- Google Pixel topik
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából semmi. Extra effekteket így is tudnak csak Mantle-re írni, amikre mondjuk a DX12 nem képes. Például a Sony-nak az SV-PRT-CT koncepciója még DirectX 11.x-re sem menthető át igazán jól. LibGNM vagy Mantle API illik hozzá a teljes értékű PRT elérhetősége miatt. De ennek szerintem akkora jelentősége nincs. Nem hiszem, hogy a Sony fejlesztéseit átmentenék PC-be, főleg nem multiplatform játékoknál.
A gyorsulás sem olyan kritikus. Ma az kap hangsúlyos szerepet, hogy a DX11 ajánlott batch mennyisége 2k/frame. A probléma alapja, hogy ez túl alacsony, mert az előző generációs konzolok is tudtak 20k-t, míg az újak nagyjából 40-50k-t, szóval az olló az említett értékek között túl nagy és ez számottevően akadályozza az előrelépést a multiplatform címekben.
Az új API-k esetében az hogy a DX12 50k-t tud, míg a Mantle 100k-t nem igazán lényeges. Nagyjából úgyis annyi draw lesz használva, amennyit a két új konzol tud, arra pedig tökéletes a DX12. Az egyetlen kivételt a stratégiai játékok jelenthetik, ott az Oxide a Mantle-re 2015-ben már 300k/frame batcht ígér. Az azért előnyös lesz, de maximum +10-20% sebességet hoz, és önmagában a drawok mennyisége olyan magas, hogy csak a játék későbbi szakaszaiban lenne ez is mérhető. Emellett a DX12-ben sok lehetőség van a trükközésre, amit eleinte tuti nem látunk majd, de idővel ugyanúgy hozzányúlnak a fejlesztők ehhez is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Apple MacBook
- Google Pixel topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kuponkunyeráló
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- GTA VI
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest