Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • floatr

    veterán

    válasz #16820480 #58 üzenetére

    Egyszer olvastam egy villanytrabantról, aminek ugyebár meghagyták elég sok mechanikus elemét, így a sebváltót is. Csak másodikban tudtak vele elindulni, mert egyesben akkora nyomatékot dobott, hogy eltört mindent. Mellesleg nem is volt nagy szükség a váltóra az elektromotor nyomatékeloszlása miatt, csak nem akarták totál szétcsapni az ótót. Nade lekopok a témáról

  • Morden24

    nagyúr

    válasz #16820480 #50 üzenetére

    amúgy nyilván ehhez valami áttörés kéne az akkumlátorok terén. ha mondjuk egy aktatáskányi térfogatban tudnának akkora töltést tárolni, az jó lenne.

    Na, pont arról beszéltem, hogy a hidrogénes megoldáshoz kevesebb sci-fi kell, hogy normálisan működjön. Az, hogy mit sikerül összehozni tizenhuszonsokon év múlva, azt én nem tudom :)

    az általuk kibocsájtott vízgőz hatással lenne-e a lokális klímára

    Jelenleg olyan meghajtásról nem tudok, ami szemetet eszik és pandabébiket pöfög ki, szóval a rendelkezésre álló elérhető lehetőségek közül ez tűnik számomra a leginkább élhetőnek. Az akksik előállítása sem éppen környezetbarát, és az elektronyos hajtott kocsi emellett is csak annyira tiszta, amennyire az áramforrás az. Azért érdemes átgondolni, mekkora plusz terhelést ró a hálózatokra a munkakezdés utáni / munkaidő utáni szakaszokban a miljom autó, amit mindenki bedug tölteni.
    Azért ez egy sokkal több komponensű kérdés, kicsit bonyolultabb a megoldása, mint a fenti kommentben említett "Elbaszott világban élünk sajnos" :)

Új hozzászólás Aktív témák