Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz #06658560 #21 üzenetére

    Én is így gondolom, nem csak a megjelenítés résznél. 3ds max egy csomó pluginnél kizárólagos, felülete, kezelése gyak 20 év alatt alig változott olyan apróságokkal kell benne küzdeni mint egy kör vagy bármilyen alapú lyuk felületbe vágása (mert a boolean ugye szétcseszi a geometriát), vagy egy szögmérés, vagy párhuzamosság, egyikre sincs gyors kényelmes jó megoldás, emellett egy memóriazabáló lassú batár.
    Blenderben hasonló problémák vannak a modellezésnél, plugin support gyenge, de legalább gyors és kicsi, és viszonylag sokat tud.

    Aztán ott van a sketchup, ami szerintem a jövőt jelentené. Felhasználóbarát, "tudja mit akarsz" fejlettebb a felülete, egyszerű a kezelése, snapek csodálatosak, olyan dolgokat lehet vele játszva pár másodperc alatt megcsinálni, amivel max-ban percekig kell szenvedni. Olyan mintha assembly után egy magas szintű objektumorientált nyelv használnék, vagy mintha egy szekérből egy autóba ülnék. De még is hiányoznak belőle egészen apró és egyszer, de nagyon fontos dolgok, pl modifierek, ezen belül a symmetry, vagy az hogy a komponenseket ne csak egérrel, hanem beírós koordinátás módszerrel is lehessen mozgatni, olyan dolgok, aminek ha a fejlesztők nekiállnának néhány nap alatt összehozhatnák, és tarolhatna, de úgy néz ki nem akarják hogy továbblépjen a google earth gyorsmodellező szintről...

  • pakriksz

    őstag

    válasz #32839680 #8 üzenetére

    autodesk azóta is képtelen normális renderelést írni, még directx-re is. Sebaj, az autodesk is olyan "jókor volt jó helyen" típusú cég, így ezért beragadt a helyére, de nem azért mert jó cuccokat csinálnak.

Új hozzászólás Aktív témák