Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Victorio #90 üzenetére

    "Ha nem látod a logót vagy a feliratot akkor ez akármilyen tucatautó lehet."
    Bár igazad lenne. Itt az a gond, hogy azért az ember látja a klasszikus Mustang-os jegyeket (... meg a mérhetetlen mennyiségű vágtató lovat. Szerintem egyik másik Mustang-on nincs ennyi.), csak nem érti, hogy ez mit keres egy ilyen formán (buflák, 4 ajtós SUV). Én - ha nem lennék képbe - azt hinném, hogy valami rosszul sikerült kínai Mustang másolat.

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz consono #77 üzenetére

    Ne légy olyan mint az átlag olvasó, aki leragadt a címnél és/vagy a lead-nél, és a szöveget (esetleg a videót legalul) nem olvassa el. Egyébként lehet, hogy fognak villanyosokat is "felújítani", de itt jobbára a belsőégésű autók újrahasznosításáról / modernizálásáról van szó.

    "A 10-15%-os kibácsátásról meg annyit, hogy ha annyival csökkentünk ... "
    De, nem tudjuk, mert sehol sem áll az akkumulátor v. az a technológia, amivel előbbit ki tudnánk váltani. Az elektromos autó szipi-szupi, csak az energiaellátása nincs megoldva.
    Ha, meg lenne, akkor is kevés lenne az az idő, amit itt sok gyártó nagy arccal bevállalt. De, mint mondom, nincs. Nincsenek normális teherautóink, kamionjaink ...
    Az autóink, amik vannak (túl) nagyok, sár-nehezek (ezekre lassan teherautó gumi kell, mert a hagyományos nem bírna azt a terhelést, amit egy ilyen járműtől kapna).
    Mindeközben az igazán kis, városi / elővárosi közlekedése alkalmas benzines (nem dízel) autókat gyakorlatilag kinyírtuk (nem rentábilis a gyártásuk).

    Oda akarok kilyukadni, hogy - némi képzavarral élve - elrugaszkodtunk valahonnan, de hogy a "repülés" végén el tudunk-e valamit kapni, vagy a mélybe zuhanunk, no ez jó kérdés.

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz consono #60 üzenetére

    " ... akkor a gyerekeinknek már nem lesz hol lakniuk... "
    Ezt sokszor halljuk, de nem az autózás a fő / egyetlen probléma (pl. hajózás (ugye, mindent Kínában termelünk), erőművek (az atom rossz, a szén/lignit "jó")).
    Ezzel az ész nélküli villamosítással pedig átestünk a ló túloldalára. Egyszerűen ez az egész még nincs kész (hol vannak a használható villany teherautók, kamionok?). És attól, hogy görcsösen ragaszkodunk hozzá, nem lesz meg hamarabb a megoldás, csak saját magunkat szopatjuk meg (minden rohadt drága lesz).
    Szóval - amolyan köztes megoldásnak - lehet nem lenne olyan rossz, ha pl. ez elterjedne.

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz #16820480 #42 üzenetére

    "Az ilyen autó viszont nem közútra való ... "
    Miért is? Az a kamu Mustang sok rendes Mustang-nál jobban gyorsul, miközben nehezebb. Miről beszélünk? Ez a másik (téma): a f@szért lettek ilyen gyorsak a villanyautók, ha a világot akarjuk megmenteni? Ja, mert, hogy másképp a Tesla-t is le sem sz**nák?

    #40 julius75
    +1

    #38 TeeJay
    " ... Ferrari SF90 ... " - kicsi fájt is, hogy miért ő "teszteli" és miért nem a speedzone-ról mondjuk Göbi.
    " ... EQS Mercit ... " - ezzel kapcsolatban is érdemes inkább Karotta videóját megnézni, aki a led dekortól és a faltól-falig kijelzőtől nem pisili le a lába szárát.

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz eldiablo #31 üzenetére

    Pár dolgot itt összekevertél, vagy helyesebben fogalmazva egy kalap alá vettél.
    1. A villanyautó mint olyan jó lenne, de nem az ilyen. Sokkal kisebb, olcsóbb városi autókra lenne szükség. Olyanokra, mint a Skoda Citigo i-EV. Ja, hogy már nincsen? Hmm... egyedül a Dacia Spring van most talán hasonló (de ha tudsz / tudtok másról, nyugodtan egészítsetek ki).
    2. A Mustangot, ill. az ilyen jellegű autókat a hangjuk és a formájuk miatt szereti, aki szereti. Aki pedig eddig is úgy nézet az ilyen autókra, hogy nagyok, csak két ajtajuk van, és sokat fogyasztanak, nos azok nem hiszem, hogy ezt a förmedvényt azért akarnák megvenni, mert ez Mustang.
    3. A sport, ill. élményautózás területén (főleg utóbbi esetén) még jó ideig nem lesz alternatíva a villany.
    4. Még ma is sokan szeretnek lovagolni ;)

    #30 TeeJay
    Handrás mióta ért az autókhoz? Nála az autóteszt kimerül a főúton történő "csapatásban", a fedélzeti rendszer nyomkodásában és mindenféle hatótávtesztekben. Utóbbiakat egyébként mát eléggé unom. Ma egy (villany) autó teszt nem nagyon tud másról szólni, mint a fedélzeti rendszer és a hatótáv. Dögunalom.
    Visszatérve a "Makire": nem rossz annak a futóműve (azért a Ford ehhez ért), csak valamit elkottáztak a hangolásnál. Vagy direkt csinálták ilyen Mustang-osra? Ha utóbbi, akkor a Ford részéről ez elég nagy kapufa lesz. Ilyen döggel senki sem akar majd kilinccsel előre csapatni.
    Az IONIQ5-el és az EV6-al viszont egyetértek. Ha már "muszáj", akkor e kettő közül választanék.

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Plazmacucci #2 üzenetére

    Az elnevezés is szerencsétlen, de a név mellett nekem az is fáj, hogy lelopták a Mustang-os stílusjegyeket, és rátették egy szopott gombóc SUV/CUV, tököm tudja mire.
    Ugye egy randa, kövér nőből sem lesz Marilyn Monroe attól, hogy beszőkíti a haját, kirúzsozza az ajkait, és a szája felé odabiggyeszt egy mű anyajegyet.

    #3 moleculez
    "Hang nélküli Mustang... "
    Ez a másik. Sok autó esetén nem kár a hangért (Astra, Focus, stb.) de egy ilyen gép esetén igenis fontos.

    #4 8th
    "Remélem legalább a Thunderbird nevet ... " - szerintem ne reménykedj. A Ford ebben elég jó. Mármint a patinás nevek lelakásában.

    #16 szaszyka
    Jó ideje már nem merev tengely van a Mustang-ok alatt, szóval ezekkel már nem csak egyenesen jó menni...

    #21 Döglött Róka
    Mi az összefüggés? Úgy értem, ha valaki már korábban is rajongott a Mustang-okért, akkor igen valószínűtlen, hogy ha beleül egybe, akkor megutálja.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés