Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz Wave86 #86 üzenetére

    Maradjunk annyiban, hogy a jelen felmérések szerint az Apple az egyik, ha nem a legértékesebb brand. Az Apple brand jelenlegi becsült értéke 150000M usd körül van, a Samsungé 12000M usd magasságában. Azért itt csúnyán van egy 10-es szorzó. :P (szerk: Ha szemét akarnék lenni azt mondanám, hogy a Samutól még a Tesco brand is kétszer többet ér. Viszont ezek szigorúan csak a brandek, tehát nem az infrastruktúra stb stb.)

    Ha az Apple anno nem jár nyitott szemmel, akkor lehet hogy ma nem lenne gui , nem lenne egér , még mindíg stylussal nyomkodnád az okostelefonodat és mobil zenei piac( később az azt kiszolgáló music és app store) sem ott tartana ahol. Sok ezek közül létezett, de vagy nagyon kiforratlan volt, vagy egyszerűen semmi fantáziát nem láttak benne mások, de Jobsék mégis sikerre vitték.
    Arról nem is szólva, hogy szinte biztosra veszem, hogy a Galaxy Tab sem létezne, ha nincs az Apple. :U

  • Xero

    nagyúr

    Jó lenne ez, de ahogy már sokszor leírtam, ezen a piacon jelenleg nem a paraméterek döntenek, hanem a háttér.
    Az iOS és a hozzá tartozó store még most is sokkal használhatóbb mint a Google megoldása.
    A kutyát nem érdekli, hogy milyen vastag vagy milyen könnyű, ha ezek még hátrányba rakják.
    A marketet kőkemény szigorral kellene megfogni (kb Apple szinten), a hweket is korlátozni kellene (Microsoft mintára), kicsit optimalizálni, farigcsálni és máris kész lenne a valódi ellenfél.
    Ez így ebben a formában jelenleg vicc kategória még mindíg.

    Az az üzleti modell pedig, hogy az Android átmegy a hw gyártók keze között és ezért kőkemény csúszások jelennek meg az updateben, az külön gáz.

    Ettől függetlenül tetszik az eszköz, de még mindíg olyan érzés az egész, mintha nem igazán akarnák használhatóra megcsinálni az üzleti modellt.

    (#77) Kumite: Ott a pont. :R

Új hozzászólás Aktív témák