- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg kell kérdezni az AMD supportot, hogy az a játék feketelistázva van-e, vagy miért van vele probléma. A fejlesztő nem nagyon tud ezzel mit kezdeni, számukra a Chill eléggé transzparens komponens. Tehát ha nem működik egy játékkal, akkor a program leginkább feketelistára kerül, de persze lehet bug is, ezért kell az AMD support segítsége.
Mert a Chill nem csak ilyen fogyasztásbizbasz, hanem scene pacing is. Minimalizálja a késleltetést azzal, hogy nincs hagyományos értelemben vett flip queue, hanem mindig csak egy jelenet van, amire rácuppanhat a GPU. Mivel így a GPU az előre menedzselt flip queue miatt nem számol egyszerre több képkockát, ezért azzal az eggyel amit éppen számol mindig hamarabb elkészül. Chill nélkül nincs scene pacing, így egyszerre több, jellemzően kettő-három-négy (bár ez eléggé profilfüggő) képkockát is számol a GPU, ami az átlag teljesítmény tekintetében jobb, de rosszabb lesz a minimum tekintetében, mert az x képkocka mellett már számolja a hardver az x+1-et, amihez nyilván nem a levegőből szerzi az erőforrást, így az x képkocka picit később készül el. Chill mellett csak x van, ha az kész, akkor x+1, ha az kész, akkor x+2, és így tovább, nincs konkurens számítás. Ebbe még beleszólhatnak a turbók is, elvégre a Chill hűvösebben tartja a GPU-t, ami így jobban tud turbózni is, szóval a két tényezőből simán összejöhet ilyen előny a minimumra.
Még azt is elárulom, hogy a Power limittel is megéri néha játszani. Én például a 60 fps határon voltam a Tomb Raiderben, de néha becsúszott 58-ra. Benyomtam a Power limitet +8%-ra, és sosem ment 60 alá. Nyertem egy kis extra turbót a Chill "hűsítéséből".
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érdemes kikapcsolni. Állítsd be maximális tartományra, és akkor nem kell még gombnyomás sem. Ha állsz, akkor 30 fps, ha pedig akció van, akkor annyi, amennyit a rendszer ki tud préselni magából (maximum 300 fps). Ez már csak azért is éri meg, mert attól, hogy az fps-ed magas Chill nélkül még nincs scene pacing, míg Chill mellett megvan majdnem ugyanaz az fps-ed, csak scene pacinggel, így az input lagod jelentősen csökken.
A ki-be kapcsolgatás hülyeség, mert pont az a lényege, hogy a szoftver felismeri, ha mozogsz.Én egyébként úgy használom, hogy 60 fps-re van paraméterezve a minimum és a maximum is, így van scene pacing, míg a szinkronizációt Enhanced Snyc-re bízom. Ezzel egy 60 Hz-es monitoron FreeSync nélkül is nagyon közel vagyok a szinkronizált eredményhez, miközben input lagban eléggé alatta vagyok a szinkron nélküli számításnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- 24" Eizo FlexScan EV2146W, 1920X1200 szép, hibátlan nélkül
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest