- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szakított a OnePlus és a Hasselblad
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#32839680
#44
üzenetére
Tervbe van véve (ezt Abrash is mondta az Oculus Connect-en), de ez nem az első generációval fog jönni, sőt alighanem nem is az első 2-3-ban. Később szükséges lesz, mert nem fogják tudni olyan dinamikusan növelni a kiszámolt képkocka részletességét, ahogy a kijelzők javulnak (tehát szemenként 8k x 8k-s képet nem fognak tudni egyhamar előállítani, de ha észlelik merre néz az ember, azt a részt ki tudják jobban számolni, a többi részen meg életlenebb verzió is jó lesz). Ezért mondta Abrash hogy ez még csak nagyon az első lépcsőfok, de valahol el kell kezdeni. Ez nem egy olyan dolog, hogy most kiadják az első generációt, kijön még kettő, és már minden kész is van, minden tökéletes. Ez akár évtizedeken átívelő fejlesztés-sorozat is lehet.
-
Akinek ez kell, annak itt van ez vagy lesz száz másik (az Oculus nyílt forrásként publikálta az összes DK1-el kapcsolatos infót a firmware-től a pcb-ig). Én a lehetőleg nem akarom összetörni az "immersion"-t, szóval nem akarok játék közben még gombnyomásra sem kilátni a való életbe, mert az befolyásolná az élményt, nem akarok össze-vissza bóklászni, mert ha szekrénybe ütközök az szintén. Sőt az utcán sem akarom használni. Ezt úgy akarom, ahogy ők is mondják: ülök a székemben és csak az történik, ami játékvilágban. Semmi más
Nem érdekel a család, a telefon, hogy betörtek, stb 
-
de ezeket mint mikrofon vagy fülhallgató, lehet külön használni. Aki igényli, az használjon valamit, de szvsz felesleges ráaggatni fixen azoknak akik nem használnák, vagy mást akarnak használni (én pl a saját ATH-M50-es fülesemet akarom használni, nem azt amit ők adnak hozzá. Mikrofont meg egyáltalán nem igénylek (webcammal szoktam megoldani), legalábbis beépítettet nem. No meg jó ha inkább hely van valahova bedugni a mikrofont vagy a fülest, mintsem beépíteni fixen, mert ha a mikrofon tönkremegy, legalább csak veszek egy újat.
-
Jelenleg egy 780 Ti-vel 80 fps-t lehet Bioshock Infinite-tel elérni 4k-ban mediumon (ultrán 60). Ha az OR consumer 1 2560x1440 lesz, noha igaz hogy nagyobb erőforrásigénye lesz mint egy sima 1440p-nek, attól még tartható lenne szerintem már ma is a 70-80 fps vele. De köv évben jön majd csak ki, tehát addig kijön várhatóan a 390X is, és terjednek a 9xx-es geforce-ok, a szoftver is javul, a driverek is. Tehát akár már első nap ilyen szintű grafikával lehet játszani, amit én speciel nem is vártam, mert már sokan az asztal alá borulnak a sima Tuscany vagy a Rollercoaster demótól is, pedig annak a grafikája nincs azért ilyen szinten. De maga az élmény annyira más, hogy mégis üt.
Jah és ezek azok a játékok, amiket úgy terveztek, hogy monitoron jelenjenek meg. Onnantól hogy a VR-t is számításba veszik, készülhetnek olyan beállítások vagy eleve programok, amik jobban kézben tartják az erőforrásokat, és ötletesen használják ki a vr-t, nem pedig csak utólag hozzáheggesztett módon. -
Nem... SLI akkor fog kelleni várhatóan, ha a BF4 vagy felette lévő játékokat akarsz első nap Ultrán kimaxolva játszani rajta. Tehát ha nem akarsz megalkudni semmilyen beállításon. Nos igen, ahogy eddig is, ez esetben is a zsebedbe kell nyúlni. Később persze majd jönnek erősebb kártyák, amik egyedül is elviszik ezeket. Meg jönnek a low level api-k, és egyéb fejlesztések, amikkel msec-eket lehet spórolni, tehát alacsonyabb tempó is elég lesz a szemüvegnek, vagy hatékonyabban aknázza ki az erőforrásokat.
Onnantól hogy visszaveszel mindent a csúcsból meg az ultrából, már várhatóan a csúcs grafikájú játékok is futni fognak rajta egy, igaz erős vga-n, hisz mondjuk mediumban már több játék elég gyorsan fut 4k-ban egy gtx980-on.
Vagy pedig játszol majd a tucatnyi egyéb, gyengébb grafikájú játékkal, amiben a hangsúly a vr-on és a hűha faktoron van, nem csak a játékon. Ez az élmény is überelheti a legtöbbet amit ma játék közben átélhetsz.és akkor még nem beszéltünk a játékon kívüli aspektusokról, a virtuális moziról, a vr filmekről, a vr panoráma képekről, stb.
Szóval nagyon erős gépre legfőképp akkor lesz szükség, ha nagyon erős grafikájú játékokat akarsz nagyon erős beállítások mellett játszani rajta. De ehhez eddig is erős gép kellett, csak most majd még erősebb.
Viszont élményt nem csak ez hozhat majd, hanem jóval szerényebb, de ötletes megvalósítású programok is. -
válasz
#19617792
#23
üzenetére
eleinte én sem voltam, de belegondolva, kis cégként esélytelen lett volna globálisan megszervezni egy nemzetközi kihozatalt, megszervezni hogy minden alkatrész meglegyen, össze legyen építve, és szét legyen terítve a világon midnenfele, lokális raktárakkal, stb. Illetve azért kell pénz hogy megfizessék a kellő gyártókapacitást, hogy ne 500-asával tudják csak havonta szállítani.
Megvehette volna jobban játékosközpontú cég is, de nem tartom rosszabbnak, mintha az EA, Microsoft vagy hasonló vette volna meg. Sőt... Tény hogy most legalább megvan az a pénz, hogy annyi prototípust gyártsanak, amennyit csak akarnak, annyi kutató vegyenek fel, amennyit akarnak, stb. Vagy legalábbis sokkal többet mint alapból...
-
válasz
macilaci78
#21
üzenetére
Tekintve hogy két lencse van, ami a képernyő egy-egy felét a látóteredre torzítja, és mint látod ilyen a dk2 felépítése, gondold végig még egyszer hogy min is nevetsz.
Jah, teljes dk2 teardown, látszanak a lencsék, a kijelző, stb.Az új verziónál már várhatóan nem egy az egyben galaxy note kijelző kerül be (tokostól mindenestől), hanem valami custom kijelző a samsungtól megpecsételendő a barátságot, de ettől még kétlem hogy az alapelvet alapvetően dobnák a sutba ennyi idő után. A crescent bay más formájú lencsét kapott, de ettől még a felbontás felezés és a várhatóan 1280x1440-es kép adott.
-
Ennek a tesztjénél már tényleg sokan kiemelték hogy volt olyan pillanatuk, amikor emlékeztetniük kellett magukat arra hogy ez nem a valóság. Szóval közelítenek. Az biztos hogy teljes erejüket nem egyből egy Crysis 3-on vagy BF4-en fogjuk tesztelni, de nem is feltétlen szükséges, elmondások szerint akkora pluszt ad az egész élmény, hogy már egy alap Tuscany demo, ami grafikailag fényévekre van az újabb játékoktól, hihetetlen élmény. Szóval nem várom hogy megjelenéskor egyből csúcs fps-eket tolhassak kimaxolva, oda még izmosodnia kell a vga-knak is, de mindenképp remélem hogy ténylegesen nagy élmény. Viszont High vagy medium esetén már sok játék futtatható akár 4k-ban is elfogadható sebességgel, szóval még mindig ott a lehetőség hogy visszavegyék az emberek a ultra 16k-s textúrát a fűszálakon, ha úgy van

Mellesleg elmondták, hogy a screen door effect tovább csökkent, de ahhoz hogy eltűnjön kb 8k x 8k kellene, per szem
A szem felbontóképessége pedig valahol 16k x 24k körül lenne kimaxolva, per szem
Szóval ez a felbontás még odébb van, bár számos egyéb technológiát is körbe fognak majd járni, pl a szemkövetést, hogy csak ott rendereljenek élesen, ahova a felhasználó néz is, minden más olyan legyen, ahogy az életben is, homályos 
Mindenesetre erősen várós, de biztos hogy el fog hozzá kelleni egy vga frissítés nálam is
Nem tud elég hamar jönni 
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix RTX 2080Ti 11GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo 14W Gen2 - AMD 3015e I 4GB I 128SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z170X-Ultra Gaming Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Nem érdekel a család, a telefon, hogy betörtek, stb




