Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sennalacy

    aktív tag

    Az én összeesküvés elméletem a következő ;] : Nvidia fizet a dx11-ért a Crytek-nek, azok átküldik tesztelésre a játékot az új 590-es karihoz.. Nvidiától kiszivárog a game, Crytek megállapodik Nvidiával, hogy akkor az arra kapott pénzt a várható veszteségek miatt szépen zsebre teszik, és az Nvidia pedig elfelejti, hogy rendelt dx11-et.
    Vagy 2. Nvidia rendelt dx11-et.. de AMD kártyán jobban futott, és hogy ne rontsa az eladásaikat, inkább visszamondták.
    Vagy 2.5 Nvidia dolgozik még azon a driveren ami mellett az ő kártyáján fut majd jobban dx11-ben a Crysis 2.

    Azzal semmiképpen nem értek egyet, hogy marginális dx11-es felhasználó van, ezért ne is készítsünk nekik semmit.. Egyrészt a potenciális célközönség aki Crysis-t játszana/venne, az nem farmot, vagy Sims-et gyűr, és esélyesebb, hogy dx11-es kártyája van.. Másrészt nincs értelme sírni, hogy x360-on adják el a legtöbbet, ha arra optimalizálták a játékot, és azon az "olcsó" hardveren is ugyanúgy fut el, mint egy többszörösébe kerülő PC-n. Az ember jogosan várja el, hogy ha valamit drágábban vesz, és papíron többre képes, akkor azt a teljesítményt meg is kapja valahol.
    Arról nem is beszélve, hogy elvileg azért írtak újabb és újabb dx-eket, hogy vagy a programozás legyen egyszerűbb, vagy az egész rendszer lehessen tőle gyorsabb. Sőt a dx11 állítólag teljesen kompatibilis visszafelé, ezért elvileg semmi akadálya, hogy mindent abban írjanak meg, mert az észlelt hardver függvényében a program úgyis eldönti, hogy mit hogy futtat le. Ezek szerint mégsem minden ilyen egyszerű vele.
    Nem értek hozzá, de az ilyen esetekből inkább az jön le, hogy a dx11 csak púp a programozók hátán.. és ha nem kapnak érte külön pénzt akkor nem is foglalkoznak vele.

Új hozzászólás Aktív témák