Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szergei

    tag

    válasz djculture #27 üzenetére

    Az elképzelhető, hogy a későbbi játékoknál egyszerűen lesz.rta az ATI (vagy akkor már AMD) a régi kártyáit, sajnos ez is előfordul, és nagyon nem értek vele egyet (ha az NV csinál ilyet, azzal sem), amíg van "legacy" driver kötelességük (lenne) javítani az ilyeneket.
    Pontosítok, én mondjuk a 2007-es év végéig megjelent játékokra gondolok a Crysis-ig bezárólag, azokat volt szerencsém NVIDIA-n (7900) és ATI-n (X1950) is próbálni, és tényleg annyi különbséget láttam, amit írtam, nem voltak ordító hibák egyik oldalon sem.

  • Szergei

    tag

    válasz djculture #17 üzenetére

    Ez a "flickeringelt villogott" megint valamilyen városi legenda, vagy user error lehet, nem megfelelő driverekkel egyébként a mai napig előfordulnak ilyenek mindkét oldalon (sőt 3, ha az intel gpu-k számítanak). Néha nem is a driver tehet rőla, hanem a játék maga optimalizálatlan hulladék, ami a mai konzolportoknál sajnos egyre gyakoribb.
    Az X1000-es sorozattal nem az volt a baj, hanem hogy még mindig nem támogatta a PCF-et (percentage closer filtering, az árnyékok szűrésére használták), és az NVIDIA a technikai hátrányából (a GF6-7 nem tudott aa-t FP16 "hdr" mellett, és az ATI-hoz képest jóval ocsmányabb, szögfüggő anisotropic filteringet használt) úgy próbált előnyt csinálni, hogy a lényegében extra feature PCF-et, ami nem volt a DX része sem, az általa pénzelt játékokban előszeretettel alkalmazta, így X1xxx-es (vagy korábbi) Radeonon "pixelesek" voltak az árnyékok egy rakás játékban.

Új hozzászólás Aktív témák