- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Légies iPhone halvány színei
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- MuziX blog: Kipróbáltuk a GGMM multiroom rendszerét
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
A szponzorációtól függetlenül a teszt eredményei igazak, mert azokban a játékokban a késleltetés tényleg sokkal kevesebb. Nem az NViDIA tehet arról, hogy konzolon a köztes API-t használják. A Reflexet egyébként a legtöbb kompetitív PC-s játék támogatja, tehát pont azon játékok, ahol a legtöbb értelme van. DLSS 3-mal pedig a kör nagyban bővül, mert a Reflex implementálása kötelező.
-
Szerintem a DF teszt pont elég jó attól függetlenül hogy szponzorált. Pont arról beszél benne amiről te is, hogy magasabb az inputlag szóval...
Az Nvidia reflex meg ezeket az eredményeket hozza bele.
A szponzoráció nem a PS5 vs Pc vonalon mutatkozik, hanem a Nvidia reflex vs Ps5/ pc reflex nélkül vonalat mutatja be.
Nvidia reflex pedig nem minden játékban támogatott ezt te is tudod főleg ami ami Ps5 cím is.
Amiben van, abból merített. Gondolom más játékokban sem lenne eltérés nagyságrendben az Nvdiia reflexes lenne a legjobb opció. AMD nek is van ilyenje ha jól tudom. -
érdemes azért végig nézned mielőtt lehúzod megint őket. ( Mondjuk azért érdekes látni, gondolnak rólad amúgy sokan az AMD vel való viszonyod miatt, most te ezt adod DF nek az Nvidia miatt. Ilyen amikor vissza nyal a fagyi, csak szólok
)
A tesztben benne vannak a natív mérések is ettől függetlenül, egy játék( Fortnite) kivételével a PS5 nek jobb a késleltetése, tehát azt támasztja alá amit mondasz, de Az anyag az NV reflexet hivatott promotálni, és ez elég jól is működik. -
PuMbA
titán
Van olyan játék, ami PS4 / PS5-ön natív API-val van és PC-n is létezik? Mert ott tök könnyű lenne az összehasonlítás
Az sem mindegy, hogy konzolon hány natív API-s játék van, mert úgy semmit sem ér a konzol előnye, ha csak a játékok töredéke és főleg single player címek használják, ahol pont nem annyira számít a késleltetés. Ami biztos, hogy én még nem láttam egy YouTube videót sem, ahol a konzol győzne input lagban. Még az Overwatch-ot néztem, mint kompetitív multiplayer cím konzol vs PC és ott is a PC győz.
-
PuMbA
titán
[Sponsored] Nvidia Reflex - PC vs PlayStation 5 Input Lag - Lowering Latency For Better Gaming
Red Dead Redemption 2 Lag/ Latency In-Depth: PC vs Xbox One X Analysis!
Akkor hogy lehet, hogy PC-n mindig kisebb az input lag, mint konzolon 60 és 120 fps esetén is?
-
FPS-t ? mit nem értesz ezen, ez nekem érthetetlen.Szerintem csak nem akarod megérteni.. ugyan azzal a késleltetéssel nem 32 FPS van hanem stabil 60.smooth a játék. AZ mellett nagyon sok monitornál 40 Hz fölött működik a sync...
tehát választhatsz hogy azonos minőséggel azonos késleltetéssel 32 FPS se játsz vagy 60. ennyi a sztori... -
CP2077 ben Egy 3070 Ti /RT ultrában 1440p ben 32 FPS-t tud DLSS 2.0 quality módban 45 FPS-t.
2 ehetőséges van hogy elérd a 60 FPS-t vagy csökkented a minőséget a beállításoknál vagy a DLSS nél .
ha van frame generátor akkor ráküldöd és vígan játszol DLSS Quality módban 60 FPS sel 60 Hz-n
És ez nem 4 K , csak 1440P.
kizártnak tartom hogy ne érkezzenek 2 éven belül olyan játékok amik full RT vel 4 K ban DLSS Qualityvel ne igényelnék a FG-t a 60 FPS hez.
És én azt gondlom hogy a 4060 kb egy 3070 Ti szint lesz valószínűleg a legtöbb ezekből kel el a piacon.az mellett ma már egy 1440P- 144 Hz monitor nevetséges áron van a VGA-hoz képest.
-
DE mit nem értesz azon hogy frame generation? minden második FPS-t generálja tehát ha van egy bizonyos számú FPS számod azt megduplázza .tehát ha 60 van akor az 120 lesz ha 30 van akkor az 60 lesz ebből adódóan nem romolhat a késleltetés
Akkor lehet jobb a DLSS 2.0 val a késleltetés ha a 3.0 DLSS lassabb frame generation nélkül mint a 2.0 de ez azonos beállítások mellett hogy következhetne be? Pont erre világít itt rá, [link] hogy azonos beállításokkal a DLSS 3.0 + frame generátor az több minta duplája ergo a késleltetés akár jobb is lehet,de roszabb nem igazán.
itt a tökéletes példa rá. pontosan duplája...
ha DLSS2.0 val 100 FPS van akkor DLSS3.0 + FG akkor 200 minimum..
tehát az alapvető működése cáfolja meg azt amire hivatkozol mert nem tud máshogy működni megoldás csak úgy hogy megduplázza az adott FPS számot ha DLSS 2.0 hoz nézed akkor ahhoz képest mert ez egy DLSS 2.0 ra épülő megoldás. -
PuMbA
titán
Esportra biztosan nem szükséges semmiféle ilyen dolog, amikor a legnépszerűbb játékok (CS:GO, Valorant, League of Legends, Rainbow Six Siege stb.) 300fps-sel mennének az én szerény Ryzen 5600X + RTX3050 kombómon
Valorant-tal pont játszok FullHD-ban maximum grafikán, ott is lekorlátozom 144fps-re és a gépem félgőzzel kivágja, fel se pörögnek a ventik.
-
valamit nem gondolsz végig.
Az teljesen mindegy hány FPS-ed van a z a lényeg hogy ha eléred DLSS3.0-mal natívhoz képest a dupla sebességet, nem növekszik a késeltetés.
A késleltetés egyetlen esetben nőhet a DLSS 3.0 használatával, ha az eredeti natív FPS hez képest a DLSS 3.0 2 x sebesség alatt számol de ez elméletileg az RTX 4000 nél a frame generátor miatt lehetetlen sztem, józan paraszt ésszel végig gondolva..
megint az van hogy azon rugózol egy Nvidia újításnál mi a szar benne szerinted, leszólod azt a tesztet ami pozitívan nyilatkozik és ezen vitatkozol a fél fórumban az emberekkel csak hogy bebizonyítsd a mérésekkel szemben hogy nincs igazad.
Mondom ezt úgy hogy pont leszarom a dolgot, mert miért is lepődnék meg már ezen itt, de ez egy RTX 4060 esetén vagy VR használata esetén mondjuk brutálisan nagy aduász.
Miért is használna valaki amúgy DLSS3.0 támogatás esetén 2.0-át azonos beállítások esetén? Ez egy kikapcsolható ficsőr, frame generátor nem kötelező opció, egy lehetőség. ha nincs akkor van egy szuper skálázód aztán kész. -
... szóval még mindig ott tartunk, hogy a DLSS3 bekapcsolása nem növeli a késleltetést. A késleltetés akkor nő, ha valami olyasmit csinálsz, amitől alacsonyabb lesz a framerate.
És persze, aki egy nem reflex-intenzív játékot játszik most 35 FPS-sel, és ehelyett lesz neki 70 FPS, az egyáltalán nem fog ennek örülni. Nyilván nem. -
-
Ez teljesen nyilvánvaló a DLSS3 működéséből, csak éppen eddig nem egységnyi FPS-re vetített késleltetésről beszéltél, hanem késleltetésről általában. A késleltetés egy abszolút mérték, amíg nem teszel hozzá valami olyan kiegészítést, ami egyértelművé teszi, hogy relatív késleltetésről beszélsz.
Tehát akkor zárhatjuk a témát azzal, hogy a DLSS3 frame-rate duplázó feature-ének használata nem növeli és nem is csökkenti a késleltetést - ugye?
-
-
Moby
veterán
Én nem tudom mennyire lehet azt optimalizálni, hogy jelenleg az elavult procim miatt bekapcsolt RT mellett a 60fps-t nem üti meg a pókember, hiába van alatta a csúcs RDNA2, bármilyen felbontáson. Tippre ahhoz képest semennyire, hogy minden második frémhez nem is kell a cpu. Az meg eléggé sovány vigasz, hogy a tegnap játékaiban, ahol nincs DLSS3 majd jobb lenne. Nem azokhoz veszünk új VGA-t...
-
Moby
veterán
Meg az, hogy nem is akkora probléma a magasabb ár, mert játékra hullafelesleges lesz prockót fejleszteni, meg ddr5-be beruházni, a DLSS3 ott is duplázza a frémet, ahol a DLSS2/FSR/minden is elfogy, mert cpu limit van. Pusztán csak implementálni kell a játékokban. Vicceske lesz, amikor a belépőszíntű négyezressel+DLSS3-al a régi vasak jobbat fognak menni, mint a csúcsradeonokkal. Jó, hát lehet váltani 7950X-re $1500-ért, az is megoldja majd, és olcsóbb lesz a vga legalább $300-al. Tiszta profit
-
Nem azt mondják hogy jobb a késleltetés hanem hogy csak kicsit rosszabb.
Ha jól számolom, akkor :A DLSS 3.0 101 FPS valójában natív 50 FPS ezért a késleltetés biztos hogy nagyobb mint a natív 62. Ezért lenne jó úgy belőni a DLSS 3.0 át hogy legalább a dupla sebességgel menjen mint a natív sebesség.
16.1 ms vs 19.8 ms( rá lehet fogni hogy fél frame) ezért a dlss 3.0 + reflex kb azt hozza amit a DLSS2.0 reflex nélkül ha nincs meg legalább a dupla FPS. de ha eléri a DLSS3.0 a 124 FPS-t akkor már nem lehetne pozitív eltérés a 3.0 javára.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- IPhone 15 Pro 128GB Szép Állapot! Akku:88% Jótállás: 2026.04.09.-ig
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5070 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest