- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz makszi #202843 üzenetére
1500 km után én lőném neki.
Elég lesz a 15 km-es csere. Ha mégis cserélnéd maszekban 3-5 ezer km-nél, akkor gyári olajszűrőt tegyetek bele.
Carplay-hez kell aktiváló kód, nem elég egy OBDEleven. (De lehet, hogy rosszul gondolom, és van már Carplay az autódban és csak a wireless rész hiányzik. Az passz.)
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
válasz Bandit21 #202849 üzenetére
Köszi, ezek hasznos infók voltak.
Nekem nem adtak olajat átadáskor de akkor fogok beszerezni, hogy ha szól a kocsi akkor tudjak neki adni...
Akkor nem bonyolítom túl 15 ezernél lesz az első olajcsere de 0w20 -as lesz.
benzint azt csak 100-ast kap mert üzemanyagkártya van szóval 480-as ebbe nem tud menni mert céges, ha meg már piaci az ár akkor kicsi a különbség... -
makszi
aktív tag
válasz focvis #202851 üzenetére
1500 km után én lőném neki.
Úgy lesz!Működik a wireless AA és a vezetékes Carplay, szóval van benne FullLink modul az tuti csak a wireless Carplay-t nem akarja. A telefon minidg kíírja hogy az eszköz nem kompatibilis meg nem támogatott mint mikor nem gyári töltővel akarom tölteni.
-
-
Winchester95
őstag
Sziasztok! Úgy döntöttem nem adom el hanem megcsinálok mindent az autón.
Futómű pipa, chip+ turbó pipa. Maradt a vezérlés, esetleg még egy kis tuning.Vezérlés szett csere lesz komplett.
Ezeket állítottam össze.
Toledo 1m 1.9 TDI ASV 110le @ vb hybrid 140le 370nm chip.
Gondolkodtam a dayco erősített szíjon. Szerintetek?
Itt van minden alkatrész.Valamint azt mondták ha nagyobb teljesítményt akarok nem elég a VB hybrid, kell cooler hozzá+ csúcsok 160 le és + -hoz. Valakinek valami tapasztalata ezzel?
Gondolkodtam SDI tengelyen is, vezérléskor megejthető lenne, kérdés hogy ehez a Turbóhoz érdemes lenne? (Nagyobb már tuti nem lesz rajta). De szerintem cooler se, mert 250 ezret mondtak rá.
Tehát +20 LE 250+chip+porlasztókba jönne ki és így lenne csak 160.
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #202136 üzenetére
És még egy. Nov 17-re megbeszéltem a tetőkárpit alatti szigetelést is. Még amit nem tudok, szedánnál a csomagtartó & hátsó kerékdob mennyire éri meg a foglalkozást. Tippre utóbbi "kicsit", előbbi "nagyon nem".
Van valaki, aki szedánba (tehát 4 ajtós, nem 5-ajtós de szedanoid-formába) szerelt utólagos zajcsillapító-szigetelőanyagot ? Körbenézek neten is, ami mellette szól: nagy felület, nagy-üres-dobos térrel felette. Ami ellene, hogy amúgy őszintén, mennyi zaj szűrődik be a vezetőülésig a csomagtartó felől? kétséges..
a tetőkárpit minden esetre mókás lesz, mert, miután lekerült a kárpit (A&B&C oszlop visszabontása után), természetesen ki sem lehet venni az autóból, (gyárilag úgy kerül be, hogy nincs szélvédő.. : ) ) . Tehát, "benyúlkálva" kell majd applikálni a csillapító-szigetelőanyagokat
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #202857 üzenetére
Ha tuningba kezdesz ott sosem lesz vége, mert mindig lehetne mit reszelni. Dayco szíj jó.
Seat csoportba van mindig rommá tuningolt gép. Kimásoljam miket kellene beszerezned még? -
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #202861 üzenetére
Beszéltük a műhelyessel, csinált már RAV4-es tetőt, Passatot, azokból sem tudta kivenni a kárpitot, de nem is kell, amíg hozzáfér a tetőhöz. Végül is a lényeg, hogy legyen letörölve-tisztítva a felület, és fel tudja tapasztani rá az anyagot. Ahhoz nem feltétlen "szükséges" kivenni a kárpitot, bár való igaz, sokkal kényelmesebb .
(De ugyanez igaz egy procihűtő cserére is. Nem "muszáj" mindig kivenni az alaplapot, ellenben sokkal egyszerűbb úgy.. )
#202862 rbalint88 A csomagtartókat úgy "szokták", hogy a csomagtér-tálca alatti felületre kerül az anyag. Pl. a mankókerék helyét-körülötte a padlót rakják tele sziganyaggal. Ennek kombinál nagy jelentősége lehet (felület-egybenyílt csomagtér&utastér) de szedánnál azért "kétséges.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #202863 üzenetére
Köszönöm a választ.
Inkább az érdekelne, mi kellene ahoz hogy elérjek kb 160 LE-t, valamint van olcsóbb megoldás a coolerezésre.
Tudom hogy kb 0.26-os csúcsok kellenének.
Nem akarok 180-200 LE-t félreértés ne essék.
Turbón és a chipen kívül minden gyári rajta.Még az EGR is rajta van, igaz lefalazva. -
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #202865 üzenetére
Attól független lehet ott kéne megkérdezni ha már sokan reszelik a gépet.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #202859 üzenetére
Meghiszem azt van ki érzékenyebb erre az egészre, hétvégén kint voltam hegyet mászni megint (Heukuppen), és nem zavart az autó hangja szinte alig hallgattam zenét 100-110-es tempónál csendes a szekér. Pedig komfortos kell legyen, kényelmes és csendes a hétvégén megint megyek oda-vissza ~350km + 7 óra mászás. Érdekes amúgy vannak szenzitívebb emberek, ha valamire felfigyelek és zavar akkor én is szeretem mihamarabb megoldani, de van amiben kompromisszumot tudok kötni. Nálam a világítás ami zavar, egy része már fehéres színnel világít az autónak amit ki kell cseréljek az a xenon tompított, visszapillantó aljában lévő pici lámpatest, csomagtartóban két T10-es meg a rendszámtáblánál ami van.. bár rendszámtáblához van utólagosan beépített kamera az egy külön történet lesz miként tudom úgy kiszedni a két izzót, hogy a kamera a helyén maradjon.
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Találtam valamit:
[link]
..esetleg valaki tett már fel??Joe
-
imyourfriend
őstag
Picit off:
Írják jónéhány helyen, hogy Ausztriában november 1 és április 15 között a télies útviszonyoknál kötelező a téli gumi használata és nagyon oda kell figyelni, hogy a profilmélysége minimum 4 mm legyen.. ez mind szép és jó, most vasárnap még nem lesz télies időjárás, de már nov. 1 után vagyunk így kötelező a téligumi vagy sem szerintetek? Teljesen új a szett ~2 hónapja tették fel acélfelnire és nem akarom lejárni, bár a 9 - 14 °C már okot adhat arra, hogy felrakjam hamarosan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #202872 üzenetére
Telies utviszony azt jelenti, hogy havas/jeges. Meg nem kell felraknod emiatt.
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #202869 üzenetére
Így van, ami alá be tud menni a víz nem jó
Sajnos tapasztalat[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
kungzi
veterán
Üdv
Golf 6 2010 1.4tsi 5 ajtós. Ki kellene cserélnem a csomagtér gázrugóit. Tudtok ajánlani márkát? Van ezer fajta. Köszönöm
-
kungzi
veterán
válasz molnarpeter #202877 üzenetére
Köszi
-
mmdms
addikt
válasz imyourfriend #202872 üzenetére
A rendor nem nezi h milyenek az utviszonyok, nincs gumma akkor buntit kapsz. Te se tudhatod ha hegyeken mesz keresztul nincs-e mar ho. Mar masfel hete felrakattam a mazdara mikor mo-n voltam.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
veterán
Beírtam az akkuproblémám VAG fb csoportba is, jelentkezett egy ember a 3. kerületből, hogy ő diagnosztizálja mi szívja le az akkut, óránként 5ezer, várhatóan 3-4 óra.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #202867 üzenetére
Én is, mint többször említettem, ha nagyon rezeg a léc, lekapcsolom a médiát-zenét, kisebb legyen a zajterhelés Világítást még nem néztem, mert, sosem vezettem még naplemente után autót, így nálam soha nem volt szempont az izzókészlet Nappali menetfény működjön, meg az index-féklámpák
-
veterán
válasz Reggie0 #202885 üzenetére
Reggel feldugtam vagy másfél órára Lidl--ös töltőre az akkut, összesen 12,3V-ig ment fel.
Mentem ma délelőtt majd 100km-t oda, délután 100km-t vissza, összesen egyszer állítottam le oda, vissza egyszersem, tehát összesen volt 3db motorindítás.
Mikor hazaértem ránéztem OBD-vel az akkufeszre, 12,03V
Kezdek arra gyanakodni, hogy nincs itt semmi leszívás vagy ilyesmi, egyszerűen nem veszi már az akku a töltést, csak eddig a 12V magasságáig, és akkucsere.
Lehet fölösleges is holnap mennem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #202883 üzenetére
..nem nagyon kell ezt túlmisztifikálni! Vedd le az egyik sarut, ha reggelre kifexik, akkor szinte biztos, h celladefektes az akkud. Ha meg esetleg valami "túlfogyaszt" azt is meg tudod keresni. Rákötni egy műszert és biztik kivételével figyelni, melyik körön van az esetleges többlet.
Én ezért a hibafeltárásért egy gombot sem fizetnék.Joe
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok!
Offtopik vagyok, nem is akarok alkalmatlankodni, de követek egy YT csatit ahol (többek között) egy 1969-es VW bogarat [link] ujít fel egy jenki csajszi, nagyjából csavarra.
Sok video készült eddig a projektről, elég igényes munka.(ha volt már, bocs)
[ Szerkesztve ]
-
VGYke
addikt
Sziasztok! VW Jetta 1.4 TSI 122LE kérdésem: gyárilag 55 vagy 63Ah akkumulátor kell bele?
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #202882 üzenetére
Nem annyira vész amennyiben nem vagy érzékeny rá, nálam főleg a beltérvilágítás ami sokat dobott az autón, igaz még várom a T10-es izzók egy részét mert keveset rendeltem. Működjön az az alapvető, nem szeretem mikor megjelenik a sárga háromszög a műszerfalon, a check enginet meg pláne nem.
Téligumit felrakom akkor amint megyek külföldre, nem érdemes kockáztatni belátom.
-
Rline
friss újonc
Sziasztok!
Adott egy Golf 6 (2010, CFFB, 140hp), aminek a bal ajtóban található mély hangsugárzója, és a csomagtartóban található világítása nem működik. Az autó hibakódtárolójában a hangszóró biztosan be van írva, a másikra nem emlékszem. A hangszóró néha szól, néha nem, néha recseg, néha nem. (Lehet csak simán rossz...) A csomagérben viszont teljes a sötétség. Ha a foglalatba izzót teszek, akkor azt nem gyújtja be, de fura módon a LED egy pillanatra felvillan, majd elalszik. (Az egész autóban LED-ek vannak izzók helyett, máshol nincs semmi gond.) Multiméterrel szintén ez a helyzet, az aljzatban csak egy pillanatra van feszültség. Lehet, hogy a gateway letilt? Hibás lehet az ajtóban lévő kapcsoló? (De a hátsó helyzetjelző világítást szépen kapcsolgatja...)
Egy RNS310 van az autóban, ami kapott kettő firmware frissítést. Jelenleg a 0357 van rajta. A firmware mellett van még pár tool, és egy gateway frissítés. A readme-ben annyi szerepel, hogy régebbi (Mi számít régebbinek?) gatewayeknél előfordulhatnak frissítés után áramkimaradások. Egyébként minden elektronika működik, a fent említett kettőt leszámítva. Olyanról már hallottam, hogy Golf 5-nél egy RCD360 beszerelése után lemerül az akkumulátor, amit a gateway frissítésével lehet orvosolni. Feleslegesen nem tenném rá, mert téglát nincs értelme csinálni belőle. Az RNS frissítése előtt nem volt alkalmam megfigyelni, hogy van-e összefüggés a FW frissítéssel.
Ötleteket, tapasztalatokat szívesen fogadok.Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #202896 üzenetére
Csak óvatosan a Kínából, külföldről rendelt Osram-mal. Az a helyzet, h a doboz oldalalán van egy kód amit az Osram oldalán lehet ellenőrizni, és az alapján azonosítani. Pontosan megmutatja, h mi van a dobozban. Ha nem eredeti akkor azt is megtudod onnan. Azért írom, mert Én sajnos jártam már így, h az Osram visszaigazolta, h nem az ő termékük. Ennyi pénzért én inkább valami hivatalos, hiteles itthoni forrást keresnék a helyedben, h könnyebben tudj esetleg lépni, ha kell.
Joe
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #202895 üzenetére
#202896 imyourfriend egyébként, lehet én vagyok "földhözragadt", de, éjszaka nem pont kerülni kellene a hideg-kékhideg fényű fényforrásokat (élettan, cirkadián beállítás)? Fehér-teljes spektrum kevésbé "csaphat vissza", ha nem túl erős. Ezért vagyok a nari-borostyán-vöröses műszerfalvilágítások híve, illetve lakásban a tompa-meleg fényeké. : )
btw, alis led-fényforrásokról csak hagyományos izzókkal van tapasztalatom, de nem jó. Rövid élettartam, s, egy e27 izzónál nem csinálsz szívfájdalmat ki&betekerésből, de, autónál más szempontok vannak. "szerintem" Hazai boltok? Kauffer?
"belső tuningból" engem több kárpit érdekelne ajtókra amúgy, esetleg kis "varrott díszcsíkok" a konzolra Puhább-barátságosabb-vidámabb felületek, akár világosabb tónusban.
-
yodamester10
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Asszociációs játék. :)
- Összefog az x86-ért az AMD és az Intel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Spórolós topik
- PlayStation 5 Pro teszt
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- PayPal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest