- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai androidos okosórák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz bollokcs80 #2 üzenetére
És előtte a spirálhajtású, trapéz formájú keretbe foglalt NDK-s sebességmérőről nem is beszéltünk!
Hogy az mekkora királyság volt! (A nyolcvanas évek elején...)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
-
félisten
válasz Foglalt név #21 üzenetére
Nekem még fent van a Szputnyikon!
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
10-15 éve volt egy több éves projektünk, amely során 4-5ezer kilométer útvonalat mértünk fel. Párhuzamosan használtunk benne Garmin GPS-t, akkori telefonokat, kalibrált kerekes eszközöket és a közútkezelő adatait referenciának.
A Garmin GPS-ek bőven egy százalékon belüli, inkább ezrelékes mértékű hibát hoztak ki.
MaCS
Szerk: Megnéztem. A kb. 100 km-es referencia útszakaszon a Garmin GPS a 100 méteres hibahatáron belül mért távolságot, a kanyargós útszakaszokon pedig simán a különböző kanyarívek okozta eltéréseken belül.
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz lomposfarkas #61 üzenetére
Pedig a transzreflektív kijelző nagy királyság ám! Lásd Garmin GPS-ek. A 20 éves cuccaim a tűző napon is tökéletesen leolvasható képet mutatnak.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz bLaCkDoGoNe #72 üzenetére
Én viszont átéltem azt a halálfélelmet, amikor a Szputnyikon elérte a mutató a skála végét Nagykovácsiból Hűvösvölgybe zuhanás közben.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz bLaCkDoGoNe #79 üzenetére
Ez a 80 km/h a Szputnyikkal nálam is egyszeri alkalom volt, és utólag végiggondolva azért kellett szerencse a túléléséhez. De 60-ig gyakran felengedtem a környező lejtőkön, az még biztonságosnak tűnt.
Meg volt ugye az az eset, amikor befújtam szilikonnal mindent. A fékeket is... Az nem volt biztonságos.
A szovjet bicaj (Szputnyik, Fecske, XB3 (=HVZ), B-212-414) egyébként meglepően sokat bírt, egy apró konstrukciós hibától eltekintve: a hátsó fék konzolja valamiért nem a forgásirány felőli, hanem a túlsó oldalra volt gyárilag, pocsék minőségben hegesztve, ezért minden fékezés szétfeszítette azt. Kivétel nélkül az összes általam ismert példányon elengedett egy éven belül. Én eleinte fémépítővel (!!!) oldottam meg, aztán a szomszédunk meglátta és rohamtempóban meghegesztette, immáron jól. De a többiek továbbra is hátsó fék nélkül jártak.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- Gyorstöltők, kábelek, adapterek 2 év garanciával, 90 napos visszaküldéssel - Domshop
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- ÚJ MARKETING TELEFONSZÁMOK - SIM KÁRTYA - KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ TELEFONSZÁMOK