- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
Új hozzászólás Aktív témák
-
sayinpety
tag
PC-n elore kell csomagolni, mert az api a konzol mukodest nem lenne kepes feldolgozni. Tapasztalataim szerint a legjobb modszer, ha PC-n az api gyengesegeire optimalizalsz. A hardver optimalizalasra nem marad penz, de tobbet nyersz az api optimalizalassal, mint forditva.
Az uj konzolok sokat egyszerusitenek. Az xBox One hlsl programjai futtathatok PC-n. Nagyon keves modositas kell csak, hogy jo legyen.A felhasznalo jobb jatekot kap, ha nem kell szenvedni az api gyenge hatekonysagaval. Menj el egyszer a gdc-re. Rengeteg programozoval talalkoztam, es ugyanazokkal a problemakkal szembesulnek mint en. Sokan OpenGL-t is probaltak. Az eredmenyek nagyon jok voltak, csak a glsl miatt dobtak. En ezert nem kezdtem bele. APIt nem nehez cserelni, de a hlsl programokat atirni glsl-be mar koltseges, melos, nem eri meg. A Mantle mar megeri, mert hlslt hasznal.
Ram tartozik hol dolgozok. -
sayinpety
tag
Van szukseg. A batch performance a jo minusegu grafika kulcsa.
Hagy dontse mar el a piac, hogy mit akar. Elmondom a d3d11-gyel senki sem elegedett. Folyton csak a teljesetmenyre optimalizalunk, de nem a hardver jobb kihasznalasaert, hanem azert hogy mukodjon az api. Akarmilyen hihetetlen van egy kerete minden programfejlesztesnek. Azt a penzt probaljuk a leheto legjobban elkolteni, es ma legalabb haromszor tobb penz szanunk (mi biztos) grafikai fejlesztesre mint kellene. Ez nem a jobb grafikaert van, hanem az eredeti elgondolas megvalositasaert. Munkam soran belefutottam mar amikor nem tudtam jobb sebesseget hozni. Ujra kellett rajzoltatni majdnem mindent, mert nem jol volt optimlizalva a draw callokra. Mar a gondolattol is kiraz a hideg, hogy az artist nem szabadon rajzol, hanem a batch performancet tartja szem elott. Ennek nem igy kell lennie. Ma mar erre nagyon figyelunk, de mindig van olyan, hogy valamit ujrrarajzoltatunk. Ez extra kultseg. Sokkal jobb helye is lenne annak a penznek, de nem tudjuk oda rakni, mert nem mukodik jol az api. A Mantle a legjobb ami a piaccal tortenhet. Sokkal olcsobb lesz a fejlesztes, sokkal gyorsabban van egy gyors kodod es olyan helyekre kultheted a penzt, ahova valo.
Ma sokat kritizaljak a jatekokat, hogy beta allapotban jonnek ki. Errol csak a d3d11 tehet. Elviszi a penzt az api optimizing, csak ugy van eselyunk befejezni a jatekot, ha kiadjuk hamarabb. Az eladasokbol lesz penz javitasra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nintendo Switch 2
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Renault, Dacia topik
- Hardcore café
- Goddess of Victory: Nikke
- Nintendo Wii U
- Medence topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Precision M4600 - i7-QM I 8GB I 500GB I Nvidia I HDMI I 15,6" FHD I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 0,03ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest