Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    "A probléma egy része szoftveres jellegű, így kiemelten fontos, hogy a felhőben futó kód tökéletesen kihasználja a hardvert."

    Nem, az optimalizacio egy dolog, de alapvetoen szinte mindegy, hogy egy vagy ketto szerver kell adott jatekosmennyiseg ala. A "tokeletesen kihasznalja a hardvert" meg nem feltetlenul a leggyorsabb kod, es nem is biztos megvalosithato (ez itt most a bennem elo computer scientist volt).

    Ellenben tovabbra is ott a baj, hogy gyakorlatilag a felhoben szamoltatas azt jelenti, hogy a jatekos minden utasitasanak van egy roundtrip ideje a konzol es a szerver kozott. Ezzel meg max annyit lehet kezdeni, hogy a fejlesztok megprobaljak elfedni a designnal (pl granatdobas-eloanimacio szokott egy elegge szeleskorben hasznalt megoldas lenni), esetleg egy MMOnal ez amugy se annyira megszokott, de nem minden jatekhoz fog mukodni.

    Par hete volt hir a fizika cloudban valo szamoltatasarol, az is megoldhato, csak ugy megoldani hogy par dologgal ne zavarja a jatekelmenyt eleg nehez lesz. Es akkor ugye a cloudnal kozponti kerdes business modellel meg nem is foglalkoztunk.

Új hozzászólás Aktív témák