Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fr0z3n

    őstag

    Na, nekem való téma. Volt már tyúning swiftem, igaz 3 ajtós. A legegyszerűbb ahogy fentebb is írták, a szívó és a kipuf oldalt módosítani. Gyújtás állítás, szelep köszörülés, karbi csere, minőségi gyertya (nem a 2e ft-os kategória). Kipufnál meg a katalizátor után azt csinálsz amit akarsz, ahhoz ne nyúlj meg műszakin elveszik a szüzességed. Kis sportdob a végére, középdob meg kuka. Baráti tanács, hagyd meg a gyári dobot. Szakival kettévágatni, kibelezni, az új dobot pedig bele kell építeni. Akkor olyan kukázott dobot használsz amit akarsz, nem kell ide műbizonylat. Léteznek TÜV papíros, E jeles dobok is amiket jellemzően tőlünk nyugatabbról szereznek, na az itt nem jó. Legalábbis nem minden vizsgaállomás fogadja el, hiába E jeles. Ajánlom a paragi dobokat. Nekem mondjuk koppány kipufom volt a katalizátor után (LADA rulz :D ). Még meg is van.

    A váltóbot is sokat javíthat a fílingen. Le kell vágni belőle felül 1 centit, alul pedig beletoldani ugyanennyit. Többet ne, mert a kipufogóhoz hozzáérhet. Sokkal rövidebb váltásokat tesz lehetővé. Motor belsejéhez nem nyúlnék, jól össze van rakva. De a 0,5 bar turbónyomást gond nélkül elbírja :DDD .

Új hozzászólás Aktív témák