Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrhitoshi

    veterán

    válasz nord_ #97 üzenetére

    Mert ha nem a reklám avagy divat végett veszik meg a terméket, akkor mégis miért ? :U

    Van egy jó termék, de ha nem reklámozzák, vagy nem csinálnak belőle divatot, akkor honnan a francból vesznek róla tudomást a tömegek könyörgöm? :W
    Ezt sokan megmondták, nem én állítom:
    Az iPod sikeressége abból állt össze, hogy volt egy trend kialakulóban, a hordozható zenelejátszás, amit az Apple sikeresen megragadott. Jó terméket adtak ki, viszont volt egy bökkenő, a nagy fanatikusokon és geekeken kívül, senki sem figyelt fel a termékre. Viszont arra már sokan felfigyeltek, hogy ez a kis kütyü, szép, elegáns, és a fehér füles egy fajta divattá vált, amihez persze elengedhetetlen volt az iPod. Magyarán divat cikké vált, de kétségtelenül, jó termék is volt a maga idejében.
    Ugyan ez játszódik le most is, csak nagyobb léptekben, hiszen van egy elismert nagy cég, ami ha kiad egy drága terméket, viszik majd mint a cukrot.

Új hozzászólás Aktív témák