Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz kriszpontaz #3 üzenetére

    A Huawei például pontosan úgy verte meg őket, hogy a Samsung-féle stratégiát alkalmazzák, minél több telefon legyen egyszerre a boltokban.

    vampire1: Van offline értékesítésük, például szolgáltatóknál. A legtöbb Oppo bolt is csak valami kis sufni-GSM, ahol kiteszik a logót, ami éppen bevonz sok embert.
    Az online értékesítés és a köré épülő logisztika pedig évekkel előttünk (és úgy általában Európa előtt) jár Kínában. Ha rendelsz egy Xiaomi telefont, akkor másnapra már a kezedben is van általában.

    Szerintem nem ez a gond, hanem az, hogy még mindig a flash-sale modellt erőltetik. Pont annyira a saját lábukat lövöldözik vele, mint a Oneplus a meghívós rendszerrel tette. Megjelenik egy új termékük, és 2-3 hónapig nem lehet beszerezni, mert pár ezret gyártanak belőle egyszerre, ami másodpercek alatt elfogy. A Mipad2 több mint fél éve jelent meg, és még most a nyár elején is készlethiány volt belőle, amikor rendelni próbáltam. Ha nincs termék, nem lehet magas eladásokat produkálni :U

Új hozzászólás Aktív témák