- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- iPhone topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Poszteren a OnePlus 15T, zöld és barna színben jön a kompakt mobil
- Mobil flották
- Motorola G86 - majdnem Edge
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biriboyka
senior tag
Mondjatok azt, hogy hülye, balf..., béna...stb, de kellene RAID-be segítség nem kevés mivel ezügyben teljesen kezdő vagyok és nagyon amatőr ( jah és ne jöjjetek azzal, hogy kereső, mert ahhoz meg nincs türelmem ezért nem olvastam végig az itt leírtakat sem
):2 db 500-as vinyóból szeretnék kialakítani RAID-et (ne kérdezetek semmi olyat, hogy stripped, mirrored, raid0 vagy 1, mert fogalmam sincs mit jelentenek. ). A Giga EP35-DS3-asom kezeli a RAID funkciót. Rádugom a két vinyót a lila csatikra így gondolom mehet a RAID kérdéseim ezzel kapcsolatban:
Mindkét 500-ast 1-1 particióra kell tenni vagy lehet úgy is, hogy mindkettőn 3-3 lenne?
Hogy tudom feltelepíteni rá a Windows Vistát? Megkérdezi melyikre tegye?
Melyiktől gyorsabb az op. rendszer? Striped vagy mirrored? Mik is ezek pontosan?Szóval értelmesen, lépésről-lépésre kellene nekem ezt valakinek elmagyarázni, mert mint írtam, tök hülye vagyok hozzá.
A segítséget előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák
- 1 TB Samsung, HGST, Western Digital 2,5" SATA-s winchesterek eladóak! 100/100
- 500 GB 2,5" SATA-s winchesterek eladóak (Samsung, Toshiba, Seagate) 100/100
- 500 GB 3,5" SATA-s winchesterek eladóak (Western Digital, Toshiba, Seagate) 100/100
- Hitachi 500GB 2,5"-os laptop hdd-k (ár és állapot a leírásban)
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 6 Ryzen AI 7 PRO 350W Radeon 860M 32 GB RAM 7500 MT/s 512 GB 3év gar
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Air 15 M4 16GB RAM 512GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel