Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szipipeti
csendes tag
Ez az "automata öv", aminek a hossza automatikusan beáll az adott személy méretéhez. (egy "csévélőszerkezet" van a B oszlopban elrejtve...)
Az "övfeszítő" rendszer egy (korábban valaki által idelinkelt cikk is van róla) egy olyan berendezés, ami meghatározott fizikai paraméterek mellett, (pl: jelentős lassulás - jellemzően ugyan az a szenzor indítja be, mint a légzsákokat) megfeszíti a biztonsági övet.
Oka: az automata biztonsági öv csévélő szerkezete "kényelmesre" állítja a öv feszességet, nem szorít bele az ülésbe, a nők kebleit nem nyomja... Viszont
1, ez a "feszesség" pontosabban "lazaság" túl sok ahhoz, hogy a baleset esetén előre mozduló testet ideális pozícióban megtartsa (sokat mozdul előre a test).
2, ehhez hozzájön az öv "szövéséből" fakadó "tervezett" nyúlás, ami szintén "energiaelnyelő" funkcióval bír, (ezért kell minden baleset után cserélni)
3, mindezek miatt az övveszítőnek az a célja, hogy a baleset pillanata előtt néhány cm-t húz az övön..
De! A sérülést nem az övfeszítő okozza, hanem az övnek csapódó test... ami a nem feszített öv esetén még nagyobb sérüléssel járna..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Milyen egeret válasszak?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Proxmox VE
- Androidos tablet topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...