- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hosssszu
őstag
Nem vagyok reklámszaki, de én úgy tudom (nagyon sarkítva persze) hogy a tv csatornákon azért vannak reklámok, mert abból a pénzből tudják megvenni, levetíteni a filmeket, fenntartani a csatornát.
Vagy mondjuk egy játékban megnézek egy reklámot, cserébe kapok mondjuk játékpénzt amiből tudok venni cuccot a játékban. Kiadónak/fejlesztőnek jó, mert kap pénzt a reklámért és nekem is jó mert kaptam egy kis bizbaszt a játékba.
Na most felmerül a kérdés hogy egy kézzelfogható dolog (azaz ez esetben a tv készülék) mit nyújt nekem azért cserébe hogy rám szórja a reklámokat? Nézhetek cserébe ingyen filmeket, vagy mégis mit kapok cserébe? -
Ha veszek egy készüléket több százezer Forintért, amin filmeket néznék, annak én a menüjében sem akarok reklámot látni a képernyő 2 százalékán sem!
Ha az 500 ezres készüléket megkapnám 100 ezerért, akkor megint más lenne a leányzó fekvése, akkor már inkább elviselném a dolgot.
-
Piftuka
veterán
Az a probléma, hogy az ilyen elfogadó hozzáállás miatt adnak be a Forma1-es élő közvetítés alatt, már majdnem a teljes képernyőt kitakaró reklámot. Kettőt is. (Jelezném, hogy "óvatosan" kezdték... előbb, csak egy reklám, 1/3 képernyő méretben, majd kettő, majd kettő fele-fele arányban osztva, immár kettő, 2/3-ra növelt méretben...)
Vagy éppen sok-sok éve a RAI1 csatornán élő labdarúgó mérkőzés beadott, több perces, teljes képernyős reklám...
Lehet még ezeket fokozni.
Én azonban inkább annak örülnék, ha az egész Android platformot átadnák örökre az enyészetnek!
Akkora rakás tehéntrágya, hogy ahhoz képest a leghírhedtebb, legbugosabb Windows operációs rendszerek is etalonnak számítanak...
"Aquila non captat muscas."