Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
Minden érték függ a hőmérséklettől, a nyugalmi feszültség, a teljes feltöltés feszültsége, a gázképződés feszültsége és a fagyáspont feszültsége is. Nem lehet kiragadni egyet, és a többit figyelmen kívül hagyni. Az előzőleg linkelt dokumentumokban is benne van a töltőfeszültség szükséges kompenzációja a hőmérséklet változása esetén. Egyébként manapság sokkal gyakoribb a Ca, vagy Ca-Ca technológia, ami épp az elektrolit benntartását segíti az edényzetben (valamint csökkenti az önkisülés mértékét). Ezért is lehet, hogy az autók töltése inkább 14V-14,4V-on van télen-nyáron, biztosabban feltöltődik, a többit a Ca elintézi.
Ha neked elég a 13,6V, hát elég. Az viszont valószínűtlen, hogy az összes autógyártó/akkugyártó/töltőgyártó téved és mind azért javasol/gyárt/állít be 14,2-14,4V küszöbértékű töltést, mert nem értenek hozzá, vagy érdekeltek az akkuk mihamarabbi tönkremenetelében.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Összefoglaló, topiknyitó, updateEz egy blognak indult kis írás volt ami elég nagy látogatottságnak örved még most...
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest