Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imi123

    őstag

    Az itt a legnagyobb probléma hogy Prociknál elérték a levegős hűtéssel elérhető sebesség határt.
    Elmentek a több mag irányába,bonyolódott a helyzet.Sajnos ahogy egyre több generációs videó kártya és szabvány kijön egyre nehezebb a programozók dolga.
    Meg kell felelniük a méregdrága kártyák tulajainak és a nagy többségnek akik közép vagy alatta lévő kártyával nyomják.

    Mindig lesz egy réteg aki morog és átverve érzi magát.Ez a rákfenéje a Pc-nek.
    Megváltozott a világ.Egy AAA játék fejlesztése iszonyat sok munka és pénz.A programozók is a profitra mennek.Annyi időt ölnek a programozásra amennyit még a kiadó megfizet!

    A játék nekünk szórakozás,nekik munka ahol a minél nagyobb profit a cél.

    Csodákat ne várjon senki a direct-x 12-től sem.
    Ha én lennék hardver fejlesztő akkor biztos afelé mennék hogy a jelenlegi kártyáimat adjam el még jó pár évig de minél több embernek és támogatnám a minél jobb szoftveres kihasználást .Mérlegelném hogy a hardver fejlesztésbe ölt pénz hoz többet vagy az olcsóbb előállítás kisebb csíkszélesség miatt.Tudom ez pont ellentéte a mostani gondolkodásnak.Mi lenne az FPS huszárokkal akik +5 FPS-ért kiadnak +50 ezret! :)
    Biztos én látom rosszul a dolgot.

Új hozzászólás Aktív témák