Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mbalint987

    aktív tag

    válasz Malachi #202 üzenetére

    A bendgate esetében például pont az iPhone mellett voltam, mert ott meg betévedt pár fanatikus Samsung-márkafüggő, és trollkodtak egy jót a hír alatt. Úgy ahogy itt sem, ott sem kellett volna ekkora ügynek lenni belőle (azt figyelembe véve, hogy ez a hiba komolyabb mint a bendgate). És persze mindezt úgy, hogy iPhonet sem szívesen vennék.

  • mbalint987

    aktív tag

    válasz Malachi #197 üzenetére

    Sosem volt Samsung telefonom. Nagy valószínűséggel sosem lesz, a márkát pedig nemhogy nem preferálom, de a Samu lézeres nyomtatónk óta még inkább negatívan gondolok rá. Tény, hogy a gyártó hanyag volt, és nem kis hibáról van szó, sőt!

    De! Tudomásul kell venni, hogy az ilyen hibák előfordulhatnak. Az nem mindegy, hogy a gyártó hogyan kezeli ezeket a panaszokat. És a Samsung a lehető legkorrektebben kezelte ezeket. Kivizsgálták, rájöttek, hogy a baj nem kicsi, és megkezdték a visszahívást. Aki türelmetlen, az választhat másik telefont, akinek meg ragaszkodik az egyébként korrekt telefonhoz, az megvárja a cserélt készülékét. Sőt, nem kizárt, hogy ide is érkezik egy SW Update, ami ideiglenesen javítja a hibát.

    Hogy mit kéne tennie ezen kívül a Samsungnak? Felülvizsgálni a belső minőségellenőrzési folyamatait, és még inkább azon lenni, hogy ilyen ne forduljon elő. Véleményem szerint más dolga nincs. A többi gyártó meg tanuljon az esetből.

    (#199) w333: Nem követtem eddig a fórumot, nem tudom, hogy miből állnak össze az előttem lévő hsz.-ek (bár sejtem). Én is csesztem már el pár dolgot. Pár apróbbat, néhány komolyabbat is. És szerintem mindenkire igaz ez. És sose keseregtem utána, hogy jajj, akkor most mi csináljak, kitaláltam a megoldást, és megoldottam a problémát. A Samsung sem tud mást csinálni, ha leírják 80x hogy nagyon-nagyon-nagyon sajnáljuk, attól pont senkinek nem lesz jobb.

Új hozzászólás Aktív témák