Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz schawo #1724 üzenetére

    Én a 150lovas verziót néztem és mellé egy hasonló teljesítményű de méretben szándékosan egy kategóriával nagyobb családi tepsit, hogy direkt ne valami kompakt sportmodellt állítsak mellé mert az nem lenne fair. Nissan mindenhol 217 lóerősnek írja az erősebbik verziót. Leaf II e+ vs. Astra 1.6 Turbo. Miről is beszélünk? Persze önmagában nézve fasza a Leaf hét másodperc körüli gyorsulása csak pont egy véges hatótávval rendelkező villanyautónál nincs ennek az ég világon semmi értelme. Lehet vele gyorsulgatni de az ilyen "durva" bánásmód úgy leszopja az aksit mint szájerjózsi a brüsszeli pajtikáit. Aztán némi mókázás után lehet toporogni a töltőn negyed-fél órát, hogy tovább tudj menni. És akkor még nem raktad "tele" csak rátöltöttél valamennyit. És mindezt mennyiért? :N

    mod: És igen, vezettem már erősebb autókat. Nem keveset és valóban erőseket. Az ezredforduló környékén rendszeresen jártam szlalomversenyekre, majd később már gyorsulási versenyekre is. Minden kézi váltós autóból ki lehet hozni a gyári gyorsulási értékeit de akár annál jobbat is. Ütni kell és tudja.

    Elf az szerintem is jobb volt. :P

Új hozzászólás Aktív témák