről, hogy olyat nyilatkozol:
''Inkább normális fékeket szerelnének az új Mercikbe [link]''
A belinkelt példa egy sajnálatosan rosszul elsült prezentácója volt a Distronic fejlesztésnek!
Ez a rendszer ráadásul nem közvetlenül a fékekkel kapcsolatos, legalábbis nem azok hatásfokával.
Ez a rendszer egy radartechnikán alapuló tempomattal egybeépített követési távolságtartó finomság.
A sajtó miatt felfújt szerencsétlen bemutató pedig a zárt, fémes szerkezetű terem miatt megzavart radarhullámok miatt alakult úgy ahogy alakult. Az éles helyzetekben kevés olyan hely akad, ahol teljesen zárt, fémes teremben száguldozunk. Ott is arra kell felhívnom mindenki figyelmét, hogy ez a rendszer sem helyettesíti a vezető figyelmét.
A distronic megfelelő sőt, kiváló eredményekkel zárta a teszteket, amiket természetesen nem ilyen kivételes és közúton elő sem forduló egységekben teszteltek.
Nem ideértendőek a hidak, hiszen azok nem teljesen zárt, minden oldalról fémes elemekkel burkolt szerkezetek. Szintén nem ide értendőek az alagutak, aluljárók, stb.
Ezekben a rendszer biztonsággal működik.
A Mercedes fékeivel semmi gond, jól fognak, az átlagnál jobban, még a sokat kritzált SBC
fékkel szereltek is 2002-től kiadott new E, SLK hogy a legismertebbeket említsem az elmúl 3-4 évből, amiknél már rendelkezünk tapasztalattal. Ugye ezek további fejlesztését és alkalmazását egyelőre leállították, mert sok elekrtonikai gond volt velük, a tulajok pedig nem igazán törődtek a kötelező karbantartással, így csak azt vehették - írom vehették, feltételes módban - észre, hogy a visszajelző villog, hogy valami nincs rendben az elektrohidraulikus fékekkel, ami mellett viszont az autó biztonsággal, jó hatásfokkal, a hagyományos technikával megállítható.
Kérek mindenkit, fatális, óriási hülyeségeket ne írjon... -
Sirandrish
legenda
szerintem barmely cég/gyártó belerakhatná..
-
Digital
addikt
Inkább normális fékeket szerelnének az új Mercikbe [link]
-
tkazmer
addikt
Bocs Viktor0610, nem válasznak akart menni
[Szerkesztve] -
tkazmer
addikt
válasz
Viktor0610 #4 üzenetére
Milyen BT-van ezekben? Én már egyszer a buszról megtaláltam vmi Nokia 810-eset vagy milyet, és sztem az a busz előtti mercié volt. Jegyzetet viszon nem tudtam neki küldeni.
-
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz
Viktor0610 #2 üzenetére
A nép akarata
-
Polacheck:
Végül csak Bluetooth adapter lett? -
engusz
veterán
Szerintem ár sokkal, de sokkal előbb beköltözhetett volna az autókba. Nem csak a több tízmilliós Mercikbe jár Bt...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- IPhone 15 Pro 128GB Szép Állapot! Akku:88% Jótállás: 2026.04.09.-ig
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Honor Magic 7 Pro - Fekete - Új kipróbált készülék! Karcmentes gyárilag független! 512GB Memória!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged