- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Yettel topik
- Mobil flották
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Új hozzászólás Aktív témák
-
P1eTr0
aktív tag
Visszajött a tabom a szervízből. Ahogyan a levélben is jelezték, a hibát nem találták
Javaslat: Az ügyfél SD kártyájának bevizsgálása.Erre van esetleg valami használható tesztelési eljárás? Próbálok majd másik kártyát is keríteni és azzal is kipróbálni. A mostani kártya (ha USB-s adapterrel használom) tökéletesen megy asztali géppel, eddig ott nem volt gond vele.
Maximum majd beviszem személyesen és együtt megnézzük, hogyan csatlakozik le, jobb ötletem nincs. Még van 2 hónapom elszórakozni a dologgal, utána lejár a garancia. De nem adom fel
.
-
P1eTr0
aktív tag
Szisztok!
Egy gyakorlati kérdésem volna. Ha az SD kártya bele van rakva a készülékbe, annak semmilyen körülmények között nem szabad "leválasztódnia"? Gondolok itt akár energiatakarékossági okokra, mondjuk üresjárat esetén.Ugyanis a múltkori alaplap csere után a tabom folyamatosan ezt csinálja (éjjel kifejezetten poén, amikor villog, hogy a memóriakártya le lett választva). Visszaküldtem a szervízbe a hiba pontos leírásával, de már küldik is vissza a "Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta..." üzenettel.
Gondolom most bizonyítanom kell, hogy a készülék valóban rossz. Úgy gondolják poénból küldözgetem vissza hozzájuk?
Lehet személyesen kéne bevinnem és bemutatnom, hogy hogyan viselkedik.
Minden oldalról körbejárva a problémát, a hibás memóriakártya okozhat ilyet? Mostmár tényleg körbe szeretném járni a dolgot, de ha kell, akkor 3x is visszaküldöm
.
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv.
P1eTr0 -
P1eTr0
aktív tag
-
P1eTr0
aktív tag
Sajna a szerkesztési idő rég lejárt, de lenne egy kérdésem.
Próbálkozott valaki az iGO SzülinApp telepítésével? A helyzet az, hogy a Play áruházban sem látom... Elvileg kompatibilis a tabbal, mert 7"-os a tab, az android 4.0-nál frissebb, szóval nem értem...Ha már van rá hivatalosan iGO, jó lenne használni
-
P1eTr0
aktív tag
válasz
Smith890 #4936 üzenetére
Szerintem is nyugodtan küldd vissza. Bár a netes felületen azt kérik, röviden, lényegretörően határozd meg a hibát, én most is kisebb regényt írtam. A múltkor nem volt elég alapos, így levélben is megkerestek, de ott tisztáztuk, mi a helyzet. Mindenképp csináld végig, még ha macerás is.
Amúgy nekem - szerencsére - pozitívan végződött a garanciális javítás. 2 napot volt a szervízben, tegnap már kézhez is kaptam a készüléket. A leírás alapján alaplapot cseréltek, ami eléggé valószínű (sajnos a cuccaim eltűntek, de ezzel számoltam, amikor leadtam a tabot).
Majd a történet többi részére is kíváncsi vagyok (de szerintem mások is).
Sok sikert!
-
P1eTr0
aktív tag
válasz
Smith890 #4936 üzenetére
Nekem utóbb olyan hibával volt szervízbe, hogy a gép nem kapcsolt be. Töltőn sem, anélkül sem. Nekem ezt kb. 3 nap alatt megoldották (mivel be tudtam utána kapcsolni, így a szervízelés sikeres volt).
A mostani hiba (ami már akkor is létezett, csak elfelejtettem megírni nekik), hogy a memóriakártyát random módon leválasztódik és ha nincs szerencsém, csak úgy lehet újracsatlakoztatni, ha restartolom a tabot. Hétfőn jutott el a Cordonhoz, tegnap már jelezték, hogy kész.
Kíváncsi leszek, mi lesz a papírra írra. Az itteni tapasztalatok alapján alaplap csere, ami ebbe az időintervallumba bele is férne (nem tudom ezt ott helyben meg tudják-e oldalni). Remélem nem lesz gond, mert lassan lejár a garanciaidő.
Egyébként én simán visszaküldeném nekik az eredeti hibák leírásával, akár az akksi lemerített állapotában.
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
Bár már küldtem vissza javítani a készüléket, most kicsit elbizonytalanodtam.
A készüléket küldeni kell, ez okés. DE van a levélben egy ilyen sor: A PDA, PDA-telefon, PND készüléket, Padfone vagy EeePC-t a hozzáadott vagy vásárolt kiegészítők (táska, egér stb.), valamint dokumentumok nélkül adja fel, csak a készüléket, az adaptert (kábellel együtt) és az akkumulátort küldje el.
Ettől eltérő ügyfélszolgálati tájékozatás esetén kövesse az ügyfélszolgálat utasításait.Eszerint a töltőt (adaptert) is mellékelni kéne? Ez a rész nem dereng régről. Szerintem akkor nem küldtem el. Ezért akarnék biztosra menni.
Előre is köszi a választ.
Üdv.
P1eTr0 -
-
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
A garanciáztatással kapcsolatban lennének kérdéseim. Olvasgattam a fórumot, de még mindig nem tiszta a dolog.
Van a rossz készülék. Van mellé egy garanciapapír. A tablet még garanciális. Eddig tiszta. Kell-e a neten a gépet regisztrálni? Ha igen, akkor hol? Én úgy gondoltam, hogy van egy központi szám, amit felhívok, aztán jönnek és viszik a tabletet.
Gondolom jó ideig elszerelgetik majd...
A válaszokat előre is köszönöm.Üdv.
P1eTr0 -
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok. Adott egy Memo Pad. Lemerült, kikapcsolt. Felraktam tölteni, az elején még jelezte is a kis akkumulátor ábrával, aztán mikor reggel levettem róla, meg sem nyikkant.
Azóta próbáltam a saját töltőjével is, de semmi. Már a kis ábrát sem tudom előhozni, ha be akarom kapcsolni...
Valaki tapasztalt már hasonlót?Előre is köszi a válaszokat.
Üdv.
P1eTr0 -
P1eTr0
aktív tag
válasz
Monochrome #3002 üzenetére
Az alábbi próbát végeztem el, és az alábbi eredményt kaptam:
Mindent letöröltem a kártyáról, újraformáztam. A gépen tökéletesen ment az USB adapterrel. Ha most berakom a MemoPad-ba, felismeri és nem is választja le automatikusan (azért az éjszakát megvárom vele, de eddig nem tett ilyet).További érdekesség volt, hogy a letöltéseim között volt egy mappa, amit nem tudtam letörölni, mert "archív" beállítást kapott (valamint egy kicsit hosszú is volt a neve). Esetleg ez is bekavarhatott, mert a gépen is elég sok időbe telt, mire rájöttem, pontosan miért nem tudom áthelyezni/átnevezni/törölni. Holnap majd telepakolom és úgy is megnézem, mit produkál. Örülnék, ha nem kéne a kártyát cserélnem...
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
A készülékkel kapcsolatban többször olvastam itt a fórumon, hogy a microSD kártya foglalata többeknél elromlott. Nálam most a következő a helyzet: a kártya időként eltűnik, majd megjelenik és ezt naponta többször is csinálja a gép. Természetesen egyből az adott kártyát átraktam egy másik eszközbe (szintán egy HD 7-es), ahol ugyanazt csinálta (ha egyáltalán felismerte). A másik teszt a foglalatot hivatott ellenőrizni, ezért kerestem egy másik microSD-t, amit rendesen fel is ismert a memopadom.
Ebből következtettem a kártya hibájára. Ami most elbizonytalanít, ha gép teszem adapterrel, akkor minden okés. A jelenség akkor kezdődött, amikor a 32 GB-ból már csak 2-3 GB maradt. Nem tudom, van-e összefüggés, most az ürítés és az újabb próba következik.
Érdekelne, hogy találkozott-e már valaki hasonlóval, illetve tudtok-e jó kártyatesztelő szoftvert?
Üdv.
P1eTr0 -
P1eTr0
aktív tag
válasz
Leon833 #2835 üzenetére
Vélemény: Nekem kb. 1 hete van meg. A tok tökéletesen illeszkedik a géphez. A tablet vastagsága csak minimálisat változik. A "fedlapot" teljesen hátra lehet hajtani, így állva lehet a gépet használni. Az Asus oldalán bemutatott "hajtogatós" módon lehet a Memopad-ot írásra vagy filmnézésre használni. Ami még tetszik benne - és ezt már korábban többen is megírták - kinyitod a tokot, bekapcsol a Memopad.
Beszerzés: Ez mos)t nehéz kérdés. Én több offline boltban kerestem, de sajnos feketét - akkor - nem találtam. Végül taknyí fórumtárs segített a beszerzésében (az Asus shop-on keresztül).
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
Akinek esetleg már van a HD7-es készülékéhez TransCover tokja, meg tudná mondani, merre lehet megvásárolni? Nekem sötétkék a tabletem, ehhez a fekete színt szeretném megvásárolni, de egyelőre nem nagyon találtam boltot, ahol lenne.
A tippeket előre is köszönöm.
Üdv.
P1eTr0 -
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
A következő kérdésem volna: a HD 7-es kijelzője, ha homogén fekete mondjuk a kép, akkor oldalt és felül nem teljesen fekete, hanem kicsit "halványabb". Más is tapasztalt hasonlót? Én hardveres problémára gondoltam, de akkor vihetem gariztatni....A tapasztalatokat előre is köszönöm.
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
Én lassan több mint 1 hónapja nyúzom a gépet és nagyon meg vagyok vele elégedve. Sajnos a vásárláskor még nem nagyon volt vele kapcsolatban teszt, így mondhatni "látatlanba" vettem meg, ami nem egészen igaz, mert sikerült az MM-ben megfogdosni, illetve külföldi oldalakon némi infót szerezni róla.
Az OTG funkcióért (sokáig azt sem tudtam, mi az...) kicsit szomorú voltam, de örömmel olvasom, hogy - ha minden igaz - csak szoftver kérdése az egész.
Viszont a cikk kapcsán felmerült egy kérdés. A leírtakban szerepel, hogy gépre csatlakoztatva nem vesz fel áramot (ergo nem tölt). Nekem úgy dereng, idáig 2x töltöttem gépről, de valaki megerősíthetne ebbe a tapasztalatomban.
Amúgy tényleg egy nagyon jó kis gép. A 10 óra körüli üzemidő abszolút megállja a helyét. Használtam már filmezésre, navigálásra, zenére. Most épp olyan programot keresnék rá, amivel internetes rádiókat tudnék hallgatni (ClassFM, MR2, vagy bármi mást). Ha esetleg valaki tud, légyszíves ossza meg vele.Üdv.
P1eTr0
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Tab A8 (2021) , 3/32 GB,
- Logitech Combo Touch iPad Pro 11" (1., 2. a 3. gen), szürke - UK billentyűzet ipad tok billentyűzet
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 - 7 gen 11 és 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térné
- iPad 7th. 128GB Wifi Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 89%/p4299
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 5550 üzleti -Intel Ultra 7 165U16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900KF 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged