Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- iPhone topik
- Xiaomi Mi Band karkötő
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okoscsengőt hozhat jövőre az Apple
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Van valakinek valami híre/tippje arra vonatkozóan, hogy az új Octavia 1.5 tsi ből mikor lesz automata? Meg mikor érkezik meg Magyarországra is a IV változat? (Németeknél már konfigurálható)
Köszi
-
Declare
őstag
Sziasztok!
A Passatnak a face liftje szerintetek mikorra varhato jövöre? Annyi van rola, hogy 2019 eleje. Van erre valami megszokott idö, vagy esemény?
(#157959) tomcsi23 nekem is volt amugy ilyen, randomban, egyenesen futas közben. Nalam a cscscscscscscscscscsc hang jött Aztan ahogy jött ugy el is ment
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mauzes #155760 üzenetére
Szerintem ezt kivülröl nem tudod megallapitani
Az olcsobbik LED szerintem is kanyarfeny nelküli, meg nem allitja magat automatikusan, meg szerintem kitakaro funkcioja sincs. Azert nem adaptiv. Azaz, ugyan olyan, mint a xenon, csak nem xenon, hanem LED. Ha nem jön senki felkapcsolod, ha jön, akkor lekapcsolod.
Az Adaptivos LED az meg automata. Sebessegtöl függöen kapcsol fel le es ha jönnek szembe kitakarja a masik autot. Plusz kanyarkövetös.
Fenyszoro moso szerintem mindegyikben van.
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Ide is bedobom, hatha kapok meg egy ket tampontot.
Kerdeskör: vw Passat vs vw Golf. Mindkettö 2.0 tdi, kombi.
Azon kivül, hogy a passat nagyobb, szebb es hoszabb az extra listaja, azon kivül mi irhato meg az elönyere? Most hoszabb ideig egy passatot hasznaltam, de most javitas alatt van es golfot hajtok helyette. Pont jo az összehasonlitas miatt . Azt vettem eszre, hogy a Golfnak lasabb a navija es roszabb a kihangosito (bar teny, hogy ez a golf még a FL elötti es kis navis. A Passat meg a nagy navis (nem a discovery s).
Amit eddig kaptam / összeszedtem infokat:
-Passat csendesebb, jobb a hangszigetelese
-Golf kisebb, picit talan könnyebb igy picit talan agilisebb
-Passatnak nagyobb a tankjaAmugy full ugyan az a kettö (futomü stb..)
Ami különösen erdekel:
-Lehet mégis különbseg a multimediaban? Azaz, h a Passatban gyorsabb a navi, jobb a kihangosito?
-Az ergo üles mind a kettöben tök ugyan az vagy a passate jobb?
- LED lampa ugyan az a kettöben?Altalanos kerdes: DSG. Milyen? Ismerösöktöl kifejezetten rosszakat hallottam rola. Allitolag butan kapcsol, lassan reagal....sokkal roszabb, mint a bmw, volvo. En abszolut kezi valto parti vagyok, viszont jelen esetben a disel kombi golf es dizel kombi passat pont annyi vezetesi elmenyt nyujt mint egy volan busz, igy erösen elgondolkoztam a kenyelem miatt az automatan. (a radaros tempomat szepen valtas nelkül követi a kigyozo sort es dugoban is 30km/h alatt full magatol csinal mindent az auto.). Milyen tapasztalatok vannak a vezetes szempontjabol a dsg vel? (7 gangos)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy utólagos LED es lámpákkal kapcsolatban, van e valakinek tapasztalata, véleménye stb.
Van egy 2009 -es A3 sportback kocsink és elég tetszetős az új A3 asnak a LED es lámpái. Nézegettem neten, hogy létezik tengernyi ízléses és kevésbé ízléses megoldás is, mivel az új és a régi között csak egy facelift van, a gyárihoz nagyon hasonló megoldások vannak. ezen a linken pl azt írja a feltöltő, hogy 2005 ös A3 asára az e-bayen vett gyári új LED es A3 as lámpát. Szerintetek ez csakugyan így működik? E-bay en megveszem és viszonylag könnyen beépíthető?
A másik az első lámpa. Enen a linken van az a lámpa, ami leginkább hasonlít az eredetore, leginkább tetszik. A kérdés hasonló az előzőhöz, egy ilyen lámpát mennyire kényes kérdés beszerelni? Gyárilag is xenon van a kocsiban, gondolom azt nem nagy kihívás átépíteni ilyenbe? Az utólagos LED ek eléggé kényesek a feszültség ingadozásra és gyorsan kiégnek, ezek a lámpákra is ilyen sors vár szerintetek? A kocsinak az elektronikája befogadna ilyen újításokat (pl múltkor kiégett a hátsó féklámpa és szépen kijelezte, ez működhet továbbra is pl? ) Illetve ha nem ilyen utólagosat, esetleg gyári első lámpát nem lehet szerintetek betenni egy 2009 es A3 ba?
Köszi előre is a válaszokat, ha túl sok a kérdés, vagy nagyon elüt a fórum témától sorry, de kíváncsi vagyok a véleményetekre
szerk.
Jah és még valami, ha esetleg ilyen cserére kerül a sor, a régi hátsó lámpát, esetleg elsőt ( mondjuk a xenon nélkül nem tudom ér e valamit) eladni, hol lehetne legjobban? Vatera meg ilyenek?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zoo8800 #12903 üzenetére
Pont most akartam linkelni, megtaláltam köszi ! Csak az a furcsa hogy nem rémlik hogy mindig lenne ilyen többlet liter a tankolásnál igaz nem mindig a polot tankolom és nem is szoktam koppra kijáratni, de ez hogy 3/4 felett van és 43 liter .... nem tudom, én nem nyomtam be azt a "varázspöcköt" . Mondjuk lehet benyomódott magától most....nem tudom. Van egy nyári számlám amikor viszont koppra fogyott a benzin, most megkeresem majd akkor mennyi ment bele ! Majd megosztom Veletek mire jutok
-
Declare
őstag
Hello!
Lehet nem a legszorosabban illeszkedik a fórumhoz, de talán Ti tudtok segíteni.
Most jöttem haza a benzinkútról és tankoltam egy 2005 ös 1,4 es polo ba. A benzintank olyan fél alatt volt valamivel, 480 km telt el kb a legutóbbi tankolás óta és ennek ellenére belement majdnem 43 liter benzin Ismer minket a kutas, mindkét kocsinkat ott tankoljuk, céges benzin kártyával és már máskor is volt olyan hogy gyanús mennyiség ment bele, de ez most pláne nem stimmelt. Azon gondolkoztam, hogy az esetek 99% ban úgy tankolok, hogy húzom a kart ameddig nem kattan, aztán utána még félgázon 1 kattanásig kb, de most ráérősen mondom normálisan teletankolom és már amikor fullra húzom a benzinpisztoly karját és hallottam hogy kezd hangosan szuszogva kijönni a levegő elkezdtem csak ilyen kis negyed "gázzal" tovább tankolni és csak folyt csak folyt csak folyt..... 42,3 liternél még nem kattant amikor abbahagytam. Azért írtam le ilyen részletesen mert arra gondolok itt lehet a csalás talán ? Amikor az ember normális esetben beletesz még 5-10 litert ilyen kis nyomással akkor ott lehúz a gépezet pár literrel és mivel én jó sok litert ilyen kis nyomással tankoltam lehet hogy jó sok literrel vágott át így ?
Nagy hévvel keresgéltem most a neten hogy miket találok a benzinkutas csalásokról és nagyon sok ilyen storyt találtam, természetesen a megnyugtató magyarázatokkal hogy a vw konszern autóiban sokkal többet bele lehet tankolni, meg a levegőztető cső meg a ..... na hát én ezt nem hiszem el ..... a leírás szerint a tank 45 literes, nem gondolom hogy ehelyett benne lenne egy 50 literes meg még vagy 5 litert elnyel a levegőztető meg a stb ....
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, mert ezen most nagyon felhúztam magam, sajna amikor 340 felett van a benzin, nekem nem mind1 hogy 15 ezret vagy csak 10-11 ezret tankolok a kocsiba .... -
Declare
őstag
Hey!
Látom pörög azért a topic . Megvolt a kocsi első hoszabb bejáratós útja, végig autópálya le az Olasz tengerpartig meg vissza és elértük a 2500km t Újabb pozitív csalódások a kocsiban, nagyon eltalált kis motor ez az 1.4tsi. 125ló, 200nm nem több nem kevesebb de 1500 tól 5000 ig szépen (még 5000ig is csak egyszer pörgettem el ) szépen viszi a kocsit. 4 személlyel megrakva sörrel, üdítővel + tetőbox, az is értelemszerűen tele, autópályán 6. ból hacsak valami gyors sávba történő intenzívebb besorolást nem kellet csinálni, ki sem kellett venni. 2.0 tdi passat 2 is csak lefüstölögni tudott előlünk, pedig mondom a terhelés megvolt a kis mocinak rendesen és egy 160 km/h rövid szakasz kivételével 140 es nyugis tempó. Fogyasztás 8 liter körül pedig azért az alpokon átverekedős autópálya nem épp egy benzinbarát szakasz.
Olajból meg nagybőszen "elcipeltük" a tartaékot, megérkezés után vagy 3-4 órával megnéztük az olajszintet és kb félig volt csak a tele helyett....jó gondoltuk biztos ezért adták azt a liter tartalékot majd holnap beletöltjük. Másnap megnéztük addigra viszont már megint csurig volt nem gondoltam hogy ilyen lassan folyik vissza az olaj vagy nem tom. De most hogy hazaértünk most is tele van, szóval egy nyeletet nem evett az olajból. -
Declare
őstag
válasz DeadMeat #4899 üzenetére
Durva de mondok durvábbat
Egyik imerősünk nemrég vett egy seat toledot ( 1.9 tdi), elindultak első útjukra a szalonból, ami ugye egy benzinkúthoz vezet , beálltak tankolni, a lelkes kútkezelő meg lekapta a 95 ös benzin "slagot" és elkezdte beletölteni . Imserős meg mire észrevette már 2-3 liter belelement.......tréler vissza szalonba, molkút kárt kifizet....azóta boldog tulajok . De azért nem rossz mint az autóval szerzett első élmény
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4877 üzenetére
nem tom most milyen, majd megnézem, de nem rémlik hogy rs lenne.
Benzinre nem tom mi hogy van ez a szabvány de hogy a vw einket eddig kb 1dl benzinnel vettük át az biztos.....de azért ez elég szánalmas hogy milliókról van szó és akkor egy 5-6 ezer forint ára benzint nem tud belerakni....
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4874 üzenetére
Castrolt adtak hozzá, ahogy Dodi haverjának is....bent volt a csomagtartóban virágcsokor helyett.... úgy látszik az csak vw éknél divat, se bmw, se audi ilyenre nem költ , bár igaz hogy nem úgy adták, hogy a legközelebbi 200m re lévő benzinkútig bírja csak ki, hanem fél tankal.
Amikor a boránakt vettük át, abban volt először autómata klímánk, és mondta az eladó, hogy azt nem mutogatja most meg mert ahhoz be kell indítani a motort és akkor már nem biztos hogy elérjük a legközelebbi benzinkutat ....szánalmas megnézném pl németéknél is 2dl benzinnel adják e át a vw ket..... -
Declare
őstag
Ha 5000km nél lecseréltetjük az olajat, nem márkaszervízben, hisz ők adtak 1l olajt és mondták hogy 30k nál találkozunk, ha fogy az olaj akkor meg ebből tessék utánna önteni.... akkor is elvész a gari? Mondjuk ezt honnan állapítanák meg hogy 5 ezernél le lett cserélve?
-
Declare
őstag
Köszi !
Micsoda kritikus egy banda, jobb lesz vigyázni, ferde a matrica, koszos a kocsi, gondolom túl pixeles a kép
-
Declare
őstag
Köszi!
Az a matrica nekem is bántja a szépérzetem dehát mind1, ez van, így sikerült a srácoknak
Viszont lenne egy kérdésem: Szerinted/szerintetek lehetséges hogy csak ehhez a 34 féle telefon típushoz létezik az audinak ilyen telefon kihangosítóra csatlakoztatható foglalat??
zubehör -
Declare
őstag
Lejárt a mod sry,
Ezen a képfeltöltéses oldalon meddig tárolják a képeket? vagy törölni hogy lehet ? -
Declare
őstag
Ma megpróbálok prezentálni pár képet, sory csak kőkeményen vizsgaidőszakom van és ez így még magára az autóval való ismerkedésre is kevesebb időm van mint szeretném
-
Declare
őstag
Tegnap végre elhoztuk mi is az autót
Egyenlőre nem tudok kikeveredni belőle, naggyon tetszik, annak ellenére hogy amikor megrendeltük nem voltam érte annyira oda.
Ami érdekes, hogy nincs új autó érzése az embernek vezetés közben. A vw ink amikor kihoztuk őket nagyon szarul mentek, mint amikor új téligumival először mész pl, "másztak el" a kanyarban, a fékek sem voltak kezdetben a legjobbak, majd pár ezer km után állt be minden normálisra. Ennél nem, nyugodtan bele lehet menni vele a kanyarba (már amennyire ezt egy új autóval hazafele a 80.km t taposva az ember ezt megteszi ), nagyon stabil és biztos az autó. Lehet a gumiknak is köszönhető (continental sport contact gumik). Egy kicsit feszes a bora után, pattogósabb, de a kisebb nagyobb kátyúkat is meglepően jól, még a boránál is jobban elnyeli. Az ülések szuper jók, sport ülések, az autó paramétereihez képest (125le, 200nm) kellően kagylós (kis váll tartó "szárnyai", derék tartó "szárnyai"...vannak).
Este kocsikáztam egyet végre xenonos kocsival, amik tényleg szuper látási viszonyokat teremtenek.
A motor is nagyon jó, azt mondták olyan 3-4ezer körül az első pár ezer km ben már váltsuk el, amit nem is nehéz megtenni, hisz 1000es fordulat felett bekapcsol a turbó és számomra egész meglepő módon megrándítja, megindítja az autót, 3-3500 nál nyugodt szívvel lehet váltani, hisz visszaesik a fordulat pl 2000 körülre és szinte ugyan azt a vonóerőt adja mint váltás előtt egyszóval jó, tetszik
Egy dolgot tudok negatívumnak is mondani (csak hogy ne csak áradozás legyen ez a hsz ). Amikor kipróbáltuk a kereskedésben ezt a kocsit, motort, a próbaautó egy ambition (ez az audi sportosabb felszereltsége) modellt vezettünk, sportfutóművel, a mienk pedig ambienet, ami a komfort felszereltsége az audinak. Az ambition kormánya ahogy gyorsult az autó jobban "visszakeményedett", ennek puhább, nagyobb rásegítése van nagyobb tempónál is. Mondjuk ehhez a feszeségghez még sportfutóművet berakni.....hááát nem tenném a mo. i utakra.
Sory kicsit hosszú voltam, képeket majd talán du. teszek fel.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz corlagon #4766 üzenetére
Na jó csak ha így nézzük, azt mondtad vw, audi, seat, skoda közül kell egy leon nagyságú új 200+ LEs autó. Audi kilőve mert nőies (maradjunk annyiban hogy ez ízlések és pofonok és valószínűsítem hogy nem is vezettél még egy sportüléses audit , meg preztízs ami nem kell de mégse, vagy nem értelek), vw nem kell mert nincs presztízse, skoda octavia meg nagy. Tehát gyakorlatilag ott tartunk hogy az egyetlen autó ami maradt az a leon cupra. Most akkor valaki győzzön meg hogy inkább a skodát vedd ? (bár én mondatm a bmw t arról még nem esett szó)
-
Declare
őstag
válasz corlagon #4758 üzenetére
Elég érdekes hozzáállásod van mondjuk az igaz . Egy A3 s line os audi feminim és nem kell a presztízs, a golf gti gyengusz és nincs presztízse, ellenben a seat leonnak van A milyen autót...topic, max annyira szakmai mint ez, de hátha tud neked valaki tapasztalatokat mondani (pl Integra, Ő elég sok autót vezetget, bár hogy nem fog német autót ajánlani az biztos )
-
Declare
őstag
válasz corlagon #4752 üzenetére
milyen autót vegyek topickba is érdemes benézned.
Mondjuk ilyen szűkítéssel -vw group- annyi autó nem marad hogy több oldalas listát adjon bárki. Csakugyan ott a Golf gti, polo gti, eos esetleg, vagy audiból is A3 nak mondjuk egy 2.0T motoros verzió, elég sportos.
Mondjuk ha nekem kellene így autót választani kérdés nem lenne hogy egy 1 bömbi kulcsát ragadnám magamhoz 125i cupé 9,9 millió vagy sima 5 ajtós 120i, 123 d is kellően agilis lehet a 200 körüli lóerővel és azokba még lehet belepakolni bőrt, xenont stbstb és 10 M alatt vannak akkor is -
Declare
őstag
Ki lett ez már tárgyalva, de mivel mégis nekem írtad válaszolok.
Pontosan arra írtam amit I_Am is írt, nem az volt a bajom, hogy kijavítasz valamit hanem a mikéntje. Egyszerűen csak beírod amit sérelmeztél és pont, nem pedig ilyen drámai nagybetűs 500 felkiáltójeles, kedves emberkékes iróniát csinálsz.Nem az én autóm, nem én fizetem, és? Családomé, azaz félig olyan mintha az enyém lenne, ugyanúgy fogom én is használni. Ez itt egy Skoda, Vw, Audi, Seat fórum és ebben a témában írtam (Veled ellentétben). Ja és az a hasonlatod teljesen értelmetlenre sikeredett de szerintem ezt Te is érzed.
-
Declare
őstag
Ezt a sértést.....asszem én is bekiabálnék egy topikba, ha a "kicsiny településem" nevét ahol történt egy csúnya baleset, 2x kiejtenék és abból egyszer rosszul lenne ragozva. Lehet én is Veresegyházán ragoztam volna ha csak úgy hirtelen beírok és nem épp magyarérettségin vagyok..... szörnyűűűűű mik vannak
-
Declare
őstag
válasz #00809728 #4721 üzenetére
Hát igen, elég érdekes hozzáállás, autószalonban inkább ha nem tetszett valami hogy túlságosan is nyájasak az emberrel, de hogy le se xarják.....
A3 sportback 1.4Tfsi és mint kiderült tegnap már egy hete ott is van a kereskedésben Jövő héten még nem valaószínű hogy el tudjuk hozni, de azt követő héten már "bizti"
-
Declare
őstag
Hirtelen felindulásomban, asszem ezt megosztom Veletek.....
Mint nemrég írtam, kb 2 hete annyit tudtunk az autóról, hogy szállítás alatt van. A kereskedő semmit nem jelzett. Ma apum felhívta őket, hogy ha tudják a kocsi gyári számát (asszem) küldje át neki e-mail ben hogy a biztosítást tudja rendezni. Amikor rákérdezett hogy tudja e küldeni a válasz: Jaaaa perszeeee, hisz itt áll az autó már egy hete .....mondom hoppá.... és mikor lehet érte menni? Válasz : jaaaa akármikor .......Hát azért nem tudom ha egy cipőt veszek sem ilyen hozzáállásra számítanék. A mostani boránkat amikor vettük a kereskedő hetente 2db e-mailt küldött átlag, hogy most gyártják, most szállítják pestre, most szállítják hozzájuk, megérkezett........Lehet ez egy kicsit túlzás is de mindenesetre amikor az ember vesz egy új kocsit, szívesen olvasgat ilyen e-mail eket, és elég pozitív benyomást kelt az ilyen lelkes kereskedő (azóta is jó kapcsolatban vagyunk Vele). De azért az hogy infót a kocsiról akkor kapsz ha te telefonálsz, és még amikor megérkezik akkor sem képes egy telefont vagy egy mailt megereszteni, az meg hogy már akár át is veheted, de erről sem szól azt hiszem ez egy kicsit felháborító.... Nem vagyok egy veszekedős típus de nem hiszem hogy ezt így ennyiben kell hagyni..... (ja és akkor ehez számoljuk hozzá amit régebben leírtam hogy az autó konfigurációjánál -a megrendelésnél- se tudott több mindent és hogy azóta nem képes annak utánnakérdezni hogy milyen tető elem kell a Thule tetőléceinkhez, a dísz tetőcsík miatt........)
-
Declare
őstag
Jó is az amikor az ember reggel fölkel álmosan, kimegy a garázsba megnézi, megvan e nem csak álmodta, utánna visszadől az ágyba és olvasgatja a kézikönyveket gratula
Nekünk még/már szállítás alatt van....már vagy egy hete , innentől kezdve még 1-2 hét biztos......hosszú idő lesz
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Makaveli #4507 üzenetére
erre mondják, optimista gimnazista . Még egy BMW től se lehet várni olyan supportot, hogy egy akár kisebb akár nagyobb hibára ugranak, nem hogy gyorsan trélerr rakják és küldik Németbe, te meg kapod a csereautót . Ahhoz kb minimum egy bentleyt vagy rolls-royce t kell venned . Nem azt mondom hogy ez a jó, de ez van.
Audiban amikor rendeltük :
- bluetooth teló előkészítés van, kérdésünk, apum sonyericsson jához milyen töltő keret kell? válasz : hááát azt nem tudom
- thule tetőtartók rámennek a kocsira a dísz tetőlécek miatt? válasz : háát valahogy biztos, de igazából ezzel a vw s kolegák foglalkoznak
-csomagtartó rögzítő szemek mit jelent pontosan? válasz: háát azt nem tudom
- S line kormányt lehet rendelni külön? válasz persze! kb 2 perc kattintgatás, jah nem, csak teljes S line pakettel....és még tudnám sorolni
Ennyit lehet várni -
Declare
őstag
válasz DeadMeat #4356 üzenetére
Rendben köszi a válaszokat, akkor majd utánnaszámolok hogy jönne ki egy ilyen nyers lökő meg kikevert szín vs. gyári festék. Csak egy olyan parám volt, hogy az előző polonkat használtan vettük és olyan 7 éves korában amikor eladtuk a hátsó lökhárítón annak is valszeg volt valami hasonló festéses dolog, mert amikor a szalonban festékvastagságmérővel megmérték, vastagabb volt mint lenni kellett volna meg meg is volt repedezve. Azért gondoltam hogy vw service talán profibb, de akkor lehet az csak valami kókler munka volt és valami jó fényező még akár jobb is mint service . Valakinek jó fényező ismerőse ?
-
Declare
őstag
HI!
Lenne néhány kérdésem
2006 os vw polo hoz hátsó lökhárítót a vw service t kikerülve lehet e szerezni?
Fényezés, cukor fehér színűre a gyári kód alapján kikevert festékkel mennyire lesz olyan mint az eredeti? Szal van rá esély hogy a kód alapján maszek úton kikeverve nem lesz hajszálra olyan mint a gyári?
Nekem a vw sek ~40k t mondtak a hátsó "nyers" lökhárítóra, kb ugyanennyit a fényezsére és 10-10 ezeres órabért a fényezőnek illetve a szerelőnek. Szal az "örüljünk ha 100 ból kijön" a történet.
Erre kiskapu ? Valami olcsóbb út ? Persze nem olyan áron, hogy a 100 helyett mondjuk 60-70 de meglátszik a különbség.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Makaveli #4297 üzenetére
Szép és jó kis kocsik is ezek a vw k !
"(amit mindig lelopnak a mi kis magyarjaink)" igen, nekünk is volt ilyen a polonkon, aztán sima kis fényes lett de azt is lelopták, most újra kis fényes van, így hogy nincs a kocsin a felni hanem a garázsban áll még nem lopták el de ugye mindjárt jön a nyááár
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4294 üzenetére
150 lóból 225 öt csinálni azért ott már komoly munkára van szükség a tartós eredményhez . Láttam ennek a motornak van ugye ez a 125 lovas változata, 140 meg 170 lovas. Én max azt a +15lóerőt céloznám meg, arra írtam azt hogy ott gondolom nincs egetrengető különbség a 2 motor között , talán valami elektronika csak. Már a 170 el sem próbálkoznék, nem az a cél hogy egy 10k km ig valami őrült versenygép legyen aztán meg éjjel nappal szervízben álljon.
Szal +15 lóerő kicsit több feeling meg powa' de a lényeg hogy ugyan olyan stabil és jólműködő gép legyen mint amilyennek elvileg alapjáratból lennie kell majd. -
Declare
őstag
válasz Makaveli #4287 üzenetére
Kérdés inkább hogy szabad e. Én úgy tudom, utólagos beépítés nem szabályos, mosó, meg az automata távolságállító hiánya miatt, azokkal együtt beszerelni viszont kész horror az ár.
Amúgy siemensnek vannak jó xenonjaik állítólag, 70k körül durván.
google ba beírod hogy xenon és kihoz 80000 forgalmazót, beépítő céget stb....
-
Declare
őstag
válasz VR6-Fan #4274 üzenetére
áááh, úgy érzem szakértőre leltem , majd megkérdezem az audisokat is mit reagálnak egy ilyen kérdésre
p-box ról hallottam már, turbódízeleknél, arra gondoltam én is, 125 lóból 140 et kihozni gondolom nem egy barbár dolog, a 170 azért már neccesebbnek érzem
majd foglak még keresni úgy érzem....
-
Declare
őstag
válasz #00809728 #4237 üzenetére
Beletelt kb 5 percembe de visszakerestem, hogy végülis mikor és milyen autót vettél . 170 ló az már szép ehhez a kasztnihoz, bár gondolom 5000km el még nem nagyon hajkurásztad meg Gratula hozzá !
Ide is felteszem a kérdésem, amivel a milyen autót...topikban már próbálkoztam siketelenül. Egy 1.4 125 lovas tsi benzines motorból hogy lehet 140LE rőt csinálni vajon? Még nincs sajna ez a motor de állítólag lesz ilyen hamarosan, akkor gondolom a technika az ugyan az csak valami "chipp tuning" lehet benne?
Nekünk ma lett megrendelve egy A3 sportback 1.4 tsi, ezért kíváncsiskodom bár még 12 hét
(nem dízel de amúgy egész dízeles feeling vezetni, egész alulról, olyan kb 1500 tól szépen húz)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest