- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Youtube Prémium és ChatGPT
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
jacint78 #150 üzenetére
De tudom jol. Ezert emeltem ki 1 mondatot es arra irtam.
A kollegana meg csak annyit tevedett h nem a jatek szar hanem az os/driver, mert ha egy task exluzivan hasznalja a kijelzot, akkor a gput is megkaphatna exkluzivan es a tobbi taskot le lehetne suspendelni esetleg lapozofajlba kiirni. Persze ez urtechnologiai a mai oseknek.
-
sb
veterán
válasz
jacint78 #144 üzenetére
Szerintem igazuk van.
Én a magam részéről 200 lapot tartanék Chrome-ban nyitva, mert hátha szükségem lesz még rá... amit egyszer megnyitottam nehogymá' még egyszer meg kelljen. Pl. most is milyen jól jönnek a tavaly megnyitott karácsonyi tippek.Játékból se egyet nyom az ember általában, azt is megoldhatnák végre, hogy a Crysis 3, COD, BF4 meg még 1-2 szimulátor hadd fusson egyszerre aztán csak alt-tab-olni kelljen ha másnap épp a másikhoz van kedvem.
Komolyra fordítva a szót: Ár/hasznosság arányt kell nézni mindig. Ha mondjuk 4 helyett 8GB belefér és többet hoz azzal, hogy nem kell nyitogatni, mint amennyit visz árban akkor miért ne. Ha viszont csak a lustaságot váltja ki és mondjuk 16 sem lenne elég az már gáz... ott a használattal van gond.
Kb. olyan mintha 3x akkora lakást venne az ember mert semmit nem akar kidobni. Vagy legalább kivinni a tárolóba.ps: A leginkább ramzabáló Chrome-ban nyitva tartott (és soha el nem olvasott) 50-100 oldalt felhozni példának nekem is a kedvencem. Annyira meg szokott győzni, hogy enélkül élni sem lehet...
-
Reggie0
félisten
válasz
jacint78 #133 üzenetére
Ugyan az, az is csak par perc.
Nem CAD-el dolgozom, akkor valoban nem jatszom, hanem amikor szunetet tartok.
Csak az er ra zarogati/nyitogatni a programokat akinek olcso az ideje.Sehol sem mondtam, hogy a jatekok juj mennyi memoriat esznek, ez a te szalmababod.
Ja, vagy ha kitoltott formok/flashek vannak, akkor nem jo ujra beallitgatni. Ezek szerint TI Webbenchet nem hasznalod esetleg meg nem is hallottal rola.
UI: MPLAB meg letezik?
-
#00137984
törölt tag
válasz
jacint78 #136 üzenetére
Tényleg ne is használj semmi játékeffektet, mert neked amúgy is csak felesleges gépzabáló pazarlás. Én azért szabad engedelmeddel megemlitem néhány emlékezetes játékélményemet. Crysis vagy Crysis Warhead. A fegyvereken és a Nanoruhán az idegenek fagyasztósúgár nyomai emlékezetes pillanatok. Aztán valamelyik részben a fegyverek csővéből felszálló meleg levegő megvalósitása szintén tetszett. Más játékokban a természetes fények kidolgozottságát és a vizfelület minőségét emelhetném ki. Magas minőségű textúrákat használhatunk már jónéhány játékban és ezek mind magas gépigényű a játékélményt fokozó játékelemek. Ezek nagyban használják a videómemóriát és a sávszélességet, de kikapcsolhatóak voltak. Viszont a friss játékok többségénél már a pályarészeket egyben töltik be, ami szintén memóriaigényes dolog. Mondhatnék még további részleteket, de mindegy is ha nem akarod elfogadni. Nvidia-nál sem akarják elfogadni, hogy némelyek több effektet szeretnének egy jelenetben látni és ezt magas textúra felbontáson. Inkább nyomatnak valami giccses potlékeffekt vacakot a képernyőnkre, amitől én sem esek hanyatt (hacsak nem a megrökönyödéstől).
-
#00137984
törölt tag
válasz
jacint78 #139 üzenetére
Nem volt ott semmi rosszul megirva, csak a játék bizonyos hardverkonfig alatt nem engedett hozzáférni néhány beállitáshoz. Én minden gond nélkül használtam addig a játékot, amig fel nem tettem a javitásokat hozzá. Utána nálam a játék összeszakadt, mert nem fért hozzá a játékmotor a kivánt erőforrásokhoz. Játék visszament patch nélkül és újra játszható volt.
-
#00137984
törölt tag
válasz
jacint78 #117 üzenetére
Hogy közepes grafikán nem telik meg a Vram, az 100%. tudom, az van és használom, amikor beállítgatok egy játékot akkor figyelem is. Erre most egyből magas beállitásokat mondasz be, és akkorákat ferditesz nekem itt, hogy csak na... Maradjunk annyiban a te konfigod néhány játékban el sem birná a magas beállitásokat, mert másoknak kétszer erősebb VGA-n és i7 4770K 4.2 GHz-en is akad magas beállitáson. Nyilván én sem úri passzióból fejlesztek és nyomok a gépembe majd 200ezret, mert én is qva jó grafikával szeretnék már játszani. Akinek Fury megy a gépében szerintem kihasználja azt az 512 GB/s sávszélességet is, és már Crossfire is tesztelték és használják kérem. Vita nem volt és ebből nem is lesz, mert nagyon nem akarod elfogadni mások véleményét. Akkor jó játékot Very High vagy Ultra beállitásban és Magas Felbontású Textúrákkal a szuper Gémer gépeden.
-
Reggie0
félisten
válasz
jacint78 #128 üzenetére
Nincs itt hiszteria, csak te hulyeskedsz. Senki sem fog majd ujra megnyitogatni 5-10 pdfet vegy egyeb doksit, melle ujra nyitogatni az IDE-t, CAD-et, stb..
Az 50 bongeszolapnak meg az az ertelme, hogy ha 50 kulonbozo dolog van rajta megnyitva, akkor nem kell mindig ujra megnyitni/keresni amire szukseged van, hanem csak rakattintasz a fulre. Olyan mint a konyvjelzo csak mar be van toltve az oldal, igy a netet sem terheles feleslegesen es a betoltodesre sem kell idot pazarolni.(Amugy 1/3 negyzetmeter lakasterulet is dragabb mint 16G ram, szoval ha nem pakolgatod a gepedet a szekrenybe, akkor erosen bort iszik vizet predikal esete forog fenn.)
-
Reggie0
félisten
válasz
jacint78 #125 üzenetére
Pont hogy ez a normalis es minden folyamatot visszallitgatni mert megszakitottad egy kis jatek miatt, na az az idiotizmus.
Gondolom te sem urited le az asztalodat es szereled ossze a gepedet, ha csinalni akarsz rajta valamit, majd csomagolod el es rakod vissza a szekrenybe, hogy ne pazarolj helyet. -
#00137984
törölt tag
válasz
jacint78 #112 üzenetére
Nem használok alacsony minőségű grafikát játékokban. Nem játszom alacsonyabb beállitáson, mert a játékélményem romlik a gyengébb grafikai megjelenités miatt. Ha nem birja a gépem valamelyik eleme a magas beállitást, akkor cserélem le másikra. Közepes és alacsony beállitásokkal alacsonyabb szinten használod a RAM-ot és a videókártya videómemóriádat is, de én ilyen feltételekkel nem játszok. Ez mégis mitől lenne felsőkategóriás elvárás? Ezen az alacsony terhelésen egy R7 260X vagy HD7850 is megteszi játékra. A Fury HBM 4GB memória a legnagyobb 512 GB/s sávszélességre képes. Még mindig félrebeszélsz... i3-at már nem minősitette használhatónak jónéhány játék, mert négymagos CPU-t kért minimumnak és igy el sem indult az a játék i3-on. Ezek után már csak gépigényesebb játékok jőnnek. Ez már teljesen mindegy is, mert egyik sem lenne képes az R9 380 4GB-os videókártyát kihajtani, ezért is váltok Intel i5-re.
-
#00137984
törölt tag
Néhány friss játék simán megeszi a 6 GB RAM-ot és még a lapozófájlt is megkéri magának ezután. FullHD-ban maradva teszi mindezt egy középkategóriás játékos gépben. Ezért is kezdtem most gépfejlesztésbe, mert a 270X videókártyán a 2GB VRAM teljesen megtelt már High beállitáson, alacsony mértékű élsimitással. R9 380 4GB magasabb teljesitménye miatt viszont a gépem nagyobb részét is cserélnem kell hozzá. Intel i5-re tervezek váltani, mert az AMD FX 8350-et minimum gépigénynek adták meg friss játékcimekben, de lehet néhány ritka kivételtől eltekintve azért kihajtana egy R9 380-at. Nem tudom milyen szándékból értelmezed ennyire félre a leírásomat, de én elég világosan fogalmaztam és direkt nem vettem bele Nvidia vonatkozást.
-
#00137984
törölt tag
Középkategóriának is voltak normái, amiket eddig jól teljesitettek és ezért elég volt FullHD-re. Nem nagyobb 2560x1440 felbontásra (4K még a felsőházban is megterhelő most) és 144Hz-es frissitésű gamer monitorokhoz. Nem az Ultra és a kimaxolt beállitásokra, csak magas beállitáson és alacsony élsimitásra (valahol a legalacsonyabbak közül, amelyik még nem annyira gépzabáló élsimitás). Itt most hónapról-hónapra csúsztak le az alsóbb osztályba olyan népszerűnek nevezhető videókártyák mint a HD7850 és HD7870-es, majd az R9 270X következett. Ebből a szempontból most az R9 280X tulajok jártak szerencsésen, mert ez a 384bit-es 3GB-os videókártya elég még egy ideig FullHD-re. Ez még egy másik fontos PC összetevőt is érint még: a CPU. AMD Phenom II X4-ek és ebben a teljesitménykategóriában tanyázó FX-ek és az Intel i3-as processzorok még eddig a szintig elboldogultak a VGA-k kihajtásával (a kevés CPU igényes játéktól eltekintve). Mostantól ezek sem tekinthetők elégnek egy komolyabb játékos gépbe, mert néhány játék AMD FX 8350 nyolcmagos CPU-t irányoz meg (FX 8320 azért még beleférhet). A hatmagos FX-ek ideig-óráig még elégnek bizonyulhatnak. Persze aki néhány évre tervez vagy most készül gépet fejleszteni annak i5-öt ajánlanak és legalább 8GB RAM-ot mellé, de inkább 16GB az ajánlott.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az első GCN óta voltak fejlesztések. Nyilván ez volt az alap.
A GCN2 számos fejlesztést kapott. A legfontosabb az új ACE, ami nem egy, hanem nyolc parancslistát támogatott. Emellett megjelent az AMD64 címtér elérése, illetve az eszköz egységes címzése, így az adott kernel az LDS-t és a videomemóriát egyetlen címezhető memóriaként látja.
A GCN3 szintén kapott egy rakás fejlesztést. Többek között a durvaszemcsés preempciót finomszemcsés váltotta, vagyis nem kellett megvárni, hogy egy wavefront lefusson, azt akármikor meg lehetett manuálisan szakítani. Kapott még DPP utasítást és SDWA-t, illetve az ACE-t részben kiváltotta a HWS, amely támogatja a HSA QoS-t. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt valóban írtuk, hogy az AMD furcsán magas áron nyerte el mindkét bizniszt, de nem őrülten magas áron. Nyilván a furcsán magas ár megmagyarázható azzal, hogy az AMD vitte a kockázatokat is a hátán, tehát a fejlesztést a Microsoft és a Sony nem pénzelte nagyon. Gondolom hagyományos licencelést az AMD nem vállalt. Majd a következő kör lesz az izgi, amikor az Imagination is értékelhető ajánlatot tesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maximum az ES APU-k, amiket a fejlesztőknek szállítottak a gépek megjelenése előtt. De a végleges gépekbe az AMD az elején 100 dollárért szállította az APU-k darabját. Ma már inkább 70 dollárért. Ez így is elég drága, mert például a Sony a PS3 esetében az RSX GPU-ért az NVIDIA-nak az egész gép életciklusa alatt 400 millió dollárt fizetett. Az AMD-nek a PS4-ből már van legalább 1,5 milliárd dollárja, és még hol az életciklus vége. Ha az AMD 250 dollárt mondott volna, akkor maradt volna a Cell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO RL valódi bőr Gamer Szék
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest