Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fred23

    nagyúr

    válasz VoidXs #52 üzenetére

    Ez biztos? Mert nem így képzeltem el. Ha van visszafelé kompatibilitás, és Win10 és DX12 a DX12-t támogató hardveren, akkor nem profitálhat a régi játék a jobb proci-kihasználásból például?

    Azon is gondolkodtam, miért szerepel olyan csúnyán a HD Graphics 5500 a HD Graphics 4600-al szemben, és azt tippeltem, a HD5500-nak kevés a 15W TDP, és visszaveszi magát, hogy a keretében maradjon. A HD4600 erre nem kényszerül, mert sokkal nagyobb a TDP kerete. Több, mint amennyit a csíkszélesség-többlet magyarázna, vagyis lazább pórázra kötötték, mint a HD5500-at. ( Ez is csak egy tipp. ) Ha jól gondolom, a Broadwell fog nyerni egy csomót a DX12-ből, mivel azt Tier 1 szinten (asszem) támogatja, és így ha a DX12 átcsoportosítja az erőforrásokat, és az IGP nagyobb keretet kap, nem kell visszavennie magát, ergo lehet, hogy megtáltosodik a HD5500; és ha jól tippelem -nem biztos-, akkor a régi játékokban is. Persze ha mondjuk egy 2/4-es i3, és egy brutál játék, akkor meg lehet, hogy jön a proci-limit, és akkor meg azért lesz kevés az fps.

    Utána fogok még olvasni, mert nem világos a dolog a számomra egyelőre.

  • Fred23

    nagyúr

    Lehet, hülye kérdés, de felteszem: a jövendő Skylake APU + Win10 + DX12 kombó mit fog hozni, mennyit fog hozni régebbi, DX11-es játékokban a Haswell + Win7 + DX11-el összevetve? Gondolom, játéktól is függ persze, de úgy nagyjából mire lehet számítani?

Új hozzászólás Aktív témák