- Google Pixel topik
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Lehetetlenül vékony és hihetetlenül kemény (fotó)
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- One mobilszolgáltatások
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#48584626 #119 üzenetére
Max egybeírtam, helytelenül. Volt dízelbotrány, volt CO2 botrány, összefogásos botrány, stb...
Amíg ilyen g.ciségek kerülnek ki a németektől, köszönöm ... maradok pl. Fordnál.
https://www.autonavigator.hu/cikkek/bo-300-milliard-forintnyi-birsagot-kap-a-bmw-es-a-volkswagen/ -
válasz
#48584626 #108 üzenetére
“Hülyeség. Már a 2000es évek közepén nyilvánvaló volt, hogy az egyre szigorúbbak flottaemissziós korlátozások nem tarthatók PHEVek és BEVek nélkül.”
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Emisszi%C3%B3s_botr%C3%A1ny
Ezek után mehet az össze német autógyártó a kukába. Ezek inkább a tőzsdén túlárazott vackok, Tesla legalább innovatív.
Ha nem lenne, ahogy valaki korábban mondta, a “triumvirátus” szándékosan lobbizna egymásnál és magasan tartanák az árat.
Nincs ott semmiféle versengés, felosztották egymás között a piacot, s fáj nekik az új vetélytárs.
Mondom ezt úgy, hogy nekem az összes Tesla ronda, nem vagyok értük oda. -
válasz
#48584626 #106 üzenetére
Model St nem lehet kapni Európában.
LOL Ezt honnan veszed? Még Magyarországon is lehet [link]Nem sikerült elolvasnod, amit írtam?
Felsorolnál pár konkurenciát, ami tudja azt, amit mondjuk egy Model S? Mondjuk 5-6 évvel ezelőttről főleg, mert ahogy írtam is, mostanában már kezdenek szállingózni...Így nehéz lesz a vita...
Mióta van Model S? Mióta van eTron? Pont erről beszéltem, hogy mostmár van, de amikor elindult az egész, akkor mi volt.Nem, eszébe sem jutott volna EV-t fejleszteni egyik nagy gyárnak sem, még mindig a 3 hengeres vackokat reszelnék tovább, hogy beleférjenek az emissziós normákba...
-
válasz
#48584626 #104 üzenetére
Nem vagyok teslafan, csak ami tény, az tény. Felsorolnál pár konkurenciát, ami tudja azt, amit mondjuk egy Model S? Mondjuk 5-6 évvel ezelőttről főleg, mert ahogy írtam is, mostanában már kezdenek szállingózni...
Én egész biztos vagyok benne, hogy a Tesla nélkül messze nem tartana itt az elektromos autózás mint most. Akár ha csak a töltőhálózatot nézzük is. -
#56573440
törölt tag
válasz
#48584626 #80 üzenetére
"Vannak előnyei és hátrányai a gigacast alkalmazásának,"
Nyilván ha értenéd nem írnál ilyet... Nincs hátránya amíg te vagy a gyártó. Olcsóbb, gyorsabb, jobban skálázható, rugalmas, javíthatatlan megoldás. Tökéletes.
Tudod, van az a másik, sose érik utol innovátor az IT szektorban, aki mindig a trendeket diktálta. Ők is beadták a usernek hogy butaság a sok port a laptop oldalán, a cserélhető aksi, a bővíthető hattértár, etc, és a nép őrült hogy ez mekkora jó.
Hogy userként mondjuk nem épp boldogság az egybe öntött , javíthatatlan óriáselemek használata, az egyre kevésbé hozzáférhető es javítható akku pakk, a modulokba szerveződő alkatrész csomagok, az egyébként se túl nagy third party szervizek ellehetetlenítése, az kit érdekel, apple belebukott a húzásaiba? Dehogy... Az innováció az igy néz ki, és tény hogy ebben messze a konkurensek előtt járnak. A fanok tapsolnak, és az a fontos.
-
#56573440
törölt tag
válasz
#48584626 #77 üzenetére
Az a baj hogy te nem érted a gigapress miért forradalmi. 70 külön alkatrész egyben gyártható. Gyorsabb, olcsóbb, és ha bármilyen apró sérülés éri bárhol pl az alvázat, az egész autót lehet kidobni a pcsába, mert huzatni nem fogod az alu ötvözetet, csere meg nincs... Muski szerint ki lehet vágni a sérült részt és csavarozni oda másikat, bár ha az autó alváz egyben öntve készül szét fog vágni a gyár komplett alvázat egy jobbos küszöbért? A maradékot meg majd tárolja hogy hátha valakinek kell majd balos is... És hogy csavarozod oda hogy az biztonságos legyen a következő ütközés során is? De nyilván szerinte a Mars is triviális, meg a hyperloop is, meg minden is, szóval meg lesz oldva...
-
nyerek01
tag
válasz
#48584626 #24 üzenetére
Értem, nem zavarlak a valósággal. Pedig még a zseniális ITCafé világ portálon is nézhetnéd a híreket, kommenteket. 8236266 negativ hír, 0 pozitív. Kommentek aránya hasonló.
Ez bizony a külföldi sajtóra is jellemzô, a clickbait gagyi címek és cikkek. Mert azt olvassa az egyszerû humanoid mi baj, probléma, baleset stb. történt a Teslával, Elonnal.
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Windows 11
- Milyen légkondit a lakásba?
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- OLED monitor topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- CNC topik
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Honor Magic5 Pro 12/512gb, Zöld, 13 hónap garanciával, eladó!
- iPhone 15 Pro Max 256 GB Natúr Titán karcmentes + AppleCare+ 2025.10.31-ig + sok extra
- HIBÁTLAN - 91% AKKUMULÁTOR iPhone 14 128GB MIDNIGHT
- ~ÚJ MSI GeForce RTX 5070 SHADOW 3X OC 12GB GDDR7 - Konzolvilag garancia 2028.09.13
- Eladó Nintendo Switch!
- Honor 90 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Zbook Fury 15 G8 mobil munkaállomás -i7-11800H / 32 GB RAM / RTX A2000
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest