Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Jack@l #136 üzenetére

    Hmm, a G-Syncről beszélsz? :C Na de az itt már tényleg off, nem?

    "mint a cikk címe is mutatja, a DX12-ről van szó még mindig."

    Hát azt erősen kétlem, hogy arról beszélnél. Vagy talán az Intel, de főleg az Nv nem teregetné ki és nem taposna bele ezzel is az AMD-be, ha ez valóban így történt volna, ha közösen dolgozták volna ki és az AMD lenyúlta volna előlük? Olyan nehéz elfogadni, hogy az Nv-nek baromira nem volt érdeke egy olyan API, amihez ki kell adniuk az architektúráik dokumentációját? Pedig minden jel erre mutat, pl. a ShitWorks is. ;) De ha valaki nem akar látni, csak kényszeresen a saját elméletéhez igazítani a dolgokat és emiatt egy csomó tényt szándékosan figyelmen kívül hagy, azzal én nem tudok mit kezdeni... :(

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Jack@l #94 üzenetére

    "Ezért nem nagyon értem ezt a hurráoptimizmust ami körülllengi őket. (meg a mesét se, hogy mantleből született a dx12)"

    Nem érted a mesét? :( Hiszen már ismert a történet, sőt, még te is olvastad, ez egészen biztos! Csak hát, ilyenkor előjön a szelektív memória-effektusod... De hogy frissítsem azokat a fránya cellákat, átismétlem neked:
    Valóban nem közvetlenül a Mantle-ből született a DX12, hanem az AMD kidolgozta a "low level" API koncepciót PC-re és ezt a kezdetleges kódot odaadta a Microsoftnak is. Aztán a későbbiekben erre a kódra építették a Frostbite fejlesztőivel a Mantle-t, míg az Ms (feltehetően továbbra is együtt dolgozva az AMD-vel, már csak az Xbox One-ra szánt DX12 Mono végett is) a DX12-t.

Új hozzászólás Aktív témák