Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
Igen, jól gondolod. Egy szimulátort készítek. Mobil hálózatokat vizsgálom, felhasználókkal, bázisállomásokkal, linkekkel. Először betölti a hálózati topológiát (vagy saját maga készíti el), aztán magában a szimulációban a felhasználók mozognak, adatot forgalmaznak, bázisállomást váltanak. Egy ilyen szimulációs kör nem tart sokáig, 3 másodperc, csakhogy ebből legalább 60ezer kell. A 3 másodperc 97%-a megy el az adott indexű objektum megkeresésével, ezt szeretném csökkenteni.
Akkor a map value részében konkrétan egy objektum példány legyen?
-
#89874944
törölt tag
válasz
Sk8erPeter #7031 üzenetére
Ilyet még nem csináltam. Tudnál egy linket adni ahol van ehhez leírás, példák?
modder:
Matlab-ot használok. Ennek most a Map object-jét próbálgatom. [link]
Ez vmi java hash. Csak eddig nem sikerült több változót is mögé raknom, az egy darab value nem lesz elég. -
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Adatszerkezetet kellene választanom, sebesség szempontjából. Most az objektumokat (felhasználók, állomások, egyéb ) egyszerű tömbökben tárolom, az objektumokban egy egyedi azonosítóval és sok egyéb váltózóval. Ezeken az objektum tömbökön elég sokszor kell végigfutni, ha keresek vmit, és mivel elég sok is van belőlük ez nagyon sokáig tart. ( még nem teljes készlettel indítottam, és így is 4 millió ciklus)
Vmi olyan adatszerkezet kellene amit keresés nélkül tudok indexelni, ha tudom hogy a 213-as azonosítójú elem kell nekem, akkor ne menjen végig az elejétől az egészen.
Jól gondolom, hogy a hash az ilyen? Van másik lehetőség is? -
-
#89874944
törölt tag
huu, köszi mindenkinek a segítséget
jó sok ötletet adtatok.
ezeknek holnap nekiállok.
Most lettem kész a gyűrű-tesztelő fv-el.A permutációra meg találtam matlab fv-t, legalább azt nem kell megírni.
Jester01: köszi neked is.
P.H.: igen, tudom, hogy NP-nehéz
(ezért is próbáltam lebeszélni a konzulensem róla, de nem lehet
)
gygabor88: jól értetted, ez a feladat.
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Az lenne a feladat, hogy adott pontokat(csomópontok, node) úgy kéne összekötni, hogy egy gyűrűt alkossanak.
gyűrű topológia
[minden csomópontnak pontosan két szomszédja van és a gyűrű körbe is ér]A pontok véletlenszerűen vannak leszórva.
Akár olyan algoritmus is jó lenne, ami lerakás közben működik. Persze az lenne az igazi, ha már elhelyezett pontokat is össze tudna kötni gyűrűbe.Bárhogy próbálom, minden ötletem befuccsol vhol.
Az alap ötlet volt, hogy mindig a legközelebbi pontot kösse be. Ez már akkor elvérzik, ha az egyik irányba a sűrű pontok mentén halad, ott elfogynak a pontok, és vissza kell térnie. (a topológiában nem lehetnek keresztező vonalak. Metszéspont számító függvényem már kész van.)Bármilyen segítségnek örülök.
Előre is köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3062, 100% Akkumulátor
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest