- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- A Galaxy S26-tal együtt késik a One UI 8.5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bekékült a Pixel 10a
- Poco F7 – bajnokesélyes
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cifu
félisten
Hűha! A 7ms kb elérhetetlen... Bevallom, azt képzeltem, hogy azért 20-30as pinggel vígan elVR-ozgatsz, mint jelenleg pl. az online FPS játékokban is simán elmegy...
Az online FPS játékoknál is azért fontos a minél magasabb fps (lásd 120-144Hz és fps kergetése), mert a minél jobb reakcióidő a fontos. Ha 30-as pinged van, akkor másodpercenként cika 33 valós frissítés történik (1000/30 = 33,3333....), a magasabb FPS miatt hamarabb kerülhet a változás a képernyőre. Itt viszont a komplett képkockák utaznak. VR-nél a cél a 120Hz-es képfrissítés lenne, az ugye 8,3ms-os pinget igényel (1000/120), ebben pedig már a képernyő késleltetésének is benne kell lennie.
A mostani PC-s VR headsetek ugye 90Hz-et tudnak, vagyis 11,1 ms-os összes késleltetés fér bele.
Ezért nevetséges a felhő alapú VR eleve, ha ezt még 5G-be akarják tolni, akkor még inkább adnak a sz@rnak egy pofont, mert 90Hz 4K-t se lenne egyszerű kiszolgálni (cirka 27 Gbps sávszélesség), ha mindezt 120Hz-el akarnád, akkor ugye 35,64 Gbps - és ehhez olyan 6-7 ms késleltetés fér bele...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch SE 2gen 40mm, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3159
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD RTX 2060 6GB THERMALTAKE VERSAH17 600W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



