Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zeon.hu

    nagyúr

    válasz ZooLee #313 üzenetére

    "Ugyanakkor azt is vedd figyelembe, hogy a hibákat sokkal jobban felfújták, mint amennyire valóban súlyosak lettek volna"

    Janet Jackson villantott a SuperBowl-on.
    BB juliska villantott a blikknek

    na vajon melyikből lett világméretű hír és miért? :)

  • ToniSoprano

    addikt

    válasz ZooLee #282 üzenetére

    Nem válaszoltál a kérdésemre?

    Felmerül-e a gyanú, hogy az Apple szándékosan nem a valóságnak megfelelően nyilatkoztott a legelső nyilatkozatában? Most tudtak, tudhattak a problémáról, vagy sem?

    [link]

    [link]

  • ToniSoprano

    addikt

    válasz ZooLee #265 üzenetére

    Azért nem csak az a hír, az eredeti hír az, hogy a videón 1-1,5 mp alatt látszólagos erőlködés nélkül meghajlította az Iphone 6 plust, és használhatatlanná vált, mert a visszahajlításkor elrepedt a kijelző. Míg a Note 3, bár erősen meghajlott a teló 6-7 mp-es erőlködés után sem lett semmi baja igazán. Erre a videóra nem reagált az Apple és egy nyilatkozat erre nem elég, ismerve mit nyilatkoztak néhány hete z ICLOUD ügyben, mert videóra, videóval kell válaszolni, ezt bármely buta, kezdő marketinges tudja!!!

    Erre még nem reagáltatok semmit, most hihetünk-e az Apple nyilatkozatainak vagy sem, felmerül-e a gyanú, hogy szándékosan nem a valóságnak megfelelően nyilatkoztak az első nyilatkozatukban vagy sem?
    [link] [link]
    Nekem felmerült, a gyanú, hogy szándékosan tereltek az elején.

    Touch-ko: azért saját magát titulálta reklámokban is az Apple prémium termékként, és erről szól a marketing sztori és az árak is ezért is a legmagasabbak az Ihponoknál és 1-2 hónap múlva sem csökkennek, ahogy a többi telefonnál, ja ez prémiumtermék. És itt a mobilarénán, vagy proivátban is te is többször írtad, nekem pl. hogy ja ez prémiumtermék így van árazva, akinek nem telik rá ne vegye meg. Pont a prémium, a tökéletesség miatt ismerik be lassabban a hibákat, "elveszik a varázs", ja itt is vannak pl. gyártási tervezési hibák kezdetben, de ez természetes emberi dolog egyébként.

    (Pl. az IPAD egyébként tényleg prémium szeirntem a legjobb a tabletek között, minőségben stb. és árban sem szállt el, ha a bővíthetőség hiányát most nem számoljuk, ezt el kell ismernem, de ez most nem tartozik a fórumba, most az Iphone termékről beszélünk.)

  • ToniSoprano

    addikt

    válasz ZooLee #265 üzenetére

    Ha hiszel az Apple-nek amit modnanak, azt, hogy hivatalos panasz hogy kell érteni? Meg nem derül ki az eddig mikori adat, azt miért nem mondták el, valami késés lehet a feldolgozásban, nem hiszem, hogy az összes szervíz a világon on-line össze van kötve és akkor is még bejön a fordítási probléma dolog

    Meg meghajlik, eltörik a telefonod először azt gondolod, te vagy a hibás, rossz helyre tetted. Nyilván ha 1-2 hónap után is elenyésző lesz a panaszok száma akkor elismerem felfújta probléma.

    De 1-1,5 mp alatt a telót meghajlító videóra nem reagáltak, hogyan fordulhatott elő, pedig ez azért nagyon durva, elrettentő és félelmet okoz a vásárlók körében. Pedig a videó nekik nagyon árt, sok vásárlót tarthat vissza, miért nem csináltak egy erőpados teszten lévő összehasonlítást, lám semmi baj, nem hajlik rosszabul mint a többi tepsi telefon, sőt jobban bírja a strapát, mert ez prémium termék!

    Vagy legegyszerűbb, hogy elsimernék, hogy valami gyártási anyag hibás telefon van a videón (van ilyen másnál is az elején) és bemutatnák, hogy egy nem gyártási hibás telefon mennyire bírja a strapát. Hiába fújolnának erre is az andoid fan-ok, hogy persze saját laborban csinálták stb. de legalább reakció lenne!

    Most megint a megszokott hallgatás, bizonytalanság van és ez nekik sem jó.

    És a videó sok gazdag, ficsúrt arra generál, hogy természetellenesen kipróbálgassa az övé is hajéik-e így ha nincs olyan videó ami megcáfolja, a sok hülye miatt nőni fog a panaszosok száma, a hpszihózis miatt, ez nekik sem lesz jó.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés