- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobilhasználat külföldön
Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
Fitzgerald #61 üzenetére
Egyetértek, még ma is üdítő az a sokszínűség, amit a játékmenetbe pakoltak a Bioshock-ban: FPS, RPG elemek, minijáték, fotózás, változatos küldetések, mindez nyakonöntve az izgalmas narratívával és megfűszerezve a videojáték-történelem talán leghangulatosabb helyszínével. Minden nap alig várom, hogy leülhessek elé.
Én eddig elégedett vagyok a felújított kiadással, de ezért van néhány hibája (legalábbis én az XONE verzióban ezeket tapasztaltam):
- pár helyen tényleg megmaradtak sajnos az alacsony, paca-szerű textúrák, amik nagyon elütnek így a környezettől
- lassan megjelenő textúrák (UE betegség)
- a kontroller karjainak a túlzott érzékenysége a hackelős minijátékok során, ahol egy pöccintésre sokszor 2-3 "kockányit" is ugrik a kijelölő. Ez persze marha vicces egy magas nehézségű széf vagy vending machine hackelésekor (X360-nál nem rémlik, hogy lett volna ilyen gond)
- a környezeti hangok túlságosan "áthallatszódnak" a távolabbi pályarészekről (sokszor hiszem azt, hogy a splicerek ugyanabban a helyiségben beszélnek, mint ahol én éppen vagyok, aztán később kiderül, hogy pár helyiséggel arrébb nyomják a műsort
- rossz minőségű hang a rendezői kommentárok videói alatt (túl alacsony bitrátával tömörítették szerintem) -
Fitzgerald
veterán
válasz
#85552128 #57 üzenetére
Vsync, AA, FOV, felbontás, AF. Ezeket lehet csak állítani, ami röhej. Nekem más problémám nincs vele.
Azt viszont hogy hogyan lett az 5GB-ból 20GB nem értem, mert ha az összes textúrát felhúzták volna 4K-ra, akkor azt mondanám hogy oké.
1440p-ben az új textúrákkal azért nem néz ki rosszul mai szemmel sem, bár így hogy néhány textúrát felhúztak a többit meg nem, elveszítette a homogenitását az egész.
Mert hogy nagyon sok helyen maradtak a 9 éves borostás textúrák, és jellemzően nem azokon a helyeken lettek lecserélve, ahol erre szükség lett volna.
3 évvel az Infinite után pedig már teljesen bátran ki tudom jelenteni, hogy bár sztoriban párban van a harmadikkal, játékmenetében az első BioShock a legjobb a sorozatban. -
p a s s e r
őstag
extra felcsapás: úristen, aki nem érti, hogy köti össze az infinite az előző két részt, az tanuljon fizikát, különösen koncentrálva az elméleti kvantumfizika részre... minimális teológiai tudás sem árt... le fog esni és onnantól...
az infinite története nekem álleejtős volt... sztorialapú, felfedezhető csőrendszerben játszódik, tizedszerre végigjátszva nevetségesen kis pályákon, de... ez egy film... amit végigjátszhatsz és sztem odabasz....
csillagosötös...
hétvégén meg kipróbálom a felújított cuccokat, alig várom...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ha történetet szeretnél mesélni, akkor azt csak lineáris módon tudod megtenni.
Ha választani kell, akkor inkább egy lineáris, de zseniális sztorival és hangulattal összerakott játékot választok (Bioshock 1, 2, Infinite vagy akár az Alan Wake, hogy ottfopik példa is legyen) mint egy sekélyes sztorival összecsapott sandbox / openworld játékot (Fallout 4 pl.)
-
#85552128
törölt tag
Steamen nagyon nem tetszik az embereknek. Az eredetitől butább grafikai beállítások, a 10 éves bugok/hiányosságok ugyanúgy megvannak, bizonyos felbontásokat most sem enged kiválasztani egyszóval látszik, hogy "ingyen" van...
-
#25237004
törölt tag
Önmagában a linearitás nem gondolom, hogy egy fps-nél probléma. A Bioshock 1 is lineáris, a mostani Doom is lineáris (gondolom, bár még csak a demóval játszottam, de nem hiszem, hogy másképp lenne), de még egy Half Life 2 is az. Ahogy végiggondolom, szerintem a 90%-ukra igaz. Az, hogy nevetséges és dögunalmas nyilván más kérdés, számomra nem volt az, de hát kinek mi, nem vagyunk egyformák.
-
-
gyimger
őstag
Jól számolom, hogy nekünk éjféltől töltődik az új csomag?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
T-3
-
Findzs
addikt
Jó kis játékok voltak eredeti játékmenettel és ötletekkel környezettel.
Kár, hogy manapság már nem igazán vannak ilyen játékok. -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
bLaCkDoGoNe #44 üzenetére
Mindenképp.. Mielőtt bejelentették a Collection-t, akkor agyaltam rajta haverral, hogy el kéne kezdeni újra.. De mire neki kezdtem volna, bejelentették.. Akkor döntöttem úgy, hogy megvárom.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
Fitzgerald #42 üzenetére
Szerintem nagyjából azonos.
Mármint, ami rémlik belőle. elég régen volt.
-
Fitzgerald
veterán
Azért az Infinite-et felhúzták rendesen látványügyileg konzolon, talán még picivel szebb is mint PC-n volt. Első 9 perc a Burial at Sea Episode 2-ből.
-
Csapoati
nagyúr
-
cyberkind
félisten
válasz
Trevize1987 #35 üzenetére
u.i.: metacriticen 94-en áll, könyörgöm, ez legyen a leghatalmasabb csalódás ami ér. a világ egyik legjobb játéka. all-time 13.-ik. user score alapján is baromi magas. max annyit lehet hozzátenni, hogy sokan többet vártak.
Ez az, ennél jobb játék(ok) már csak a PS4-re jöttek ki exkluzívként, és konkrétan csak 2-t tudnék mondani ami jobb (lehet), én már azon is csodálkoztam, hogy volt PC-re az Infinite, mert az ilyen mesterművek sajnos általában kerülik a PC-t.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Trevize1987 #35 üzenetére
Szerintem is apróságok ezek. Volt egy kritikus gamasutrán aki nagyon lehúzta a játékot, és az volt a legnagyobb baja, hogy éhező gyerekek voltak a játékban miközben a főhős a kukákból guberálta a kaját végtelen mennyiségben, és hogy akkor a gyerekek miért nem tudnak ugyanonnét szerezni
. Könyörgöm ez egy játék, nem céja a realitás, pl senki sem szid egy űrjátékot de még filmet sem amikor a légüres térben megy a tyutyú tyutyú, pedig ott ugye nem terjed a hang
A játéknak az a célja, hogy szórakoztasson, én játék közben nem azon gondolkodom, hogy UV sugárzás meg oxigén, hanem hogy magával tud e ragadni az atmoszféra, a történet, a karakterek, a játékmenet stb... Aki nem tud elszakadni a valóságtól annak szimulátor való nem játék. Amúgy meg a játék elején van az a kis kapszula ami felrepít az égbe, max 1-2 km lehet a terngerszinthez, az a magasság még bőven élhető, efelett még vannak települések a valóságban is.
-
VIC20
őstag
válasz
Trevize1987 #35 üzenetére
Konkrét felvetéseket tettem, ellenérveket nem igazán kaptam (,,de az Infinite-ba közel sem került annyi hiba mint ahogy beállítod.")
A személyeskedő megjegyzésed meg nem igazán érdekel (,,Ezt meg a végére odabiggyeszteni igazán kellett..." Ha meg nem pakolok bele ilyeneket, akkor meg az van, hogy hogy jövök én ahhoz, hogy ilyen általános kinyilatkoztatásokat tegyek...)
Az egymilliárd légy nem tévedhet érvelés nem érvelés (hol, mennyire értékelik).
Egy konkrét felvetés: ,,nem emlékszem, hogy Columbia milyen magasan lebegett." A felhők fölött kellett, hogy legyen, különben mindenki észrevette volna. A játékban minimum közöttük van, de mivel a föld nem látszik, inkább fölöttük.
Olvasnivaló mástól is: [link]
-
Trevize1987
aktív tag
"Hát, ha az ember nem gondol bele, hogy teljesen összekutyulták benne a kauzalitást, meg a sokvilág-elméletet (mikor épp melyik passzol jobban az írói elképzeléshez), akkor elfogadható a történetvezetés."
Nincs olyan történet amibe ne lehetne belekötni, de az Infinite-ba közel sem került annyi hiba mint ahogy beállítod.
"(De mivel én belegondolok, ezért nekem nem.)"
Ezt meg a végére odabiggyeszteni igazán kellett...
"Ezen kívül a világ (felhők fölött lebegő város, de még csak nem is a XX. században, hanem még korábban) - nekem - teljesen hiteltelen."
Ki meddig engedi a képzeletét. Amúgy nem emlékszem, hogy Columbia milyen magasan lebegett.
"a pályák teljesen csőszerűek, még a szabadság illúziója sincs meg"
Ez azért nem olyan hatalmas hátrány egy szigorúan történet alapú játéknál. Ha játékmechanika lenne az elsődleges szempont, eszembe sem jutna elővenni a Bioshock szériát. De akkor legyen hátrány, ahogy érzed (érzik az emberek).
u.i.: metacriticen 94-en áll, könyörgöm, ez legyen a leghatalmasabb csalódás ami ér. a világ egyik legjobb játéka. all-time 13.-ik. user score alapján is baromi magas. max annyit lehet hozzátenni, hogy sokan többet vártak.
-
VIC20
őstag
válasz
Trevize1987 #5 üzenetére
,,Az Infinite rendelkezik a játéktörténelem egyik legjobb történetével, minden apró részlet ki lett dolgozva és a végén tökéletesen összeáll."
Hát, ha az ember nem gondol bele, hogy teljesen összekutyulták benne a kauzalitást, meg a sokvilág-elméletet (mikor épp melyik passzol jobban az írói elképzeléshez), akkor elfogadható a történetvezetés. (De mivel én belegondolok, ezért nekem nem.)
Ezen kívül a világ (felhők fölött lebegő város, de még csak nem is a XX. században, hanem még korábban) - nekem - teljesen hiteltelen. Rapture esetében még megköthető az a bizonyos szerző-olvasó helyett jelen esetben szerző (készítő)-játékos közötti paktum, amitől megelevenedik a világ, de Columbiánál teljesen irreális az egész: magas uv-sugárzás, ritka levegő (oxigénhiány), hideg, ha már a lebegő épületeken túl is tettük magunkat; mindent azért nem lehet a kvantumra fogni...
A két világ (Rapture-Columbia) egyre erőteljesebb összekapcsolása nekem nagyon mondvacsináltnak tűnik.
(Apró, de nevetséges hülyeség: a Burial at Sea kiegészítőben, ahol végre megpillanthatjuk Rapture-t fénykorában, Columbiai verőfényes környezetet teremtettek a tenger mélyére!)Amire viszont többen is panaszkodtak szerte az interneten: a pályák teljesen csőszerűek, még a szabadság illúziója sincs meg, ami az előző részeket jellemezte.
-
aginor
veterán
válasz
Trevize1987 #5 üzenetére
Igen, a 3. rész nem az igazi. Nem áll össze a játék egy kerek egésszé. A történet engem nem hengerelt le, valós interakció nulla, a játékmechanika kimerült az egyszerű ész nélküli hentelésben, és bár ez elég szubjektív, de nekem a hangulat sem jött át.
Eső rész zseniális volt, a második csak átlagos de jól használták az első rész elemeit a harmadik viszont nagy csalódás.
A harmadik rész volt ez első és egyben utolsó játék, amit előrendeltem.. -
VinoRosso
veterán
válasz
Trevize1987 #5 üzenetére
Nálam mindegyik 11/10
Igaz valamiért az első kettő világa jobban magával ragad, nem tudom megmondani, pedig az Infinite stílusát is szeretem, de azt a kort a Dishonored pl sokkal jobban átadja. Valószínűleg dizájn kérdése, a Burial at Seaben is volt ott volt Rapture, de nem ugyanaz volt mint az első kettőben. Kicsit féltem, hogy a felújított verziók is ilyenek lesznek, de itt megtartották az eredeti geometriát + a textúrákat, elég jól néz ki, bár a mai technológiával szerintem lehetne szebb egy kicsivel. De végülis mindegy, így is borsózik tőle a hátam.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Fitzgerald
veterán
Te jártál jól. Gondolj bele hogyan érezted volna magad akkor, ha ezt várod, és egy teljesen más játékot kapsz. A történet valóban az egyik legjobb amit valaha játékhoz írtak, zsenialitását talán ez a TV spot mutatja be a legjobban (ez egyébként szerintem egyben az egyik leghangulatosabb kedvcsináló is, ami valaha készült), amit csak az érthet, aki már végigjátszotta a játékot.
Viszont sajnos mindent a sztorira tettek fel, pedig ez a játék lehetett volna sokkal több is. -
Csapoati
nagyúr
válasz
Fitzgerald #7 üzenetére
Hát nem tudom, én nem követtem a hype-ot szerencsére, de az Infinite elején leesett az állam és a játék legvégéig le se tudtam hajolni érte. A sztori meg számomra a valaha volt legjobb a játékokat nézve.
-
Fitzgerald
veterán
Ez sok játék esetében valóban igaz, meg oké hogy sok minden scriptelt a bemutatókban, és hogy a végleges játékokban általában nem egészen úgy vannak a dolgok ahogy a bemutatókban láttuk (ezt még lehet fokozni, pl. a UBI-féle kamu gameplay narrációkon jókat lehet röhögni, lásd The Division, vagy az új Ghost Recon előzetesei). De a végleges játékok azért többé-kevésbé hasonlítani szoktak a bemutatókban látottakra.
Viszont amikor egy teljes egészében más játékot kapsz mint amire a hájpot építették, amivel el akarták neked adni a játékot (ahogy az az Infinite esetében történt), az úgy csúnya, work in progress ide vagy oda. Ők is tisztában voltak vele, hogy ha a végleges játékból mutatnának gameplay videókat, csalódottságukban biztosan sokan visszamondanák az előrendelést, és kevesebb menne el a játékból. Szóval ez még a gerinctelen húzások között is egy különösen gerinctelen húzás volt. -
cyberkind
félisten
-
Trevize1987
aktív tag
válasz
Fitzgerald #15 üzenetére
Tényleg sokkal több élet van a 2010-es demóban. Ez tényleg kimaradt, emiatt nem is voltak ilyesmi elvárásaim. Így már értem amit mondasz
u.i.: A játék érdeméből persze ez semmit nem von le, csak hát megértem ha emiatt csalódott valaki.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Néhány kivételtől eltekintve, az E3-as anyagok mint előre felvett, megjátszott, vagy rosszabb esetben CGI videók (lásd No Man's Sky bemutatói vs. teljes játék), és a játék végső kiadásához túl sok közük nincs sajnos. Ezeket inkább hangulatfokozónak érdemes felfogni szerintem, ami sajnálatos természetesen.
-
válasz
cyberkind #16 üzenetére
Csakhogy nem szerepel a bemutató videók elején nagy betűkkel, hogy "Figyelem! Az itt láthatóaknak csak érintőleges közük lesz a végleges játékhoz!"
Ehelyett annyit írnak oda, hogy Work in Progress... Ami igaz is, csak általában ha valamin dolgoznak, akkor annak illene nem visszafejlődnie...
Magyarul nettó hazugság az E3 videók jelentős része...
bLaCkDoGoNe: Ez szép és jó, de ilyenkor a játék megjelenése előtt illik is ezt tisztázni. Oszt ez általában elmarad...
-
Bjørgersson
félisten
válasz
Trevize1987 #13 üzenetére
Na akkor itt az ideje, hogy vegigjatsszam oket.
-
cyberkind
félisten
válasz
Fitzgerald #15 üzenetére
Ezeket az E3-as dolgokat kb úgy lehetne értelmezni mint egy Beta kör a játékban.
(szerintem) -
Fitzgerald
veterán
válasz
Trevize1987 #14 üzenetére
Ezek szerint a 2010-as E3 videó kimaradt, mert az gyakorlatilag egy teljesen más játékot mutatott be. Nem is elsősorban grafikailag, hanem játékmenetben, és a játékbeli interakció vonatkozásában. Egy sokkal jobb játékot. De itt van egy összehasonlító videó, hogy segítsen felfrissíteni az emlékezetedet.
-
Trevize1987
aktív tag
válasz
Fitzgerald #7 üzenetére
Nem emlékszem olyan E3 videóra amit ne kaptam volna meg az Infinite-ban (jó, jó persze, gondolom voltak grafikai tupírozások, de az sem ugrik be, hogy nagy felháborodás lett volna mint a Watch Dogs-nál).
-
Trevize1987
aktív tag
válasz
Bjørgersson #10 üzenetére
Van. Más megvilágításba helyezi az első részt az Infinite. Teljesen másba.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Bjørgersson #10 üzenetére
Elvileg tudtommal van, de én is csak az első résszel játszottam, szóval nekem kifejezetten jól jön majd ez a kiadás.
-
cyberkind
félisten
válasz
Bjørgersson #10 üzenetére
Pici Spoiler
A 3. részben a végefelé Rapture-be nyit egy átjárót a csaj (vagy valami ilyesmi, rég toltam már), de ezenkívül semmi, viszont a 2 sztori DLC ott játszódik, csak akkor még él a város.
-----------------------
Nem tudom mivel lett jobb az első rész felújított darabja(de szerintem semmivel) a PC-s fullhoz képest ami lassan 10 éve jött ki és még most is nagyon ott van, na mindegy, ingyé' jó lesz.
-
Bjørgersson
félisten
Az elso ket reszhez cimen kivul van barmi koze az Infinite-nek?
-
Archttila
veterán
En az elso reszt most fogom harmadjara kiporgetni.
-
ribizly
veterán
Én nagyon élveztem mind a 3 részt. Legalább lesz értelme elővenni és újra kipörgetni így is őket.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
Trevize1987 #5 üzenetére
Az Infinite egy óriási átverés lett, játékmenetében gyakorlatilag semmi köze nem volt az E3-as videókhoz, amelyek egy sokkal szebb, jobb, érdekesebb, változatosabb játékmenetű játékot mutattak be. És sokan az utolsó pillanatig hittük, hogy azt a játékot kapjuk, amit a videókon láttunk. A sztori és a slusszpoén a végén persze ütött, második végigjátszásra össze is áll szépen a kép mindenkinek aki figyel, de összességében sajnos csúnyán meg lettünk vezetve.
-
Trevize1987
aktív tag
3. rész nem az igazi, meg összezuhanás? Wtf.
Az első rész egy marha nagy 10/10-es játék, a második részen nagyon meglátszik, hogy nem Levine-ék készítették, de ennek ellenére, ötletes és élvezhető (8/10), a harmadik meg szintén mestermű (10/10).
Az Infinite rendelkezik a játéktörténelem egyik legjobb történetével, minden apró részlet ki lett dolgozva és a végén tökéletesen összeáll.
Ken Levine-t istenként tisztelem a Bioshock-ért. (felkerül a szobra Casey Hudson mellé
)
-
Tigerclaw
nagyúr
Egyikkel sem játszottam még, de pont az Infinite érdekelt volna legjobban...szóval nálam nem nyert.
-
myckey
veterán
Kár érte, jobb lett volna a teljes kollekció.
Valamint a 3. rész már nem az igazi.
-
VIC20
őstag
Sajnálom ezt a sorozatot. Az első két rész nagyon-nagyon erős volt a világát, a hangulatát tekintve - még az egyszerű játékmenet ellenére is. Ami aztán következett, az a teljes meghasonlás, összezuhanás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Autós topik
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nintendo Switch
- Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Vivo V40 SE 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 - 49 mm - Használt, karcmentes - Gyári garanciás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest