Hirdetés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Új fülhallgatót is hoz a Motorola Európába
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
Egyáltalán nem hülyeség, nekem még kb 3 lovas 1/8 losi truggyn is műanyag volt a spúr. Így halkabb és lassabban kopnak, mert fém a fémet megeszi pikk pakk. Annyi hogy jól kell tudni beállítani a foghézagot és akkor kb örök élet ez is. Illetve vrx en gyári pinion (motoron) valami puha szar az hamarabb kopik mint a műanyag, hegyes lesz és megeszi spúrt...azt érdemes acélra cserélni.
Meg ha spúr is acél akkor előfordulhat hogy amikor felkap vmit motor tengely hajlik...inkább egy spúrt cserél az ember az olcsóbb.Tehát gáz üres állásban fékez? Azt kétlem, hogy van benne drag break (persze lehet) de akkor ha ezt lehet kalibrálni akkor meg kéne csinálni. Vagy!!! Crawler módban van a szabi, asszem tud olyat.
-
zolisx4
őstag
Ez nem butaság ez igy jó ahogy van a motoron réz amit hajt az meg műanyag a nagy kerék,spur kerék.Ez azért van így mert ha mondjuk megakad az autó vagy valami történik akkor nyilván a műanyag fogaskerék fogazódik le nem a hajtásláncod megy tönkre,amúgy az a műanyag fogaskerék többet kibír mint a réz a motoron,egyszerűen valahol kell engedni az alkatrészeknek,és még a csúszó kuplung is azért van.
Nekem a 2wd ben igaz ott zárt teljesen,viszont a réz nekem hamarabb elkopott mindig mint a műanyag,nagyon erős az a fogaskerék.
Persze lehet a fogaskereket cserélni a motoron szoktam variálni,én kb 45 Km/h de ez is sok.
Mondjuk és a helyedben azért gondolkodnék egy jó aksin,és ugye a 3 fázisú motor azért az kell bele.tvamos Kolléga leírt az sem másodrendű dolog, az fontosabb mint amit én írtam,de az is szempont amit én vázoltam fel.
Ha jól emlékszem nekem is ezt csinálta hogy elengedtem a gázt és csúszva fékezett az autó nem volt jó beállítva a szabályzó,de ez nem 100% mert 2 kör ig volt benne a kefés cucc.Nem kéne csúszva fékezni neki és ha mész előre és hátra menetbe nyomod akkor kell fékezni neki ,3 fázisú motornál ezt be lehet állítani,mit csináljon a szabályzó hogy induljon hogy fékezzen .
Ha nem áll vissza középre a kerék,vagy szorul valami,vagy el kezd gyengülni a szervó.
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Formula-1
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3678, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- HP Thunderbolt 4 kábel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


