- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyan nincs, hogy nem kerül befejezésre a frame. A mostani API-k ezt a lehetőséget nem definiálják.
A timewarp a probléma alapja. Az biztos, hogy szükség van 90 S3D FHD képkockára/sec, de nem kell mindegyiket az elejéről számolni. Ha mozgatod a fejed, akkor elvárod, hogy lásd az eredményét, de nem várod el xy objektum új animációs állapotát. A timewarp azt a célt szolgálja, hogy mindegyik páratlan frame adatai alapján csináljon egy páros frame-et, amihez nem számol új jelenetet. Marha nagy trükk, ha úgy tetszik, de működik. A preempció ott jön képbe, hogy ez a timewarp frame meglegyen a szinkronablakra. A finomszemcsés opciók ezért megszakítják a munkát is, hogy tuti legyen timewarp, mert ha nincs, akkor az előző frame lesz kirakva még egyszer. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A VR az tuti elterjed, de az első generációban én sem bízok annyira. Lesz valamekkora siker a hardcore szinten és ennyi. A nagy probléma a szabványosság kialakítása. Jelenleg az Oculus is csak leadta a VR-hez szükséges újításokat a szabványos grafikus API-kat biztosító partnereknek, és ezekből hozzávetőleg 2017-2018 környékén lesz követelmény. Arra viszont van ígéret, hogy a Vulkanban Oculus extension formájában már 2017 elején jönni fog a Latest Data Latch, ami az egyik legfontosabb funkció a késleltetés csökkentésére. A DX12-re ez sajnos nem oldható meg, így ott egy API módosítást is be kell iktatni. Szóval ez az elején hátrányos lesz. Amint megoldódnak a szoftveres gondok komolyabb lesz a terjedés is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Sebestyen01 #15 üzenetére
A finomszemcsés preempció a jó. Az NV is mondta már, hogy a jövőben áttérnek rá, mert a rajzolási szintű preempciónál sokszor beragad a feladat. [link]
A finomszemcsés preempció nem mágia, ezt már tudja a legújabb Intel és AMD GPU-architektúra is. Még a Qualcomm Adreno 500 is tudja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - David Kanter ezt az egész témát elég jól kielemzi a linkelt videóban. Azt abszolút lehet alapnak tekinteni, mert Kanter mostanában a VR-en belül dolgozik, így tudja mi a jó és mi nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dragbajnok #9 üzenetére
Igazából nem az a fontos, hanem az, hogy legyen időre timewarp. A finomszemcsés preempció csak egy jó eszköz ennek az elérésére, mert lehetővé teszi, hogy a futó feladatokat akár meg is lehessen szakítani, ha jön egy olyan feladat, amire azonnal kell eredmény. Például a timewarp a VR esetében ilyen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Sebestyen01 #4 üzenetére
Attól függ, hogy a gyártónak éppen van-e ilyen modellje vagy nincs. Emlékszem, amikor hozták a 2-3 kg közötti, vékonyabb gamer notikat, és mindegyik gyártó hozott mellé egy 3-4 kg-osat, hogy "Na ez az elrettentő példa, ilyet nem szabad venni".
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest